ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارنظر پدر علیرضا فغانی درباره جنجال تراکتوری ها علیه او



اخبار,اخبارورزشی,فغانی

پدر داور بین المللی کشورمان گفت: «کدام آدم عاقلی جلوی صد هزار نفر، در فینال لیگ و زمانی که همه ایران می‌بینند یک تصمیم بزرگ اشتباه می‌گیرد؟ صبر کنید امشب برنامه عادل همه‌چیز را نشان می‌دهد.»

محمد فغانی پدر علیرضا فغانی است و داور بین‌المللی بازنشسته! "پدر" در این شرایط که آذری‌ها حسابی به قضاوت "پسر" معترض هستند از علیرضا دفاع می‌کند و می‌گوید او یک قضاوت عالی در تبریز داشته.

 

اظهارات فغانی پدر را در ادامه می خوانید:

 

* قضاوت علیرضا را دیدید،
- بله. هیچ حرف و حدیثی نداشت. هم هنگام بازی دیدم و هم فیلم را بازبینی کردم. هیچ اتفاقی نیفتاد.

 

* اما اخراج آندو بحث برانگیز بوده.
- همین حالا یکی از سایت‌ها چهار عکس سریالی از صحنه درگیری آندو منتشر کرده که گویای همه‌چیز هست. او دارد پیراهن بازیکن نفت را از تنش در می‌آورد. نیم متر او را کشیده. داور باید او را نوازش می‌کرد؟

 

* یعنی اخراج داشت؟
- من نمی‌دانم خودتان چه می‌گویید! اگر در خیابان یکی بزند به سینه شما می‌گویید کار خوبی کرده؟

 

* در مورد صحنه آندو پرسیدم.
- آندو هم خطا کرده. قاضی اگر عادل باشد باید بگوید چون او آندو است، بی‌خیال؟! تصمیم فغانی اصلا غیرطبیعی نبود.

* اما هواداران تراکتور خیلی شاکی هستند.

- بروند و ببینند رسول خطیبی چه گفته. آن اتفاقات اصلا ربطی به داور نداشت. آخر کدام آدم عاقلی جلوی صد هزار نفر، در فینال لیگ و زمانی که همه ایران می‌بینند یک تصمیم بزرگ اشتباه می‌گیرد؟ صبر کنید امشب برنامه عادل همه‌چیز را نشان می‌دهد.

 

* در مورد صحنه خطایی که روی فرید کریمی اتفاق افتاد چطور، پنالتی نبود؟
- داور بالای سر کریمی بود و همه‌چیز را دید. پنالتی نبود. وقتی خودشان به لک می‌گویند وقت را تلف کن شما دنبال چه چیزی می‌گردید؟ همه ما تعجب کرده بودیم که چرا تراکتوری‌ها وقت را می‌کشند. بروند آن اتفاقات را پیگیری کنند. انگار دیواری کوتاه‌تر از علیرضا پیدا نکرده‌اند. خیال تبریزی‌ها راحت باشد، قضاوت هیچ مشکلی نداشت.

 

* می‌گویند علیرضا تا چند ساعت در ورزشگاه حبس بوده.
- بله. به خاطر حفظ امنیت ورزشگاه بود. نفتی‌ها را هم نگه داشته بودند.

 

* علیرضا را دیده‌اید؟
- بله. ظهر خانه دخترم بودیم و ناهار را با هم خوردیم.

 

* از قضاوت خودش راضی بود؟
- چرا نباشد؟ بله. راضی بود و خوب هم سوت زد. شاکی‌ها هم راهی ندارند جز این حرف‌ها.


اخبار ورزشی -روزنامه نود


ویدیو مرتبط :
جلالی به فغانی چه گفت؟تیزر مستند علیرضا فغانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال جدید رسانه های عربی علیه ایران: بسته بندی میوه های صادراتی با صفحات قرآن!



عراق , ایران , میوه , میوه های صادراتی



شماری از مخالفان ایران در عراق مدعی هستند که ایران به قرآن توهین می کند(!) و به همین بهانه به دنبال تیره کردن روابط دو کشور هستند.

روزنامه الوطن چاپ منامه با انتشار خبری مدعی شد برخی از میوه های صادراتی از ایران به عراق با استفاده از صفحات پاره پاره شده قرآن کریم بسته بندی شده اند.

در همین ارتباط سایت عراقی "مسلم "نوشت: هیئت علمای مسلمین عراق (نهاد دینی عرب های سنی عراق) با انتشار بیانیه ای از آنچه   توهین به قرآن و استفاده از صفحات این کتاب آسمانی در بسته بندی میوه های صادراتی از ایران به عراق" توصیف شده به شدت انتقاد کرد.

هیئت علمای مسلمین عراق همچنین از مردم این کشور خواسته است به تحریم کالاهای ایرانی اقدام کنند.

در بیانیه تحریک آمیز این تشکل -که در عراق به موضع گیری های مستمر علیه ایران شناخته می شود- این اتفاق با ترسیم تصاویر توهین آمیز از پیامبر اسلام (ص) در دانمارک، مقایسه شده و از مردم عراق خواسته شده تا به واکنش بپردازند.

این خبر با استقبال برخی رسانه های عربی منطقه مواجه شده است به گونه ای که روزنامه بحرینی الوطن هم نوشت: منابع آگاه گفته اند در برخی از صندوق های سیب صادراتی از ایران به کردستان عراق، از صفحات قرآن کریم برای بسته بندی استفاده شده است.

در همین راستا، شورای علمای شهر فلوجه عراق با صدور فتوایی اعلام کرد واردات کالا از ایران حرام است. این شورا همچنین از مردم عراق خواسته در پی استفاده از صفحات قرآن کریم در بسته بندی میوه های وارداتی از ایران، از خرید یا فروش کالا با ایرانی ها خودداری کنند.

از آنجا که قطعاً ایرانی ها اعم از دولت و ملت و مشخصاً تجار ، هرگز توهین به قرآن را برنمی تابند ، دو احتمال در این باره وجود دارد. اول این که اصل خبر و تصویر منتشره مجعول بوده و برای فضاسازی علیه ایران شکل گرفته است . احتمال دوم هم می تواند به بی دقتی کارگران بسته بندی مربوط باشد ؛ از انجا که در بسته بندی میوه معمولاً از کاغذ باطله هایی مانند روزنامه های تاریخ گذشته و کتاب های درسی سالهای قبل دانش آموزان استفاده می شود ، ممکن است کارگران متوجه وجود آیات قرآن بر روی این کاغدها نبوده باشند.

به هر روی ، در شرایطی که رسانه های عربی هر روز موضوع تازه ای را علیه ایران علم می کنند ، موج سازی جدید آنها نیز چندان دور از ذهن و شگفت انگیز نیست.../عصرایران