ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار ندامت جاسم کرار بعد از ضرب و شتم هوادار عراقی



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار کرار

پس از درگیری هافبک سابق استقلال با یکی از هواداران عراقی
کرار: از اتفاقات رخ داده، پشیمان هستم/ از داور بازی عذرخواهی کردم

هافبک سابق استقلال پس از محرومیت دو جلسه‌ای به خاطر درگیری با یکی از هواداران عراقی و حمله به داور از این اقدام خود اظهار ندامت کرد.

به گزارش فارس، نفط الوسط تیمی که جاسم کرار بعد از فسخ قرارداد با استقلال با آن قرارداد بست دو روز پیش در رقابت‌های لیگ برتر عراق مقابل السماوه صف‌آرایی کرد. این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع یاران کرار در جریان بود که یکی از هواداران نوجوان السماوه به داخل زمین بازی آمد و از پشت ضربه‌ای را به کرار وارد کرد در مقابل کرار نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و این هوادار نوجوان را مورد ضرب و شتم قرار دارد. داور بازی کرار را پس از این اتفاق اخراج کرد و او نتوانست خشم خود را کنترل کند و به داور بازی هم حمله کرد.


کرار جاسم پس از این حکم کمیته انضباطی دو جلسه او را از حضور در تیم محروم و جریمه نقدی کرد با شبکه فوتبال عراق مصاحبه کرد و گفت: واقعا به خاطر اتفاقاتی که در بازی اخیر برابر السماوه افتاد، پشیمان هستم مخصوصا زمانی که فهمیدم سن و سال آن هوادار که به من حمله کرد بسیار پایین است و من نتوانستم اعصابم را کنترل کنم.

 

کرار درباره حمله به داور بازی گفت: روز گذشته واثق محمد، داور بازی را ملاقات کردم و از اقدامی که علیه او بعد از اخراجم انجام دادم عذرخواهی کردم.

این هوادار نوجوان تیم السماوه هم روز گذشته با انتشار فیلمی از کرار به خاطر عمل زشتش عذرخواهی کرد.

تیم نفط الوسط امروز به تهران رسیده است تا تمرینات خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های AFC کاپ که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، انجام دهد. البته فردا تیم نفط الوسط با تیم ملی جوانان کشورمان یک بازی دوستانه دارد که کرار در این بازی حاضر خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم هوادار ایران در بازی عراق و کره! + عکس



در روزی که باید ایران به جای عراق برابر کره جنوبی بازی می کرد یک تماشاگر با پرچم ایران به ورزشگاه رفت.

به گزارش خبرآنلاین، این تماشاگر که برای حمایت از تیم ملی کشورمان در ورزشگاه محل مسابقه تیم های کره جنوبی وعراق حاضر شده بود مورد ضرب و شتم پلیس و طرفداران تیم عراق قرار گرفت.

در حالی که روز یکشنبه کنفدراسیون آسیا اعتراض ایران مبنی بر دوپینگی و محروم بودن بازیکن تیم عراق را رد کرد تعدادی از هواداران ایرانی با امید به اینکه ایران مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت ها قرار خواهد گرفت، بلیط این بازی را خریداری کرده بودند و با پرچم ایران به ورزشگاه رفتند و از تیم ملی ایران حمایت کردند. اما امروز جو ورزشگاه به شدت به سود عراقی ها بود و هواداران این تیم به ایرانی ها اجازه نمی دادند خودنمایی کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی, بازی عراق و کره

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین