ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارنظر جالب مورینیو پس از شکست


سرمربی چلسی عنوان کرد حاضر به دادن استعفا از این تیم نیست ولی در صورتی که باشگاه بخواهد می تواند او را اخراج کند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی چلسی عنوان کرد حاضر به دادن استعفا از این تیم نیست ولی در صورتی که باشگاه بخواهد می تواند او را اخراج کند.

چلسی ضعیف ترین نتایج خود را در 37 سال گذشته با مورینیو کسب کرده است و این تیم این فصل هیچ حرفی برای گفتن نداشته است تا مورینیو در آستانه برکناری قرار گیرد. آخرین باری که چلسی ضعیف تر از این فصل را شروع کرده بود 37 سال قبل بود که به دسته پایین تر سقوط کرد.

ژوزه مورینیو بعد از بازی با ساوتهمتون که با باخت 3 بر یک همراه بود، گفت: می دانم شما اکنون به چه چیز فکر می کنید ولی این اتفاق رخ نخواهد داد. اگر باشگاه می خواهد من را اخراج کند مشکلی نیست و این کار را انجام دهد ولی من از این شرایط فرار نمی کنم.

مورینیو در ادامه گفت: این شرایط در تاریخ چلسی تکرار نشدنی بوده است و اگر چلسی تصمیم بگیرد تا او را اخراج کند بزرگترین مربی تاریخ این تیم اخراج شده است.

او با انتقاد از داوری که به نظر رسید یک پنالتی روی فالکائو نگرفت گفت: داور به سود ما هیچوقت سوت نخواهد زد چون در آن صورت شبکه اسکای کارشناس می آورد و این تصمیم ها را مورد انتقاد قرار می دهد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جالب و دیدنی مورینیو پس از شکست در برابر لیورپول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ختافه 2–1 رئال مادرید/مورینیو: حق مان بود شکست بخوریم



ختافه 2–1 رئال مادرید: کهکشان در سیاه‌چاله ختافه

اختلاف رئال مادرید و بارسلونا در هفته دوم لالیگا به پنج امتیاز رسیده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – فاصله رئال مادرید با بارسلونا در همین ابتدای فصل به پنج امتیاز رسید. رئال نتوانست در ورزشگاه آلفونسو پرس از ختافه امتیازی بگیرد و دو بر یک مقابل این تیم مادریدی شکست خورد. آنها هنوز در لالیگا پیروز نشده‌اند.

مادرید در دقایق ابتدایی می‌توانست به گل برسد اما ضربه مسعود اوزیل پس از تبادل چند پاس عالی با کریس رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد.

سپس رونالدو دو ضربه ایستگاهی خطرناک زد که راهی به دروازه نیافت.

مردان ژوزه مورینیو سرانجام در دقیقه 30 پیش افتادند. آنخل دی‌ماریا مقابل دفاع ختافه توپ را گرفت و آن را به گونسالو ایگواین پاس داد. او از سد الکسیس گریخت و از زاویه‌ای بسته دروازه میگل مویا را گشود.

میزبان در نیمه دوم نمایش قدرتمندی داشت و در دقیقه 53 به گل رسید. عبدالعزیز براده از سمت راست توپ را برای خوان والرا فرستاد و او هم با ضربه سری قدرتمند دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد.

مورینیو سپس کریم بنزما را به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. اما ختافه در دقیقه 75 گل دوم را هم زد. آدرین کولونگا تازه‌وارد رائول آلبیول را به‌راحتی جا گذاشت و توپ را به براده سپرد تا این بازیکن مراکشی توپ را کنترل کند و کاسیاس را مغلوب کند.

در دقایق پایانی هم فابیو کوئنترائو به دلیل اعتراض شدید به داوری از روی نیمکت کارت قرمز گرفت.

مادرید با این باخت با یک امتیاز از دو بازی در رده پانزدهم قرار دارد. ختافه هم اولین برد فصل خود را کسب کرد./

 

مورینیو: حق مان بود شکست بخوریم
ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل ختافه، بازیکنانش را به شدت مورد انتقاد قرارداد و این شکست را غیرقابل قبول توصیف کرد.
در این دیدار ابتدا رئالی ها با گل نیمه اول گونسالو ایگواین پیش افتادند اما نمایش ضعیف رئال در خط دفاعی موجب شد تا شاگردان گارسیا پلاسا در نیمه دوم به بازی برگردند. در نهایت دو ل خوان والرا و عبدالعزیز بارراداد موجب شد تا رئال از دو بازی ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کند.
مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این یک نمایش غیرقابل قبول بود. به نظر من شکست ما در این دیدار ناراحت کننده نبود. ما کاملا مستحق این شکست بودیم.  
چیزهایی وجود دارد که یک مربی نمی تواند در مورد آن در رسانه ها صحبت کند. من باید با بازیکنان صحبت کنم. آنها آن چیزی که من در ذهن داشتم و آنالیز کرده بودم را به اجرا نگذاشتند.
تنها نتیجه که من دوست دارم آنها  از این دیدار بگیرند این است که رئال مستحق شکست بود و ختافه با شایستگی به پیروزی رسید."
سرمربی پرتغالی همچنین دو تصمیم داور، قبول گل دوم ختافه در حالی که توپ به دست آدریان کولونگا برخورد کرده بود و اخراج فابیو کوئنترائو از روی نیمکت، را زیر سوال برد.
" من تنها چیزی که بازیکنانم در مورد گل دوم گفتند را شنیدم. آنها گفتند که توپ به دست کولونگا (که پاس گل دوم را داد) برخورد کرد. داور کوئنترائو را متهم به گفتن حرفی کرد که کسی روی نیمکت آن را نشنیده بود."
با پیروزی 2-1 بارسا مقابل اوساسونا، اکنون اختلاف دو تیم در جدول لالیگا به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد و مورینیو نیز ناراحتی اش را از این اختلاف امتیاز اعلام کرد.
" اگر بازی اول را هم می باختیم، اکنون اختلاف به 6 امتیاز رسیده بود. اما 5 امتیاز هم زیاد است وقتی دو بازی تنها 6 امتیاز دارد.
اما بازی امروز متفاوت بود. ما در دیدار با والنسیا تلاش بیشتری برای پیروزی انجام دادیم. ما امروز کاملا مستحق شکست بودیم."/گل