ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارنظر مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس وجاهت قانونی ندارد



به گزارش فارس، مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه های افشین قطبی در واكنش به اظهارنظر مصطفی شكری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مبنی بر نحوه پرداخت مالیات سرمربی سابق پرسپولیس با ارسال نمابری به این خبرگزاری توضیحاتی را ارائه كرد.

 

توضیحات مدیربرنامه های قطبی به شرح زیر است:

1- به نظر می رسد برخلاف اظهارنظر باشگاه پرسپولیس، رأی كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از بلوغ و جامعیت لازم برخوردار است و كمیته مذكور نزدیك به 4 ماه وقت جهت بررسی اسناد و مدارك و شنیدن ادله و كنكاش در محتوی پرونده صرف این امر كرده است و این حاكی از دقت و تامل لازم در صدور رأی عادلانه است.

2- در ماده 8 قرارداد به صراحت قید گردیده است كه پرداخت مالیات متعلقه به قرارداد به عهده باشگاه پرسپولیس است. اعلام‌نظر امور حقوقی آن باشگاه در خصوص تقبل 5 درصد یا 10 درصد مالیات از وجاهت مقرراتی برخوردار نمی‌باشد زیرا قانون‌گذار این درصد را به عنوان علی‌الحساب مالیات منظور داشته است نه كل مالیات متعلقه به درآمد.

3- رقم اولیه مالیات براساس قرارداد مبلغ یك میلیارد و 401 میلیون ریال اعلام شده كه اینجانب به عنوان عضوی از خانواده پرسپولیس به اداره مالیات شمیرانات طی نامه مورخ 15 اسفند 79 اعلام داشتم قرارداد افشین قطبی پس از 4 ماه فسخ شده و شایسته است در رقم اعلام شده تجدیدنظر گردد و شفاها از اداره مالیات شمیرانات درخواست نمودم كه این امر را از باشگاه پرسپولیس استعلام نماید. (در زمان تصدی مدیریت جدید).

4- اداره مالیات شمیرانات در مورخ 23 اسفند 88 از باشگاه پرسپولس صحت ادعا اینجانب را استعلام و متاسفانه باشگاه پرسپولیس طی نامه شماره ش ب 133 ارقام دیگر را ذكر و رقم مالیات را به عدد یك میلیارد و 701 میلیون و 300 هزار ریال افزایش داد. با علم به اینكه هرگونه مالیات متعلقه به قرارداد به عهده آن باشگاه است لذا موضوع به صورت كتبی به سرپرست محترم باشگاه اعلام و درخواست گردید كه مسئله را با اداره مالیات حل نمایند.

5- متاسفانه با گذشت چندین ماه و عدم اقدام از طرف باشگاه مذكور، به رقم قبلی جرائم تاخیر نیز تعلق و به رقمی نزدیك به 200 میلیون تاكنون افزایش پیدا نموده است.

همان‌طور كه ملاحظه می‌فرمایید روال طی شده هیچ‌یك مبنی بر رفع تعهد باشگاه پرسپولیس نبوده است و خوشبختانه معاون محترم امور حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز در مصاحبه‌های خود قبول پرداخت 5 درصد مالیات را اعلام داشته‌اند كه در حقیقت ایشان اصل تعهد ماده 8 قرارداد را پذیرفته‌اند. لذا لازم است درصد مالیات نهایی قرارداد و رقم آن را اداره مالیات تعیین نماید كه در تعهد آن باشگاه است.

به هر حال اینجانب آمادگی خود را جهت شركت در جلسات فی‌مابین باشگاه پرسپولیس و ادارات ذیربط جهت كاهش میزان جرائم اعلام نموده و از برادر حبیب كاشانی كه همواره با درایت و مدیریت خود رافع تمامی بحران‌های باشگاه بوده‌اند، درخواست می‌كنم جهت حل مشكل تا قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا تدابیر لازم را اتخاذ فرمایند. لازم می‌دانم از پی‌گیری‌های جناب علی سعیدلو جهت حل مشكل سپاسگزاری نمایم.../فارس


ویدیو مرتبط :
مستندسلطان علی پروین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نهاوند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حکم چند مسئول را صادر کرد



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حکم چند مسئول را صادر کرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در احکامی مشاور عالی مدیر عامل، سرپرست معاونت فرهنگی، مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر و سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه را منصوب کرد.

مهر  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در احکام جداگانه جمشید زارع را به عنوان مشاور مدیر عامل، سعید شیرینی را به عنوان معاون اجرایی، امیر جیرودی را به عنوان مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر، امید‌علی پور‌حسن را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و محسن سهرابی را به عنوان سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد./مهر