ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار رضایت پزشک معالج بنگر از روند درمان


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای معاینه پای مصدومش به بیمارستان رفت که پزشک معالج او از روند درمانش اظهار رضایت کرد.

خبرگزاری فارس: محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که چند وقتی است با مصدومیت روبرو شده امروز همراه با دکتر میثم علی‌پور فیزیوتراپ باشگاه پرسپولیس به بیمارستان آتیه رفت تا از آخرین وضعیت مصدومیتش مطلع شود.

در این حضور دکتر رازی فوق‌تخصص و جراح ارتوپدی پس از معاینه پای بنگر از روند مصدومیت مدافع پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد و اعلام داشت که با ادامه همین روند بنگر به زودی سلامتیش را به دست خواهد آورد و می‌تواند با رفع کامل مصدومیت برای پرسپولیس بازی کند.

گفتنی است بنگر چند روز پیش دوباره پایش را گچ گرفت اما با اظهارات امروز دکتر رازی به نظر می‌رسد این بازیکن بتواند با بهبودی کامل برای پرسپولیس به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
ناگفته های پزشک معالج مرتضی پاشایی و گریه او!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نگرانی لاریجانی از روند تعطیلی واحدهای تولیدی



تعطیلی واحدهای تولیدی,علت تعطیلی واحدهای تولیدی,افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار اقتصادی  تعطیلی واحدهای تولیدی,علت تعطیلی واحدهای تولیدی,افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار اقتصادی

 

اظهار نگرانی لاریجانی از روند تعطیلی واحدهای تولیدی

رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت بانک‌ها برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی شد.

آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت بانک‌ها برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی شد.

به گزارش ستاد نماز جمعه این شهر، امام جمعه آمل در حاشیه سفر نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان مازندران به همراه نماینده مردم آمل، شهردار دابودشت و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آمل با علی لاریجانی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی وحدت شکل گرفته در شهر آمل را محسوس بیان کرد و افزود: گزارش‌هایی از این دست به ما می‌رسد و ما شما را دوست داریم.

 

علی لاریجانی در ادامه از روند تعطیلی واحدهای تولیدی در استان و به ویژه آمل ابراز ناراحتی کرد و گفت: از نماینده آمل می‌خواهیم تا ترتیبی اتخاذ شود ضمن اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری برای تولید ملی در بودجه امسال حتما فرمایشات معظم له لحاظ شود.

وی اظهار کرد: برای واحدهای تولیدی پشتوانه‌ای بانکی در نظر گرفته شود تا تولید داخلی رشد کرده و مانع تعطیلی این صنایع شود.

در این دیدار حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه آمل با تبریک انتخاب لاریجانی به نمایندگی مردم انقلابی و غیور قم، برای ایشان از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری بیشتر را داشت و در ادامه گزارشی از وضعیت شهرستان آمل ارائه کردند.

وی خواستار توجه بیشتر به شهرستان برای اختصاص بودجه مناسب برای برنامه‌های در دست اقدام به ویژه سد هراز شد.

رحمانی افزود: فضای شهر نشان می‌دهد بین مسئولان و مردم یک وحدت خاصی برقرار است و روحانیون شهر هم در جلسات حضور پرشور دارند.

وی گفت: حضور بیش از ۷۰ درصد مردم مومن در انتخابات اسفند ماه ستودنی بود و آمل عزیز در همه صحنه‌ها حضور فعال و مستمر دارد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز درباره برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام گزارشی ارائه کردند و خواستار کمک رئیس مجلس برای اجرایی کردن پروژه قطار برقی رودهن به آمل شد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا افزود: این طرح از لحاظ مطالعاتی و اجرایی در بودجه قرار گرفت که نیاز به اختصاص بودجه دارد.

وی تصریح کرد: اگر این طرح به سرانجام برسد همشهریان می‌توانند ظرف مدت نیم ساعت به تهران برسند./فردانیوز