ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات جدید درخشان در خصوص دربی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اظهارات جدید درخشان در خصوص دربی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موضوع رسیدگی به تاریخ برگزاری دربی ۷۹ را به مسئولان باشگاه واگذار کرده‌ام.

حمید درخشان در خصوص عقب افتادن تاریخ دربی 79 که پیش از این قرار بود که 30 آبان برگزار شود اما اعلام شد که با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد گفت: ما پیش از این موضع‌مان را در این باره اعلام کردیم و در 30 آبان بازی می‌کنیم چراکه سازمان لیگ پیش از این این تاریخ را به ما اعلام کرده بود و ما هم تمریناتمان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که 30 آبان به مصاف استقلال برویم.

وی ادامه داد: با این همه من به باشگاه گفتم و آنها هم پیگیر این مسئله هستند تا ببینیم تاریخ برگزاری دربی دقیقا چه روزی مشخص می‌شود اما همانطور که گفتم رسیدگی به این مسئله به باشگاه واگذار شده و آنها در این باره بهتر می‌توانند صحبت کنند چراکه این مسئله در حیطه مدیریت باشگاه است.

امروز و طی جلسه‌ای که در سازمان لیگ برگزار خواهد شد تاریخ دقیق دربی 79 اعلام می‌شود.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اظهارات سردار سلیمانی در خصوص داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات تند پیروانی علیه درخشان در آستانه دربی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اظهارات تند پیروانی علیه درخشان در آستانه دربی

مربی سابق پرسپولیس گفت:کسی که با علم و آگاهی به یک تیم می‌رود دَم از خرابی نمی‌ زند.

افشین پیروانی در پاسخ به این سئوال که چرا درخشان مدعی است وارث خرابی‌های زیادی است اظهار داشت: در آستانه دربی نمی‌خواستم حرف بزنم اما مثل اینکه این آقا نمی‌خواهد دست از اظهارات عجیب و غریبش بردارد.

 

این بهانه‌ها تکراری شده است.کسانی که بعد از هر بازی می‌گفتند تیم با هدایت مناسب قهرمان می‌شود حالا حرف از خرابی‌ها می‌زنند. به فرض قبول این ادعا آیا کسی به زور ارثیه‌ای اینگونه به آنها داده است؟ آنها با علم و آگاهی تیم را پذیرفته‌اند و مردم همه حرفهای‌شان را یادشان هست. آنهایی که آن زمان وقتی صادقیان در بازی با فولاد مقابل داور واکنش نشان داد و محروم شد می‌گفتند این مشکلات و بی‌انضباطی‌هابه دلیل ضعف مدیریت کادر فنی است حالا خودشان دارند مدیریت شان را به رخ می‌کشند.
 
وی ادامه داد: محرومیت صادقیان به خاطر مشکل مدیریتی کادر فنی قبل بود مشکلات و حاشیه‌های تکراری فعلی تقصیر کیست؟کسانی که امروز مدعی هستند هیات مدیره عالی کار کرده حتما یادشان هست که روزهای اول انتخاب هیات مدیره گفته بودند به این هبات مدیره خوش بین نیستم و چشمم از این هیات مدیره آب نمی‌خورد.چطور الان هر روز در هر برنامه تلویزیونی یک ربع تعریف و تمجید از آن آقایی می‌کنند که باعث آمدن او شده؟!

وی افزود: اینکه ادعا کنیم چون خودمان تیم را نبسته ایم قول بردن دربی و قهرمانی نمی دهیم جالب است.روزی که کادر فنی را تغییر دادند گفتند می خواهیم فرصت قهرمانی از دست نرود.مردم حافظه شان ضعیف نیست.اصلا این آقا انگار کلا فکر می‌کند همه مردم همه چیز را فراموش می‌کنند.مثلا زمانی که سرمربی شاهین بوشهر بود و در هفته دوم در بوشهر پرسپولیس را شکست داد بروید ببینید چه حرف‌هایی در مورد سرمربی وقت پرسپولیس زد و بعد حالا می‌گوید او فنی‌ترین و با معرفت ترین است.

