ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارنظر درخشان درمورد دربی 81


سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: شاهد دربی پرسرعت‌تری نسبت به سالیان اخیر بودیم.

نسیم: حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی هشتاد و یکم اظهار داشت: دربی هشتاد و یکم یکی از دربی های خوب سالیان اخیر بود. در شروع بازی ما شاهد بازی متعادلی بودیم اما هر دو تیم برای کسب سه امتیازبه میدان آمده بودند و به خاطر همین موضوع ما شاهد دربی پرسرعت‌تری نسبت به دربی‌های اخیر بودیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کرد، می‌توانست برنده بازی باشد اما نباید رحمتی یکی از شاخص‌های خوب استقلال در دیدار دیروز بود و خیلی به این تیم کمک کرد تا پیروزی پرسپولیس در نیمه اول رقم نخورد. در نیمه دوم استقلال به گل رسید و همین موضع باعث شد احتیاط بیشتری در دستور کارش داشته باشد. پرسپولیس پس از دریافت گل فشار بیشتری را وارد کرد و همین فشار باعث شد استقلال را در منطقه دفاعی خودش نگه دارد. بر اثر این فشار زیاد اشتباهاتخط دفاعی استقلال رقم خورد و در نهایت پرسپولیس به گل برسد و در کنار آن اگر این تیم از موقعیت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد توانایی رسیدن به گل‌های بیشتر راهم داشت.

درخشان در خصوص عدم استفاده پرسپولیس از موقعیت‌های گلزنی در این فصل عنوان کرد: پرسپولیس سال گذشته نیز این مشکل را داشت و دلیل آن به خاطر حضور سه بازیکن جوان در خط حمله این تیم است که تجربه کافی را ندارد. این کم‌تجربگی باعث شده است فرصت‌هایی را که به دست می‌آورد از دست می‌دهد و به گل نمی‌رسد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص تاثیر جوانگرایی دو تیم در زیباتر شدن دربی گفت : این موضوع بی‌تاثیر نیست چرا که این جوانان انرژیک هستند و به خاطر توان دوندگی خیلی شرایط را به وجود می‌آوردند و باعث جذاب‌تر شدن بازی می‌شوند.

درخشان در پایان در خصوص قضاوت محسن ترکی اظهار داشت: داوری خوبی را شاهد بودیم و اشتباهات زیادی را شاهد نبودیم و در مجموع داوری خیلی خوبی را مشاهده کردیم.


ویدیو مرتبط :
اظهارنظر جنجالی قلعه نویی درباره دربی ۶تایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارنظر جالب اومانیا درمورد دربی


اومانیا یکی از آن بازیکنانی است که برای اولین بار، دربی تهران را تجربه می‌کند.

خبر آنلاین: این بازیكن كه حالا رفاقت بیشتری با بازیكنان پرسپولیس پیدا كرده و به خاطر سبك بازی محكم و باهوشی كه دارد، محبوب هواداران هم شده، دوست دارد مطالب و اطلاعات بیشتری از دربی داشته باشد. اتفاقاً چند بازیكن پرسپولیس در این مورد با اومانا صحبت كرده و كمی سر به سرش گذاشتند تا شاید این مدافع كاستاریكایی، شرایط را بیش از پیش درك كند. پرسپولیسی‌ها از سختی بازی در دربی به قدری تعریف كردند و داستان‌های عجیبی برای اومانیا ساختند تا این مدافع بالاخره شاكی شد و گفت: «یعنی بازی ما با استقلال از حضور در جام‌جهانی‌ و تقابل با هلند هم سخت‌تر است؟! من كه بعید می‌دانم تا این حد كارمان در دربی تهران سخت باشد.»