ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر تازه رویانیان درباره قرارداد دایی


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، قرارداد علی دایی با این باشگاه شفاف بوده است.

تسنیم: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد فصل گذشته علی دایی و جزئیات مبلغ قراردادش گفت:‌ درباره جزئیات قرارداد و بندهای آن نمی‌خواهم اظهارنظری داشته باشم، چرا که اخیراً آن را مطالعه نکرده‌ام و نمی‌خواهم بدون آگاهی کامل مسئله‌ای را بیان کنم.

«در قرارداد علی دایی برخلاف شایعاتی که منتشر می‌کنند منافع باشگاه پرسپولیس هم لحاظ شده است»،‌ رویانیان با بیان این جمله افزود: در مجموع امیدوارم تیم پرسپولیس با مربیگری علی دایی و همفکری دستیارانش، تلاش و همت بازیکنان و حمایت همه‌جانبه مدیران باشگاه و هواداران امسال نتایج مطلوبی گرفته و هواداران را سربلند کند.

رویانیان درباره میزان مطالبات دایی از پرسپولیس گفت: حضور ذهن ندارم که به طور دقیق آقای دایی چه میزان از قراردادش را دریافت کرده است اما به خاطر دارم بر اساس آخرین بررسی‌ها و صورتجلسه‌ای که داشتیم او بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و بابت فصل گذشته مطالباتی دارد.

وی گفت: قرارداد آقای دایی با پرسپولیس شفاف است و نمی‌دانم چرا برخی ابهامات در این مورد مطرح می‌شود. ضمن اینکه تمایلی به افشای مبالغ ورزشکاران نداشته و معتقدم زمانی باید مبلغ قراردادها را منتشر کرد که این اتفاق برای همه اهالی ورزش و حتی سایر اقشار رخ دهد. جالب نیست که مردم فقط و فقط از ارقام قراردادهای فوتبالیست‌ها مطلع باشند. چنین اتفاقی جو علیه فوتبال را سنگین‌تر می‌کند و این نمی‌تواند کمکی به این فوتبال پرهیاهو باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره وضعیت کنونی این تیم گفت: پرسپولیس تا حدود زیادی همان تیمی است که فصل گذشته روانه میادین شد. خوشبختانه اسکلت تیم حفظ شده و امیدوارم جای خالی سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، محمدرضا خلعتبری و محسن مسلمان که مدنظر کادر فنی بودند هم با جذب بازیکنان باکیفیت خارجی پر شده و نفرات جدیدی هم که به تیم اضافه شده‌اند هرچه زودتر بتواند با سایر نفرات به هماهنگی آرمانی و ایده‌آل برسند و در نهایت با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر بازیکنان پرسپولیس پس از استعفای دایی



 

اظهار نظر بازیکنان پرسپولیس پس از استعفای دایی

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از استعفای علی دایی او را در ناکامی های این تیم بی تقصیر معرفی کردند.

"محمد نوری" هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  پس از شکست این تیم مقابل صبای قم و کناره گیری علی دایی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این خصوص بهتر است مسئولان باشگاه اظهار نظر کرده و تصمیم گیری کنند.

وی در ادامه افزود: آنچه مسلم است علی آقای برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده و اسطوره پرسپولیس است، تیم هم اگر ناکام بوده به کادر فنی ربطی ندارد.

"مازیار زارع" هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این خصوص گفت: ما (بازیکنان) نه تنها صد درصد بلکه 200 درصد در شکستهای اخیر مقصریم و در این میان وقتی مربی به ما نکاتی که گوشزد می کند و نمی توانیم آنها در زمین پیاده کنیم دیگر مقصر سرمربی نیست.

وی در ادامه افزود: ما همان تیمی هستیم که اول فصل صدرنشین بودیم اما امروز تیم مریض شده است و استرس باخت به جان بازیکنان افتاده است.

"شیث رضایی" کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با ابراز تاسف از جدایی علی دایی گفت: نمی دانم چه بگویم به جایی رسیده ایم که دیگر هر چه تلاش می کنیم به نتیجه نمی رسیم.

من همیشه مقابل سخت ترین سئوال ها پاسخ داشتم اما امروز هیچ چیز برای  ناکامی تیم پرسپولیس ندارم. من امروز از اینکه ناراحتی علی دایی را دیدم ناراحت شدم. دایی حق دارد از دست ما ناراحت باشد و تصمیم به جدایی بگیرد. من فقط می توانم بگویم همه ما سعی و تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم به تیم کمک کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: در تیم ما کسی نیست که کم کاری کند شاید باور نکنید شب قبل از مسابقه به علت گلودرد تا صبح نخوابیدم اما دیروز بازی کردم تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

همچنین "غلامرضا رضایی" مهاجم تیم پرسپولیس نیز گفت: فکر می کنم در ناکامی تیم بیش از همه بازیکنان مقصر باشند اما من به نوبه خود کم نگذاشتم و پیش وجدان خودم ناراحت نیستم.