ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات عجیب بیرانوند درباره اتفاقات تبریز



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه تراکتورسازی

علیرضا بیرانوند درباره دیدار هفته پایانی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

نفت تهران در حالی که برابر تراکتورسازی به تساوی سه بر سه رضایت داد تا این سپاهان باشد که بتواند در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

علیرضا بیرانوند بعد از برد شیرین تیمش برابر الاهلی عربستان امیدوار است در بازی برگشت هم این حریف را شکست دهند و موفق شوند به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابند. گلر شماره یک نفت تهران در گفتگوی اختصاصی با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش حرف زد که در ادامه می‌خوانید.

خوشحالم شرمنده هواداران نشدیم
خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز خوب به دست بیاوریم و 50 درصد راه را پشت سر بگذاریم. خوشحالم که شرمنده هوادارانی که برای تشویق نفت به استادیوم آمده بودند نشدیم و به برتری رسیدیم. ای کاش توپ‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد و در بازی برگشت کار راحت‌تری را داشتیم اما باز خدا را شکر می‌گوییم که دل هواداران را با یک بازی خوب شاد کنیم. امیدوارم با یک ریکاوری خوب در بازی برگشت به برتری برسیم.

برای قهرمانی جام حذفی سرم را جلوی توپ می‌گذارم
در بازی برگشت کار سخت‌تری خواهیم داشت و نیاز به یک ریکاوری خوب داریم. خیلی خسته‌ایم، خیلی خسته‌ایم. شخصا خیلی خسته‌ هستم و در ایران از تمام تیم‌ها بیشتر بازی کرده‌ایم و امیدوارم مزد این زحمات را بگیریم. خیلی دوست دارم این فصل را با یک جام به پایان برسانیم و در فینال جام حذفی سرم را هم جلوی توپ می‌گذاریم تا برنده شویم. علی آقا خیلی دوست دارد مزد زحماتی که در این فصل کشیدیم را به دست بیاوریم و امیدوار به این مساله هستیم.

شیطنت‌ها از سوی ناظر بازی بود
والا اتفاق عجیبی در تبریز افتاد. اتفاقی که در آنجا افتاد در هیچ کجای دنیا نیفتاده است. اینکه بیایند و بگویند بازی در اصفهان 2 بر 2 شده واقعا عجیب بود. ما 5-6 دقیقه فرصت داشتیم و جام در تبریز بود. مطمئن باشید جام در تبریز می‌ماند. آقای فغانی هم تلاش زیادی کردند تا بازی را اداره کنند ولی اتفاقی که افتاد آندو اخراج شد. یک سری شیطنت‌ها هم بود که به نظرم از سوی ناظران بازی بود.

من هم تصور کردم تراکتور قهرمان شده
می‌خواستند با اعلام این نتیجه امنیت آقای فغانی حفظ شود و ایشان بتواند خیلی راحت سوت بازی را بزند و به رختکن برود. من احساسم این بود. من پشت دروازه بودم و لحظه به لحظه نتیجه بازی را از آقای میثاقی (گزارشگر برنامه نود( می‌پرسیدم. ایشان می‌گفتند بازی دو بر صفر به سود سپاهان است و یک لحظه خودش هم هنگ کرد و گفت می‌گویند بازی دو بر دو شده است. بعد هر چه زنگ زدند آنتن موبایل‌ها قطع شده بود. من هم تصور کردم تراکتور قهرمان شده و خیلی گریه کردم.

دروغی که به تراکتوری ها گفتم!
سرم در ادامه پایین بود و گریه می‌کردم و چمن را نمی‌دیدم. یکی از طرفداران تراکتور یقه‌ام را گرفت و گفت دیدی گفتم با ترک‌ها در نیفت. همان لحظه الکی گفتم خودم فصل آینده به تراکتور می‌خواهم بیاییم که مرا بوسید و گفت برو!

این اتقاق باعث شد تراکتوری‌ها سوژه شوند
اگر قهرمان می‌شدیم یک نفر از هواداران تراکتور هم به زمین نمی‌آمد و خیلی راحت جشن قهرمانی را می‌گرفتیم. به هرحال آنها به تصور قهرمانی به داخل زمین آمدند و دوست داشتند خوشحالی کنند و با بازیکنان تراکتور آن را تقسیم کنند. واقعا حیف شد و سوژه شدند و نباید اینطور در رسانه‌های داخلی و خارجی طرفداران تراکتور را سوژه می‌کردند.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
مناظره داغ: بررسی اتفاقات عجیب تبریز - بخش اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات کفاشیان در خصوص اتفاقات تبریز



اخبار,اخبار ورزشی, کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کار گوینده ورزشگاه که هواداران را به جشن قهرمانی دعوت کرد اصلا درست نبود.

