ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض به داوری شاهکار جدید استقلال است/ برای رسیدن به صدر دیر نیست



اعتراض به داوری شاهکار جدید استقلال است/ برای رسیدن به صدر دیر نیست

 سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اعتراض به داور به صورت دسته‌جمعی شاهکار جدید استقلال است.

رسول خوروش در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط سپاهان و اینکه این تیم در صدر جدول حضور ندارد، اظهار داشت: برای رسیدن به صدر جدول دیر نشده است و خوشبختانه ما دیگر نوسان نداریم.

وی درباره بازی با فجر سپاسی در ورزشگاه دستغیب و اینکه آیا این باشگاه خواستار برگزاری مسابقه در ورزشگاه حافظیه نشده، عنوان کرد: بازی در همان ورزشگاه دستغیب برگزار می‌شود. طبق رایزنی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که بازی پرسپولیس با فجر سپاسی نیز به خاطر فشار مسئولان در ورزشگاه حافظیه برگزار شده و اکنون می‌گویند زمین ورزشگاه آماده نیست و پیمانکار گفته اگر وضعیت همینطور باشد دیگر کار نمی‌کنند. به همین خاطر ما سه‌شنبه مقابل فجر سپاسی به دلیل بازی در چمن مصنوعی کار سختی داریم.

خوروش درباره اینکه سپاهان برای لیگ قهرمانان آسیا مشکلی دارد یا خیر، گفت: مشکل ما زمین فولادشهر است و اگر نتوانیم چمن این ورزشگاه را ترمیم کنیم مجبوریم که برای برگزاری بازی‌های آسیایی خود به تهران بیاییم. ما در این زمینه تحقیقات خود را انجام داده‌ایم و مواقعی که استقلال خارج از خانه بازی دارد می‌توانیم بازی‌های خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم.

وی در ادامه در خصوص انتقاد سپاهانی‌ها به وضعیت داوری گفت: مشکلات داوری همچنان وجود دارد. در بازی با پیکان آفساید بازیکن حریف گرفته نشد و مهاجم آنها با دروازه‌بان ما تک‌به‌تک شد. ما مدام می‌گوییم که اشکالات داوری سهوی است.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه سایر تیم‌ها مثل استقلال و پرسپولیس هم از مشکلات داوری گلایه دارند، اظهار داشت: اتفاقاً استقلالی‌ها اصلا صحبتی در مورد داوری ندارند، بازی با سایپا یک پنالتی به نفع آنها گرفته نشد در بازی با مس کرمان هم همینطور، جالب است که خود منتظری مدافع استقلال گفت که خطا کرده است.

در مورد دربی هم که هنوز کارشناسان نظر قطعی نداده‌اند. ما نمی‌خواهیم اعتراض کنیم بلکه از کمیته داوران می‌خواهیم که مسائل را ریشه‌یابی کنند. امسال وضعیت داوری‌ها به صورتی بوده که جز استقلال سروصدای همه درآمده است. چیز جدیدی که در استقلال مشاهده می‌کنیم این است که هرگاه داور به ضرر آنها سوت می‌زند یا اعلام به پنالتی می‌کند همه بازیکنان به سمت داور می‌روند و به او می‌گویند که باید به بازیکن حریف کارت زرد بدهد. این هم شاهکار جدیدی از استقلال است. به هر حال ما که امیدواریم مشکلات داوری به تیم‌ها ضرر نرساند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
دیر رسیدن خسه به اتوبوس رئال و اعتراض آربه لوآ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: داوری بازی پرسپولیس - استقلال


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.