ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات علی کریمی درباره وضعیت مدیریت و نقل و انتقالات پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,علی کریمی

کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است که این تیم برای فصل جدید بازیکنان کلیدی تیم‌های دیگر را جذب کرده است. او همچنین از هواداران خواست که از سرخپوشان حمایت کنند.

 علی کریمی در خصوص اینکه پیش از آغاز لیگ پانزدهم چه نظری در خصوص وضعیت پرسپولیس دارد، اظهار داشت: «در این خصوص می‌توان به صورت کلی گفت که پرسپولیس و استقلال همیشه مشکلاتی در پیشرفت‌شان داشته‌اند اما به نظرم در این فصل هر دو تیم بازیکنانی که می‌خواستند را جذب کردند.»

 

وی افزود: «باید منتظر باشیم تا مسابقات لیگ آغاز شود و آن وقت ببینیم عملکردشان چگونه خواهد شد. اکنون نمی‌توان گفت پرسپولیس و استقلال در فصل پیش‌رو موفق می‌شوند یا ناکام خواهند بود. برای مشخص شدن وضعیت پرسپولیس باید منتظر باشیم اما به نظرم این تیم توانست در فصل نقل‌وانتقالات خوب عمل کند. آنها توانستند بازیکنانی که فصل گذشته در تیم‌های‌شان بازیکن کلیدی بودند را جذب کنند.»

 

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اینکه هواداران این تیم در فصل گذشته از شرایط تیم‌شان در نقل‌وانتقالات راضی نبودند، گفت: «این مشکلات همیشه بوده است. عدم ثبات مدیریتی و تغییر هیئت مدیره مشکلی بوده که همیشه در فصل نقل‌وانتقالات گریبان پرسپولیس را گرفته و این تیم را دچار مشکل می‌کند. این مشکل باعث شده پرسپولیس در چند وقت اخیر هیچ‌وقت شرایط ایده‌آل نداشته باشد. هواداران همیشه پرسپولیس را حمایت کرده‌اند و امیدوارم بازیکنان هم در فصل جدید این مسئله را درک کرده و بابت سال گذشته جبران مافات کنند.»

 

کریمی ادامه داد: «نیاز به گفتن من نیست، چون هواداران همیشه و همه جا از تیم‌شان حمایت کرده‌اند. این فصل هم هواداران پرسپولیس از هفته اول تیم‌شان را حمایت کنند تا به امید خدا شاهد موفقیت این تیم باشیم.»

 

بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه در مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم از سوی حاضران در سالن به شدت تشویق شد، خاطرنشان کرد: «مردم همیشه ما را شرمنده خودشان می‌کنند و واقعاً نمی‌شود به هیچ شکلی زحمات آنها را جبران کرد. فقط می‌توانم برای این مردم آرزوی سلامتی و تندرستی داشته باشم.»

 

وی درباره مراسم برترین‌ها و انتقادهایی که به این مراسم شد، گفت: «مراسم معرفی برترین‌ها برنامه خوبی بود که هر سال انجام می‌شود اما برگزاری چنین مراسم‌هایی به نظم بیشتری نیاز دارد. مشکلاتی در انجام برگزاری این مراسم بود و امیدوارم سال به سال این برنامه‌ها بهتر انجام شود.»

 

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ چهاردهم گفت: «فصل قبل لیگ خوبی داشتیم و همین که تا لحظه آخر قهرمان مشخص نشده بود، نشان می‌داد که لیگ‌مان چقدر از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم‌ها تا لحظه پایانی می‌جنگند. امیدوارم لیگ‌مان سال به سال بهتر شود و شاهد شکوفایی تیم‌های باشگاهی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا باشیم.»

 

کریمی درباره اینکه آیا در فوتبال کشورمان اکنون فضایی برای معرفی شدن استعدادها و رو شدن پدیده‌ها وجود دارد یا نه، خاطرنشان کرد: «بله، فصل قبل دیدیم که بازیکنان جدیدی به فوتبال ما معرفی شدند و کار خوبی هم که سازمان لیگ انجام داده بود، باشگاه‌ها را ملزم کرد از بازیکنان جوان زیادی در تیم‌شان استفاده کنند. در مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم نیز دیدیم جوان‌های خوبی این شانس را داشتند که خودشان را معرفی کرده و در جمع بهترین‌ها قرار بگیرند.»