پیروانی تصریح کرد: یادت هست گفته بودی مربیگری هوش و ذکاوت می‌خواهد و او ندارد و این مربی حضورش روی نیمکت پرسپولیس به مسائل فنی ربطی ندارد. یادت هست برد مقابل پرسپولیس را به کمیته فنی و به قول خودت انتخاب دموکراتیک‌شان تبریک گفته و علیه محمد پنجعلی هم جبهه گرفته بودی؟همه اینها در آرشیو رسانه‌ها موجود است. چه شده که حالا حرفت را عوض کرده ای؟ او شاید دارد به تعریف از کسی می‌پردازد که راه آمدنش را هموار کرده.کسی که البته به خاطر فصل بعد خودش این آقا را آورد تا مانع بزرگی مثل علی دایی سر راهش نباشد و برداشتن آن سخت نباشد.

پیروانی گفت: تو هر گاه بیرون بوده‌ای علیه پرسپولیس و مربیانش مصاحبه کرد‌ه‌ای.همیشه هم گفته‌ای پرسپولیس را قهرمان کرده‌ای. در حالی که پرسپولیس در آن فصل با استانکو به قهرمانی رسیده بود که سه بازی آخر از ایران رفت و آن سه بازی تاثیری در جدول نداشت و تو سرمربی موقت شدی.فصل بعد هم تیم را دست مت کوویچ دادند.انگار برخی دوست دارند تاریخ را تغییر بدهند و نمی‌گویند بدترین نتیجه تاریخ پرسپولیس مقابل فتح را آنها رقم زده اند. سالی که تو به تنهایی سرمربی بودی همان سالی بود که بعد از اخراج رضا شاهرودی در دربی نتوانستی با یک تعویض بازی برده را حفظ کنی و بهترین تیم پرسپولیس را چهارم کردی.در مورد دیگر هنرهای دوستان هم می شود به مصاحبه تاریخی امیر عابدینی مراجعه کرد و آنها را بهتر شناخت.

او یادآور شد: خیلی راحت در برنامه 90 می‌گوید من بعد از بازی با کارگر بنه گز عباس زاده را تنبیه کرده‌ام.فکر می‌کند چون بازی با سایپا پخش نشده مردم از آن بی‌خبرند در حالی که او در آن بازی بعد از رویارویی با کارگر بنه گز بازی کرده بود.بهتر است آنها دم از مدیریت نزنند که همه چیز محرز و مشخص است.

پیروانی گفت:در کلاس‌های مربیگری فیفا همه چیز را تدریس می‌کنند الا دو مورد که ذاتی است. مدیریت و اداره کردن یک مجموعه و صداقت. من هر دوی اینها را در بعضی‌ها نمی‌بینم.می دانم در جواب من می‌گویند وقت نداریم جواب بدهیم من هم برای جواب دادن آنها حرف نزده‌ام و می‌دانم آنها فقط وقت ناله کردن دارند تا بگویند تیم مصدوم و محروم دارد.انگار زمان ما مصدوم و محروم وجود نداشت.در حالی که الان هم صادقیان و هم هادی نوروزی را در اختیار دارند که زمان ما محروم و مصدوم بودند . همه مصاحبه‌هایشان را می‌توانم واو به واو به آنها یادآوری کنم.اینها را برای تلنگر به کسانی می‌گویم که می‌خواهند روزهای قبل و حرف‌هایش را از یاد مردم ببرند.اینکه هر روز ناله کنی که بازیکن ندارم باعث فراموشی گذشته‌ها توسط مردم نمی‌شود.

مربی سابق تیم ملی در خصوص دربی هم گفت:آرزوی من برد پرسپولیس است و انشاالله روز خوبی برای هواداران رقم بخورد. و مطمئن هستم با همین تیم بزرگی که نسبت به آن ناله می‌کنی در دربی پیروز می‌شوی.
اخبار ورزشی - فارس