ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر استیو مک منمن درباره بازی ایران با آرژانتین



اخبار,اخبار ورزشی,استیو مک منمن

 

 اخبار ورزشی - استیو مک منمن :ایران بازیکن بزرگی مثل دژاگه دارد/ جلوی آرژانتین فقط می شود برای تان دعا کرد!

  استیو مک منمن در حاشیه دیدار برزیل و کزواسی به چند سئوال خبرآنلاین پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین از سائوپائولو ؛ استیو مک منمن بازیکن سابق تیم ملی انگلستان که به عنوان کارشناس شبکه تلویزینی ای اس پی ان جام جهانی را تحلیل می کند درحالی که بر اساس قراردادش نمی توانست درباره بازی های جام جهانی مصاحبه کند به دو سئوال کوتاه خبرنگار ما درباره فوتبال ایران پاسخ داد. او گفت:«از میان بازیکنان تیم ملی ایران اشکان دژاگه را بخوبی می شناسم. او بازیکن خوبی است که این فضل نمایش قابل قبولی در فولام داشت. او می تواند مهره ای اثرگذار برای تیم ملی ایران باشد.»

مک من من درباره شناختش از تیم ایران و بازی مهم ایران با آرژانتین گفت:« فکر می کنم شما در گروه سختی هستید. بی شک آرژانتین یکی از بهترین تیم های دنیاست . بازی برابر این تیم برای هر تیمی سخت است و برای شما سخت تر . من فقط می توانم بگویم می توانم برای شما دعا کنم و آرزو کنم که موفق باشید.»
   اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
2014 11 12 - صحبت های رابی فاولر و استیو مک منمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر مربی نیجریه بعد از بازی با ایران



اخبار,اخبار ورزشی, مربی نیجریه

 

 اخبار ورزشی - مربی نیجریه زیر فشار خبرنگاران؛تو تیم ما را حذف کردی!/ کشی:ایرانی ها می دانستند چطور امتیاز بگیرند

  مربی نیجریه بعد از بازی با ایران زیر فشار خبرنگاران کشورش بود.

به گزارش خبرآنلاین به کوریچیبا ، استفان کشی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با ایران با انتقادهای تند خبرنگاران کشورش روبرو شد و آنها مساوی با ایران را به معنی حذف تیم شان از گروه می دانستند.

سرمربی نیجریه درباره بازی با ایران و امتیازی که از دست داد ، می گوید:« ما باید در 25 دقیقه اول گل می زدیم اما آنها با سبکی بازی می کردند که برایش برنامه داشتند. تقریبا در 25 دقیقه اول بازی ایرانی ها تصمیم داشتند فوتبال ما را بکشند. آنها خیلی خشن بودند و توپ های ما هم گل نشد. اتفاقات طوری پیش رفت که شانس برنده شدن از دست رفت.

 

به هر حال این فوتبال است مگر اسپانیا یا پرتغال که بهتر از ما هستند نباختند ؟ ایران دفاعی بازی می کرد چون یک امتیاز بازی را می خواست. سبکی که من نمی پسندم اما باید به آنها برای شیوه فوتبال شان احترام گذاشت. ما بعد از دقایق اولیه بازی بود که بازیکنانم صبرشان را از دست دادند. وقتی به دفاع بسته خوردند ، خسته شدند و این همه چیز را خراب کرد. »

او ادامه داد که برای سبک بازی ایران آماده بوده اما اسیرش شده است:«ما می دانستیم که ایران دفاعی بازی می کنند. آنها فقط با یک بازیکن شماره 16 حمله می کردند. من اگر بودم رو به جلو بازی می کردم اما کارلوس روش خودش را دارد که ترجیح می دهد ضد حمله بزند.» او ویژگی ایران را اینگونه تعریف کرد و گفت:« فکر می کنم ایرانی ها از نظر فیزیکی خوب بودند و از نظر برخوردهای فیزیکی آنها خشونت داشتند. البته من داور نیستم تا به جایش حرف بزنم او این طور تصمیم گرفت. ایران یک امتیاز بازی را می خواست و به ان رسید.»

کشی که مدام زیر فشار خبرنگاران کشورش بود گفت:« من به عنوان مربی کاری را که باید انجام می دهم ، همین من فقط تلاش می کنم خودم را آماده کنم. هیچ تضمینی هم برایش نمی دهم. مشکل تیم من امروز این بود که بچه ها صبر نداشتند. ما نباید احساس بدی داشته باشند چون نبردند. ما می خواستیم ببریم اما نبردیم اما الان که آخر دنیا نرسیده. ما باید کارمان را پیش ببریم.»

او که با سئوالی انتقادی روبرو شده بود که تیمش همیشه بد بازی می کند ، گفت:« ما چه ببریم و چه ببازیم انتقادها هست. این بار برای مساوی انتقاد می کنند. در کشور ما فقط می خواهند که ببریم. همیشه که نمی شود برد. بله ما دنبال بردن هستیم ولی اصلا مهم نیست بگذار از ما انتقاد کنند.من اول بازی به بازیکنانم حرف زدم که باید چه کار کنند اما تیم که وارد زمین شد ، عجله کردند. این بی صبری بازیکنانم حاصلش از دست رفتن امتیاز شد. »
اخبار ورزشی - خبر آنلاین