ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات طالب لو درباره جلسه آشتی کنان دیشب



اخبار,اخبار ورزشی,طالب لو

دروازه بان تیم فوتبال استقلال با اشاره به مراسم آشتی شب گذشته گفت: «عکسی دیدم که بین من و رحمتی دو نفر دیگر نشسته بودند و گفتند با هم قهر هستند.».

وحید طالب‌لو در مورد آشتی‌ شب گذشته‌اش با مهدی رحمتی اظهار داشت: «با توجه به اینکه می‌گفتند رابطه ما در تمرینات سرد، گرم و ولرم است، تصمیم گرفته شد، این کدورت‌ها از بین برود و در محفلی دوستانه کدورت‌های‌مان را برطرف کردیم.»

وی افزود: «برخی مسائل بین من و رحمتی بود که صحبت‌های‌مان را انجام داده و گفتیم به خاطر اینکه استقلال ضربه نخورد، به عقب بازنگردیم و مشکلات را حل کنیم. بازیکنان هم از این مسئله ناراحت بودند و دوست داشتند ما بیشتر کنار هم باشیم.»

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان کرد: «در تمرینات مشکلی بین ما وجود نداشت اما هر روز در رسانه‌ها بحث قهر مطرح می‌شد. عکسی دیدم که بین من و رحمتی دو نفر دیگر نشسته بودند و گفتند با هم قهر هستند. با این حال این مسائل شب گذشته برطرف شد.»

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان فاجعه رحمتی و طالب لو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشتی‌کنان طالب‌لو و رحمتی در استقلال


دو دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که از قبل کدورت‌هایی با هم داشتند امروز با هم آشتی کردند.

خبرگزاری فارس: دو دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که از قبل کدورت‌هایی با هم داشتند امروز با هم آشتی کردند.

مهدی رحمتی بعد از یک سال دوری از استقلال امروز در تمرین این تیم حاضر شد.

نکته جالب توجه این بود که مسئولان استقلال برای اینکه حاشیه ها را به حداقل برسانند امروز طالب لو و رحمتی را با هم آشتی دادند.

وقتی رحمتی در محل تمرین حاضر شد وحید طالب لو به سمت رحمتی رفت و این دو با هم دست دادند تا کدورت هایی که از قبل با هم داشتند به حداقل برسد.