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار نقل و انتقالات: توافق استقلال با رحمتی/ وضعیت نامشخص نکونام/تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی



 آخرین اخبار نقل و انتقالات

آخرین اخبار نقل و انتقالات: توافق استقلال بارحمتی/ وضعیت نامشخص نکونام/تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی

معاون باشگاه استقلال می‌گوید، استقلال فهرست مازاد ندارد و بدون حاشیه به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش است.

علی امیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خروجی‌های استقلال گفت: استقلال در این فصل فهرست مازاد ندارد و تلاش می‌کند تا شاکله اصلی‌اش را حفظ کند. مذاکراتمان را با بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ پژمان منتظری اظهار کرد: از جدایی او واقعا اطلاعی ندارم. اتفاقا با آقای قلعه‌نویی هم که صحبت کردیم ایشان هم می‌خواست تا منتظری در استقلال بماند. در حال حاضر به دنبال او هستم تا با هم صحبت کنیم و آخرین وضعیتش را جویا شویم. همه‌ تلاشمان را می‌کنیم تا منتظری در استقلال بماند.

معاون باشگاه استقلال افزود: با بازیکنان مورد نیاز آقای قلعه‌نویی صحبت‌هایی کرده‌ایم اما اسامی آنها را نمی‌گوییم. خودتان می‌دانید بازار شایعات باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود و حاشیه به تیم تزریق شود. این در حالی است که استقلال به دنبال حاشیه‌ها نیست و نمی‌خواهد خودش را درگیر این مسائل کند. با بازیکنانی صحبت کرده‌ایم اما اسامی آنها را اعلام نمی‌کنیم و در همین حد می‌گویم که هواداران نگران نباشند.

او درباره‌ آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و شایعات مربوط به حضور او در تیم‌های دیگر بیان کرد: ما به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد داده‌ایم و بر سر مبلغ هم توافق کرده‌ایم و بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد.

امیری درباره‌ وضعیت نکونام هم صحبت کرد و افزود: از وضعیت نکونام اطلاعی ندارم. قرار است او به خاطر بعضی از مسائل مالی با خود آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کند و به همین دلیل چیزی در این‌باره نمی‌دانم.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره‌ آخرین وضعیت خریدهای استقلال گفت: تنها با آقای محمدمهدی نظری به توافق رسیده‌ایم و امروز با دو بازیکن دیگر قرار داریم. در صورت قطعی شدن وضعیت این دو بازیکن نام آنها را اعلام خواهیم کرد.

تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی / زینی‌زاده : تبریز خانه کریمی است
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد.
حمیدی زینی‌زاده در گفت‌وگو با  ایسنا، از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد و گفت: تبریز خانه کریمی است و اگر بپذیرد که به تراکتورسازی بپیوندد، باعث افتخار ما خواهد بود.  
وی اما این را نیز گفت که هنوز با کریمی مذاکره نکرده است: اگر زمینه لازم فراهم شود ظرف چند روز آینده باب مذاکره را با علی کریمی باز می‌کنیم. او بازیکن بزرگی است و ما دوست داریم او به تبریز بیاید.
زینی زاده در ادامه با قطعی داشتن حضور جلال چراغپور در کادرفنی تیمش درباره فهرست بازیکنان مورد نظر جلالی گفت: حتما شش سهمیه لیگ برتری را خواهیم گرفت.

در روزهای اخیر با چند بازیکن به صورت موردی مذاکره هم ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم در صورت امکان تا شنبه هفته‌ آینده ترکیب تیم را کامل کنیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اردوهای مورد نظر سرمربی تیمش هم گفت: مجید جلالی هم اردوی داخلی را در برنامه‌اش گنجانده و هم برای اردوی خارجی برنامه دارد. احتمالا اردوی داخلی مان در تبریز یا سرعین اردیبل برپا می‌شود.
زینی‌زاده در پایان با بیان این که هنوز هیچ یک از بازیکنان تیمش از جدایی حرفی نزده‌اند، درباره آخرین وضعیت قاسم دهنوی گفت: دو روز پیش که با او صحبت کردم، گفت که می‌خواهد به مشهد برود. حالا هم منتظریم که بازگردد. البته دهنوی این را هم گفت که با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و فقط مذاکره داشته است./ایسنا