علی کفاشیان در خصوص اتفاقات رخ داده در تبریز اظهار داشت: بازی‌ها به شکل عادی پیشرفت و در نیمه اول بازی سپاهان با سایپا 2 بر صفر تمام شده بود. متاسفانه در جریان بازی اطلاعات درست و حسابی از ورزشگاه اصفهان به استادیوم یادگار نرسید و هر گونه ارتباط هم قطع شده بود. در این بین یک عده تصور کردند تراکتورسازی قهرمان شده که آن اتفاقات رخ داد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اشتباه عجیب گوینده ورزشگاه مبنی براینکه هواداران تراکتورسازی خود را آماده جشن کنند گفت: گوینده ورزشگاه کار خیلی بدی کرد که این موضوع را از طریق میکروفن به هواداران انتقال داد البته پزشک تراکتورسازی و افرادی که خبر تساوی در اصفهان را به نیمکت تیم تبریزی منتقل کردند کار اشتباهی انجام دادند که ما این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد و باید با عوامل اتفاقات تبریز برخورد شود. هرگز نمی‌شد تصور کرد که کدام تیم برنده است و دیدید که تراکتورسازی تا دقایق آخر برای قهرمانی تلاش می‌کرد اما جا دارد به مسئولان سپاهان و اعضای این تیم هم تبریک بگویم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری این موضوع صورت گرفته است گفت: قطعا گزارش‌هایی را جمع‌آوری کردیم که سازمان لیگ هم گزارشی را به وزیر ورزش ارائه داد. مطمئن باشید اگر تخلفی صورت گرفته باشد با این موضوع برخورد خواهد شد ولی مهم این است که سازمان لیگ به بهترین شکل کار خود را انجام داد و همه دیدند که نفت تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش کرد و من هم به تبریز رفته بودم که جام را در آنجا به یکی از دو تیم اهدا کنم. با توجه به نتایج 70، 80 تصور می‌کردیم که جام در تبریز بالا برود ولی آن 20 درصد باقی مانده باعث شد جام به اصفهان برود و من هم بدون اینکه کاپی را به تیمی اهدا کنم برگشتم.

 کفاشیان با اشاره به بزگزاری لیگ فوتبال ایران گفت: امسال در بالا و پایین جدول همه چیز خوب پیش رفت و فکر می‌کنم سازمان لیگ باشگاه‌ها را بدون دغدغه اداره کرد. هم داوری‌ها خوب برگزار شد و هم کیفیت مسابقات.

 ی تاکید کرد: در مورد مشکلات فنی هم باید از افراد اهل فن سوال کنید ولی می‌بینید که در تیم ملی ما جوانگرایی شده هرچند تعدادی از باشگاه‌ها از لحاظ ساختاری در حد و اندازه های حرفه‌ای نبودند ولی امسال از سال گذشته خیلی بهتر بودیم. باید به این نکته هم توجه کنیم که باشگاه‌های ما باید در لیگ قهرمانان آسیا در حد خود ظاهر شوند.

 رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: تیم ملی اوایل خرداد ماه با 2 اردو در تهران کارش را آغاز می‌کند و از حالا برای ترکیه نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بازی با ازبکستان نیز قطعی شده است و سپس بعد از آن به ترکمنستان خواهیم رفت.

 رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش در خصوص مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: واقعا از مزایده و اخبارش اطلاعاتی ندارم اما خصوصی‌سازی باشگاه‌های ما باید با اصلاح قوانین توام شود مثلا اول باید زمینه‌ها را فراهم کرد و سپس شرایط خصوصی‌سازی دو باشگاه را پیگیری کنیم.

 کفاشیان در خصوص شکیت باشگاه پیکان نیز گفت: باید ببینیم بازیکنی که در تیم راه‌آهن استفاده شده غیرقانونی بوده یا خیر اما همه چیز را به کمیته انضباطی سپرده‌ایم و آنها بر حسب قانون تصمیمات لازم را خواهند گرفت.

 اخبار  ورزشی  -  فارس