ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض ایران به میزبانی برزیل/برزیل رستوران جدا برای والیبالیست‌ها ندارد



اخبار ,اخبارورزشی ,لیگ جهانی والیبال 2014

 

اخبار ورزشی - لیگ جهانی والیبال 2014

اعتراض ایران به میزبانی برزیل/ جام جهانی برای والیبالیست‌ها مشکل‌ساز شد!

سرپرست تیم ملی والیبال ایران به میزبانی برزیل در لیگ جهانی اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه پریمیلری اینکواری و نشست فنی عمومی دو مسابقه ایران و برزیل در لیگ جهانی 2014 پنجشنبه شب به وقت محلی در هتل محل اقامت دو تیم برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور مسئولان تیم های ایران و برزیل برگزار شد رنگ پیراهن های دو تیم در دو مسابقه روزهای جمعه و شنبه نیز مشخص شد.

 

بر این اساس برزیل در هر دو مسابقه با پیراهن های زرد به میدان می رود و ایران در مسابقه اول با لباس سفید و در مسابقه دوم با لباس قرمز بازی می کند.

 

در جلسه پریمیلری اینکواری این مسابقه نیز امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران اعتراض خود را به نحوه میزبانی برزیل به نماینده فدراسیون بین المللی اعلام کرد.

 

اخبار ,اخبارورزشی ,لیگ جهانی والیبال 2014

 

 پخش شدن اعضای تیم ایران در طبقات مختلف هتل، عدم اختصاص رستوران اختصاصی برای تیم ملی ایران، برنامه ریزی برای تمرین بدنسازی ایران در سالن عمومی و مشکل در حمل و نقل تیم ملی ایران به سالن تمرین و معطلی هر روزه برای بازشدن درهای سالن توسط نگهبانان از جمله مواردی بود که سرپرست تیم ملی ایران به آن اعتراض کرد.

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ جهانی در برزیل نیز برخی از این موارد را پذیرفت و علت مشکلات پیش آمده در هتل را بالا بودن تعداد مسافرین در سائوپائولو به دلیل نزدیکی به جام جهانی فوتبال عنوان کرد.

 

-------------------------------------------

 

 اخبار ورزشی - لیگ جهانی والیبال 2014

برزیل رستوران جدا برای والیبالیست‌ها ندارد/ بازیکنان در طبقات مختلف هتل پخش شده‌اند

سرپرست تیم ملی والیبال با ابراز ناراحتی از میزبانی برزیلی‌ها در لیگ جهانی گفت: برزیل حتی رستوران جدا برای والیبالیست‌ها در نظر نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر درباره کیفیت میزبانی برزیلی ها در لیگ جهانی، اظهار داشت: یکی از مواردی که در هتل محل اقامت تیم ملی برای ما مشکل ساز شد این است که بازیکنان باید در رستوران عمومی میهمانان هتل غذا بخورند درحالی که بر اساس قانون لیگ جهانی، تیم ها باید رستورانی جدا از عموم داشته باشند که این مسئله در ایتالیا نیز رعایت شد.

 

وی ادامه داد: نکته دوم این است که بر اساس قانون لیگ جهانی، تمام اعضای یک تیم باید در یک طبقه هتل اقامت داشته باشند اما برزیلی ها تیم ایران را در طبقات مختلف هتل پخش کرده اند.

 

خوش خبر گفت: در نخستین روز حضور ما در برزیل که قرار بود تمرین بدنسازی داشته باشیم، یک سالن اختصاصی برای وزنه زدن به ایران داده نشد و بازیکنان مجبور بودند در یک سالن عمومی برنامه های بدنسازی خود را اجرا کنند. حتی برخی اوقات ملی پوشان مجبور می شدند برای استفاده از یک دستگاه چند دقیقه در صف بایستند تا نوبت آنها برسد.

 

وی افزود: برای تمرین بدنسازی نیز اتاق رختکن مناسبی به ما داده نشد و بازیکنان در شرایط نامناسبی لباس های خود را عوض کردند.

 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: اتوبوس حامل بازیکنان ایران نیز هر روز برای ورود به سالن تمرین چند دقیقه معطل می شود تا نگهبانان سالن درها را باز کنند. اینگونه رفتارها در شان لیگ جهانی نیست و برای ما عجیب است.

 

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: تمام این موارد را برای نماینده فدراسیون بین المللی والیبال بیان کردم تا از نارضایتی ما اطلاع داشته باشد که امیدوارم این مسائل را در گزارش خود درباره میزبانی برزیلی ها منعکس کند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
والیبالیست ها بعد از برد برزیل 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل


تیم والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مغلوب برزیل شد.

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌های مسابقات قهرمانی جوانان جهان صبح امروز تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف برزیل رفت که در پایان با حساب 3 بر صفر شکست خورد.

ملی پوشان کشورمان در این بازی 25 بر 11، 25 بر 18 و 25 بر 21 شکست خوردند تا بدین ترتیب دومین باخت خود را تجربه کنند.

شاگردان فرهاد نفرزاده در اولین بازی خود 3 بر یک مغلوب چین شده بودند.

جوانان ایران امشب ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف کوبا می‌روند.