ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات عزیزمحمدی و کفاشیان در مورد منع حضور در انتخابات فدراسیون



انتخابات فدراسیون , رئیس فدراسیون فوتبال

 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره منع حضور بازنشستگان در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون‌ها فرق می‌کند.»

* محمدی: مشکلی از بابت بازنشستگی نداشتم

رئیس سازمان لیگ گفت: «برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال از اول هم مشکلی از بابت بازنشستگی نداشتم.»

عزیز محمدی درباره نامه سازمان بازرسی کشور درباره منع حضور بازنشستگان در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «در این باره سایت فدراسیون فوتبال اطلاعیه داد ولی من از اول هم مشکلی نداشتم. طبق همین نامه، این قانون بازنشستگی شامل مقامات، هیئت علمی و ایثارگران نمی شود.»

* کفاشیان: تا آخرش در انتخابات هستم

کفاشیان در مورد نامه بازرسی کل کشور به وزارت ورزش در مورد منع حضور بازنشستگان در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: «فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون‌ها فرق می‌کند. فدراسیون‌های دیگر نهاد عمومی غیردولتی هستند اما فدراسیون فوتبال واژه عمومی ندارد. ما هیچ ردیف بودجه‌ای نداریم و این نامه شامل حال فدراسیون فوتبال نمی‌شود. اینکه از نهادهایی کمک مالی می‌گیریم به شرط اینکه تأثیرپذیر نباشیم مشکلی ایجاد نمی‌کند.»

وی افزود: «فدراسیون فوتبال خدماتی مانند تیم‌های ملی ارائه می‌کند و پول‌هایی که از دولت می‌گیرد در بخش تیم‌های پایه ملی خرج و صرف ساخت‌وساز در آکادمی می‌شود. تیم ملی بزرگسالان مستقل است و خودش درآمد دارد.»

کفاشیان در مورد اینکه از انتخابات کنار می‌رود یا نه، گفت: «من تا آخرش در انتخابات هستم.»

وی در مورد اینکه در اساسنامه‌ جدید فدراسیون فوتبال نهاد غیردولتی شده است، گفت: «در اساسنامه قبلی هم شرایط اینگونه بود.»

کفاشیان در مورد لغو شدن برنامه 90 دوشنبه شب و احتمال پخش این برنامه در شنبه شب آینده گفت: «در یکی دو روز باقیمانده به انتخابات، فکر نمی‌کنم دیگر لازم باشد چنین برنامه‌هایی برگزار شود. به هر حال برای من فرقی نمی‌کند و من آماده‌ام در برنامه شرکت کنم.»


ویدیو مرتبط :
بررسی مسائل مالی فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منع کفاشیان از حضور در انتخابات؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کفاشیان

رئیس فعلی فدراسیون فوتبال که از مدعیان اصلی انتخابات آتی این فدراسیون محسوب می‌شود احتمالا با منع بزرگی برای حضور در آن مواجه است.

به گزارش ورزش سه، تیتر اصلی یکی از روزنامه‌های صبح اختصاص به ممنوعیت حضور علی کفاشیان در انتخابات آتی فدراسیون به دلیل بازنشستگی داشت و به نظر می‌رسد مدعی اصلی کسب این کرسی که 8 سال است صندلی ریاست فدراسیون را به خود اختصاص داده قادر به نامزدی در انتخابات پیش رو نباشد.


با این حال علی کفاشیان در واکنش به این اتفاق اعلام کرده او بازنشسته ارگانی غیردولتی است و منعی برای حضور احتمالی در انتخابات نخواهد داشت: بازنشسته هستم اما این موضوع ربطی به فوتبال ندارد. من بازنشسته ارگان غیردولتی هستم و منعی برای حضورم در انتخابات آتی وجود ندارد.

امروز مدیرکل حراست ورزش و جوانان اعلام کرده است بنابر اساسنامه یک گروه 3 نفره صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون را بررسی و نظر خود را بعد از آن اعلام می‌کنند. «علیرضا اسدی» دبیرکل فدراسیون فوتبال، «علی فرشادسپهر»، مسئول بخش حقوقی فدراسیون فوتبال و« عبدی افتخاری»، مدیر کل بر نامه ریزی و نظارت وزارت ورزش سه نفری هستند که کارگروه تأیید صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال را تشکیل داده و طی پنج روز این مسئولیت را برعهده خواهند داشت.

با این وصف و با توجه به زاویه شدید بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و با توجه به اینکه دو عضو از 3 عضو این کمیته ممکن است با کفاشیان مساله داشته باشند، احتمال رد صلاحیت رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد. البته کفاشیان همواره از این مشکلات به سلامت بیرون آمده اما در حال حاضر اراده مثبتی برای ادامه کار او در فوتبال ایران وجود ندارد.

 

اخبار ورزشی - کفاشیان