ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر کی روش بعد از تساوی برابر نیجریه



اخبار ,اخبار ورزشی ,کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - کی‌روش: چرا خوشحال نباشم می‌خواهم لذت ببرم/بازیکنی ندارم که در چلسی و لیورپول بازی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فعلاً به باز‌ی‌های آینده فکر نمی‌کنم و می‌خواهم از این نتیجه لذت ببرم.

به گزارش فارس از برزیل، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار با نیجریه در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه خیلی سختی بود ولی گفته بودم که خیلی انگیزه داریم خوشبختانه در 90 دقیقه اول با تجربه‌ای که داشتیم توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی افزود: نیجریه‌ایی‌ها برای دقایقی بازی را متوقف می‌کردند که بتوانند راه‌حلی برای حمله به سمت دروازه ما پیدا کنند اما نظم تاکتیکی ما به آنها این اجازه را نمی‌داد هرچند آنها هم ستاره‌‌هایی داشتند که مهارشان کار ساده‌ای‌ نبود.

کی‌روش ادامه داد: این مسابقه گل نداشت و هواداران گلی ندیدند اما فکر می‌کنم رقابت دو تیم پایاپای بود و تیمی شایسته برد در مسابقه امشب نبود.

کی‌روش در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه استراتژی شما برای دو بازی آینده چیست، گفت: در حال حاضر خیلی خسته‌ام و می‌خواهم فعلاً از این تساوی لذت ببرم. اجازه بدهید بعداً پاسخ سؤال شما را بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا اینقدر خوشحال است گفت: چرا خوشحال نباشم؟ من بازیکنی ندارم که در چلسی، آرسنال و لیورپول بازی کند و ما با شرایط خاص به جام جهانی آمدیم. از این شرایط خوشحالم چون شرایط ما با 31 تیم دیگر یکی نیست.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
بررسی اتفاقات دیدار ایران - عمان و اظهار نظر کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر جالب بازیکنان تیم ملی ایران بعد از تساوی با نیجریه



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی ایران

 

اخبار ورزشی - آندرانیک تیموریان:می توانستیم نیجریه را ببریم/هر چه کروش خواسته بود را در زمین اجرا کردیم

 تیموریان می گوید تمام تلاش خودشان را در بازی مقابل آرژانتین انجام خواهند داد.

به گزارش خبرآنلاین؛هافبک تیم ملی ایران می گوید:«به نظرم خیلی خوب توانستیم بازی را اداره کنیم.ما می توانستیم در این بازی پیروز باشیم.نیجریه تیمی خوب و با تجربه بود.آنها بازیکنان زیادی دارند که در اروپا فوتبال بازی می کنند.ما تمام چیزهایی را که کروش خواسته بود اجرا کردیم.ما نماینده 75 میلیون ایرانی در برزیل هستیم.»

از آندو درباره بازی با آرژانتین سوال کردند که او گفت:«بازی سختی است.همه بازیکنان این تیم در بهترین سطح فوتبال دنیا بازی می کنند.با این حال ما یک امتیاز داریم و با امید به مصاف آرژانتین می رویم.تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم عملکرد خوبی مقابل آنها داشته باشیم.آنها از نیجریه حرفه ای تر هستند و این کار ما را سخت می کند.»

آندرانیک در پایان گفت:«ما در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را داشتیم و به لحاظ بدنی هم بخاطر اردویی که داشتیم به خوبی کار کرده بودیم. امیدوارم بتوانیم در دو بازی آینده هم نمایشی خوب ارائه دهیم.»

                                            ...........................................


خسرو حیدری: این موفقیت را مدیون کروش هستیم / می‌توانستیم برنده شویم

خسرو حیدری گفت: تیم ملی در دقایق ابتدایی بازی با نیجریه استرس داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ خسرو حیدری پس از تساوی تیم ملی مقابل نیجریه گفت: «در دقایق ابتدایی مسابقه استرس داشتیم. در جام جهانی سطح رقابت ها بالاست و به همین دلیل استرس گرفته بودیم. ولی بعد از آن خودمان را پیدا كردیم و حتی موقعیت گلزنی هم به دست آوردیم. ما می‌توانستیم در این دیدار برنده باشیم. البته مساوی گرفتن از نیجریه برای ما موفقیت است كه آن را مدیون كروش هستیم.»

 

                                                   ...........................................

 

دنیل داوری:از اینکه بازی نکردم ناراحت نیستم/برای علیرضا خوشحالم

 دروازه بان ایران می گوید کادر فنی تصمیم می گیرد که چه کسی در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛دنیل داوری می گوید از اینکه ایران توانست در نخستین بازی اش در جام جهانی بیستم امتیاز بگیرد خوشحال است:«من از اینکه بازی نکردم ناراحت نیستم.من قبلا هم گفته بودم هر کس که درون دروازه قرار می گیرد باید حمایت شود.»

او ادامه داد:«دروازه بان ایران با نظر کادر فنی مشخص می شود.ما در بازی با نیجریه عملکرد خوبی را شاهد بودیم.بازی کردن یا بازی نکردن من هم به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد.من برای علیرضا خوشحالم او خیلی خوب بازی کرد و بیشتر از این خوشحالم که دروازه ایران بسته ماند.»
اخبار ورزشی - خبر آنلاین