ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض تراکتورسازان به ناظر AFC


مجید عباسی مدیر رسانه و ایوب ذوالفقاری مدیر تیم مراتب اعتراض رسمی خود را به ناظر بازی در خصوص استقبال ناخوشایند از تیم اعلام داشتند.

ورزش سه: مجید عباسی مدیر رسانه و ایوب ذوالفقاری مدیر تیم مراتب اعتراض رسمی خود را به ناظر بازی در خصوص استقبال ناخوشایند از تیم اعلام داشتند.

مسئولین تیم تراکتورسازی در گفتگو با ناظر دیدار قبل از جلسه هماهنگی دو تیم به نحوه میزبانی تیم پاختاکور اعتراض کرده و معطلی 24ساعته دو تن از اعضای تیم در فرودگاه را کاری غیرانسانی و به دور ازمقررات برگزاری مسابقات اعلام داشتند.

ناظر ژاپنی دیدار با بررسی جوانب امر قول داد مراتب را به AFC گزارش نماید تا در این خصوص تصمیم گیری های لازم از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا صورت پذیرد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض اعراب خوزستان در اعتراض به نابودی کارون!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض ایران به AFC به خاطر هتل کروم پلازا



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال از اعتراض به AFC به خاطر محل اقامت تیم ملی در کانبرا خبر داد و گفت:‌ امیدواریم در مقابل نزدیک به 10 هزار تماشاگر عراقی، ایرانی‌ها نیز برای بازی جمعه نیمه دیگر استادیوم را پر کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدنبی در جمع خبرنگاران با بیان این که اعضای تیم ملی از هتل محل اقامت‌شان در شهر کانبرا راضی نیستند، گفت: هر دو تیم ایران و عراق در اینجا تمرین می‌کنند و طبیعی است که طرفداران آنها به هتل می‌آیند. بنابراین طبیعی است که طرفداران دو تیم به اینجا می‌آیند و تیم ملی آرامش کامل ندارد. دیشب اعتراض‌مان را به مسئولان برگزاری مسابقه‌ها اعلام کردیم. یک ایمیل هم به مدیران AFC زدیم و موضوعاتی از جمله این مورد را یادآوری کردیم. امیدواریم پس از این که تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد دیگر چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم.

وی افزود: AFC در مورد جابه‌جا کردن شهرهای محل بازی از فیفا برای مسابقه‌های جام‌جهانی کپی‌برداری کرده است و اشکالی هم ندارد اما باید حداقل در بحث اقامت تیم‌ها وضعیت هتل‌ها را در نظر می‌گرفتند. الان در کانبرا شاید نزدیک به 20 هتل 5 ستاره باشد و اتفاقی نمی‌افتد اگر ایران و عراق هر کدام در هتل‌های جداگانه‌ای اقامت می کردند.

سرپرست تیم ملی درباره نیمه کاره ماندن تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی به دلیل بارش شدید باران گفت: ما امروز تمرین را 30 دقیقه زودتر تمام کردیم و البته عراقی‌ها که اصلا نتوانستند تمرین کنند. آنها به خاطر بازی دیروز می‌خواستند امروز ریکاوری داشته باشند که این برنامه هم انجام نشد.

نبی درباره وضعیت تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: از نظر فنی و وضعیت سلامت بازیکنان، اکنون همه چیز خوب است و هیچ مشکلی نیست. فقط امیدواریم با توجه به این که عراق طرفداران زیادی در شهر کانبرا دارد ایرانیان مقیم استرالیا، جمعه برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بیایند.

نبی با بیان این که حدود نزدیک به 10 هزار نفر عراقی بلیت بازی ایران و عراق را خریداری کرده‌اند، گفت: استادیوم کانبرا گنجایش 25 هزار نفری دارد که امیدواریم مابقی ظرفیت ورزشگاه را تماشاگران ایرانی پر کنند. عده‌ای بلیت گرفته‌اند ولی ما آمار دقیقی نداریم. در کل امیدوارم حضورشان پرتعداد باشد و مانند گذشته به ما انگیزه بدهند.

وی در پاسخ به این که آیا تیم ملی در جام ملت‌ها مشکل مالی ندارد، گفت: خوشبختانه امورات را تا الان گذرانده‌ایم. کفاشیان به تهران رفت تا همین مسائل را پیگیری کند و ان‌شاءالله تا فینال هیچ مشکلی نیست.

وی در واکنش به این که شنیده می‌شود وضعیت پاداش‌ها و پول توجیبی که به بازیکنان داده می‌شود کمتر از جام ملت‌های 4 سال پیش است، گفت: خیر چنین نیست. پاداش‌ها تقریبا در یک رنج است. خوشحالیم که بازیکنان هم صبوری کرده و شرایط ما را درک می‌کنند. فدراسیون تا الان طبق تعهداتش پرداختی‌ها را داشته است.

نبی از پرداخت پاداش صعود ملی‌پوشان خبر داد و گفت: امشب پاداش صعود ملی‌پوشان پرداخت می‌شود. مبلغ آن را نمی‌گوییم چون در استرالیا هر پرداختی مالیات دارد!

نبی درباره پرداخت مطالبات کی‌روش و همچنین تعهدات فیفا به ایران در بحث پرداخت پاداش جام جهانی گفت: مطالبات کی‌روش از محل مطالبات فدراسیون از فیفا تامین می‌شود و ما هم درخواستی را به فیفا ارائه کردیم که قول داده‌اند تا آخر ژانویه بخشی از مطالبات ما را پرداخت کنند. فیفا تاکنون هر قولی داده به آن عمل کرده است.

وی همچنین از حضور بازرسان AFC در تاریخ 26 ژانویه به تهران خبر داد و گفت: دو بازرس AFC برای بررسی آخرین شرایط ایران جهت درخواستی که ما برای گرفتن میزبانی مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019 داده بودیم، به تهران می‌آیند. گزارشی که آنها تهیه می‌کنند اهمیت زیادی دارد و میزبان مسابقه‌های جام ملت‌های دور بعد تا پایان ماه مارس باید مشخص شود.

وی در پایان از کمک‌های سفیر ایران در استرالیا هم تشکر کرد و گفت: تاکنون که در استرالیا بودیم سفیر ایران به ما لطف داشته و به تیم ایران کمک کرده است و اگر هم تیم ملی تا مراحل بالاتر برود پیش‌بینی کرده‌ایم در صورت رسیدن به مرحله فینال، جشنی را با حضور ملی‌پوشان در سفارتخانه داشته باشیم.

وی درباره حضور کفاشیان و وزیر ورزش در استرالیا هم گفت: کفاشیان در صورت پیروزی تیم ایران مقابل عراق به استرالیا برمی‌گردد و ما از برنامه دقیق وزیر ورزش برای سفر به استرالیا هنوز اطلاعی نداریم اما پیش‌بینی می‌کنم در صورت رسیدن به فینال وزیر هم به اینجا بیاید.

اخبار ورزشی - ایسنا