ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر جالب داویدز درباره مسی


ستاره پیشین تیم ملی فوتبال هلند اظهار نظر جالبی را درباره مسی بر زبان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، هرچند لیونل مسی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است اما ادگار داویدز درباره او گفت: بارسلونا با لیونل مسی همواره بهترین است. مسی حتی اگر یک پا هم داشته باشد، بازهم بهترین بازیکن جهان است و من هیچ بازیکن دیگری را بهتر از او نمی دانم. امیدوارم که مسی قبل از رقابت های کوپا آمه‌ریکا به روزهای اوج خود برگردد چراکه دیدن آرژانتین با وجود مسی دیدنی است.

داویدز درباره شرایط بارسلونا گفت: بارسلونا در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است. این تیم از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت اما در لالیگا و جام حذفی اسپانیا شانس قهرمانی است. آنها باید در دو بازی باقی‌مانده خود به پیروزی برسند تا حداقل قهرمانی در لالیگا را به دست آورند. بارسلونا چه با مسی و چه بدون مسی باید در بازی‌های باقی مانده خود پیروز شود.

سوارس بهترین گلزن بارسلونا در فصل جاری بوده است. او در لالیگا 34 گل به ثمر رسانده و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد.

داویدز به ستایش از این بازیکن اروگوئه‌ای پرداخت و گفت: آنگه که مرا درباره سوارس شگفت زده کرده این است که او در هر لیگی بهترین است. سوارس در لیگ هلند به عنوان بهترین گلزن و بازیکن انتخاب شد. او بعد از راهی لیورپول شد و در این تیم هم با وجود حاشیه های زیادی که داشت، بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین گلزن هم انتخاب شد و الان هم در بارسلونا بهترین گلزن است و این نشان می دهد که چه بازیکن بزرگی است. او در بارسلونا فشارهای زیادی را تحمل کرد و با بازیکنان این تیم کاملا هماهنگ شده است. سوارس یک مهاجم کاربلد و فرصت طلب است و این همان چیزی است که بارسلونا به آن نیاز دارد.


ویدیو مرتبط :
اظهار نظر جالب خانم مجری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر جالب فیگو درباره رونالدو و مسی


کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرتغال مدعی است اگر هموطنش و ستاره آرژانتینی بارسلونا با او هم‌نسل می‌بودند، نمی‌توانستند هفت سال پیاپی جایزه برترین بازیکن فوتبال دنیا را میان خود رد و بدل کنند.

خبرگزاری تسنیم: به نظر لوئیز فیگو در دوران بازیگری او آنقدر ستاره در فوتبال دنیا بوده است که بازیکنانی مانند رونالدو و مسی نمی‌توانستند عنوان برترین‌های فوتبال دنیا را از آن خود کنند.

رونالدو که هفته پیش برای سومین بار توپ طلا را برد و همچنین لئو مسی که در شش سال گذشته چهار بار این جایزه را کسب کرده‌ است، از سال 2008 تاکنون به هیچ یک از ستاره‌های هم‌نسل خود فرصت کسب ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را نداده‌اند، اتفاقی که به نظر فیگو یک دهه پیش رخ نمی‌داد، چرا که ستارگانی هم‌نسل او بوده‌اند که کیفیت بازی‌شان از مسی و رونالدو بالاتر بوده است.

فیگو که سابقه بازی در هر دو تیم بزرگ لالیگا را دارد، اظهار داشت: من افتخار بازی در کنار برخی از برترین بازیکنان دنیای فوتبال را داشته‌ام که شاید بهتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بودند.

فیگو ادامه داد: اگرچه در آن زمان ممکن بود بازیکنانی بهتر از رونالدو و مسی بوده باشند اما در حال حاضر این دو نفر هستند که بیش از دیگر بازیکنان در بازی تیم‌شان تأثیر می‌گذارند و سرنوشت بازی‌های را رقم می‌زنند.

فیگو که دوران حرفه‌ای بازیگری خود را در سال 1989 با اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد، در دوران حضورش در تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و اینتر با ستارگانی همچون رونالدوی برزیلی، زین‌الدین زیدان، دیوید بکام هم نسل بود.