ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات پله و سکوت مارادونا



 

اظهارات پله و سکوت مارادونا

 

پله اسطوره فوتبال برزیل چند روز قبل گفته بود که مارادونا پول نداشت و شرایط مالى بدى داشت، مسئولان فدراسیون آرژانتین هدایت تیم ملى این کشور را به او سپردند تا از این مشکلات رها شود.

مارادونا هیچ عکس العملى به حرفهاى پله نشان نداده و سکوت کرده است. بازیکنان تیم ملى آرژانتین هم واکنشى به حرف هاى پله نشان نداده اند چون معتقدند که آرژانتین شانس اول قهرمانى است و برزیل وضعیت چندان خوبى ندارد، پله براى کمک به تیم ملى کشورش دنبال حاشیه درست کردن براى آرژانتین است. مارادونا اعلام کرده که بعد از اتمام بازى ها قطعاً جواب پله را مى دهد.


ویدیو مرتبط :
مسابقه پله و مارادونا در برنامه زنده تلویزیونی(برد پله)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصلحی:فعلاً راجع به اظهارات رئیس جمهور سکوت می‌کنم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حیدر مصلحی در جمع خبرنگاران:

فعلاً راجع به اظهارات رئیس جمهور سکوت می‌کنم

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر سخنان رئیس جمهور پیرامون غافلگیر شدن نیروهای اطلاعاتی در باره گران شدن ناگهانی ارز و دلار گفت: طبیعت کارهای اطلاعاتی سکوت است؛ اجازه دهید فعلا راجع به این مسئله صحبت نکنم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در پایان نشست امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که چرا از بیان پاسخ به سؤال خبرنگاران امتناع می‌کند گفت: طبیعت کارهای اطلاعاتی سکوت است و امتناع از پاسخ گفتن به همین دلیل است.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در مورد سخنان رئیس جمهور پیرامون غافلگیر شدن نیروهای اطلاعاتی در باره گران شدن ناگهانی ارز و دلار گفت: اجازه دهید فعلا راجع به این مسئله صحبت نکنم.

مصلحی زمانی که با اصرار بیشتر خبرنگاران در این باره رو به رو شد تنها به یک لبخند به خبرنگاران اکتفا کرد و از جمع آنان دور شد./فارس