ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات جالی کی‌روش پیش از دیدار با نیجریه / کشی: ایران را زیاد نمی‌شناسم





اخبار ورزشی - سورپرایزهای زیادی داریم
کی‌روش: فردا برای برد بازی می‌کنیم

کارلوس کی‌روش شاگردانش را برای کسب هر سه امتیاز بازی با نیجریه به میدان می‌فرستد.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از نخستین دیدار ایران در جام جهانی 2014 برابر نیجریه در پاسخ به سوالی یک خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه بازی فردا را چگونه می‌بیند و آیا کارها طبق برنامه پیش رفته است یا خیر اظهار کرد: ابتدا اجازه بدهید از طرف تیم ملی ایران به رسانه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌آمد بگویم. مایلم سلام را به زبان پرتغالی و روز به خیر را به زبان فارسی بگویم.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید سفر طولانی را برای صعود به جام جهانی داشته‌ایم. ما از کار خودمان در طی دوره آماده‌سازی بسیار راضی هستیم. اکنون تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی است و با وجود همه مشکلات، بعد از صعود به جام جهانی می‌دانستیم که سطح بالاتری از آمادگی را باید داشته باشیم.

وی ادامه داد: بالاتر بردن سطح تیم ملی کار راحتی نبود. کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و اکنون آماده رویارویی با بهترین تیم‌های دنیا هستیم. می‌توانیم به دنیا نشان دهیم که ایران شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: با افتخار دراین جام بازی می‌کنیم و لذت را تا حد ممکن به ایرانی‌ها تقدیم می‌کنیم.

در ادامه یک خبرنگار خارجی دیگر از کی‌روش پرسید که انتظارش از بازی اول چیست و چه دروازه‌بانی از دروازه ایران حراست می‌کند؟ کی‌روش پاسخ داد: بی‌تردید این بازی بسیار مهم است. اطلاع داریم که نیجریه تیمی پرستاره است و بازیکنان خیلی خوبی دارد که در اروپا بازی می‌کنند. استفان کشی هم مربی خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: از نظر تجربه حضور در جام جهانی نیجریه نسبت به ما مزیت دارد. آن‌ها اکنون حتی این امید را دارند که به نیمه نهایی بروند اما ما هم ستاره‌های خیلی خوبی داریم. این کار را ادامه خواهیم داد. بازی برای ما خیلی سخت خواهد بود و با توجه به این انتظارها، ما برای پیروزی بازی می‌کنیم چون این توقع از ما می‌رود.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش درباره تجربه‌اش از حضور در جام جهانی پرسید. او گفت: این‌جا تیم پرتغال نیست بلکه تیم ایران است. من چند سال این جا بوده‌ام و با احساس مبارزه می‌کنیم. این حس عالی است که حس وفاداری را در تیم مشاهده کنیم. من این را چند سال در ایران دیده‌ام. برای همه تیم‌ها بازی اول پیچیده‌ترین بازی است. ما هم باید برابر نیجریه بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما درباره بقیه تیم‌ها اکنون صحبت نمی‌کنیم بلکه مرحله به مرحله آماده حضور در جام جهانی می‌شویم.ما بسیار خوشحالیم که باید مقابل بهترین تیم‌ها بازی کنیم و می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم. ما هر دقیقه را با چالش بازی می‌کنیم.

سوال بعدی از کی‌روش درباره بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی و تاثیر آن‌ها در تیم ملی بود. سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: جام جهانی تماما به بازیکنان باکیفیت مربوط است. این بازیکنان در نیجریه بسیار زیاد هستند. بازیکنانی که در تیم‌هایی مثل لیورپول بازی می‌کنند. ستاره‌هایی که در نیجریه هستند در تیم‌های اروپایی بازی کرده‌اند و تعدادی از آن‌ها در تیم‌های انگلیسی بازی کرده‌اند.

کی‌روش افزود: ما توانسته‌ایم بازیکنان بومی را کنار بازیکنان جدید قرار دهیم تا یک گام بزرگتر را برداشته باشیم اما تجربه از همه موضوعات مهم‌تر است.

در ادامه یکی از خبرنگاران ایرانی از کی‌روش پرسید که آیا ایران می‌تواند به عنوان اولین تیم آسیایی پیروز در جام بیستم لقب بگیرد؟ کی‌روش پاسخ داد: ان‌شاءالله. به خاطر همین تلاش می‌کنیم. اکنون نمی‌شود تحلیلی درباره این موضوع داشت. شاید بعد از جام جهانی فرصت خوبی باشد که خودمان را با تیم‌های آمریکایی و آفریقایی مقایسه کنیم.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش پرسید که با توجه به نزدیکی فرهنگ برزیل و پرتغال چقدر فکر می‌کند که هواداران برزیلی از تیم او حمایت کنند؟ کی‌روش پاسخ داد: جدا امیدوارم که این طور باشد. فرصت‌های ما برای تمرین در سائوپائولو بسیار خوب است. امیدوارم حامیان ما از ما حمایت کنند. ما دوران سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و مشکلات بیشتری را حتی بیرون زمین تحمل کرده‌ایم اما می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم. ایران ایجاست چون همه مشکلات را پشت سر گذاشته است.

سرمربی تیم ملی افزود: شما می‌دانید که مشکلات سیاسی و اقتصادی چه موانعی را ایجاد کرده‌اند اما همه تیم در کنار مسئولان ایمان دارند که می‌توانیم موفق شویم. می‌توانیم این درک را ایجاد کنیم که تیم ایران می‌تواند بهترین عملکرد خودش را با وجود همه مشکلات ارائه دهد. می‌خواهیم با افتخار برزیل را ترک کنیم.

در ادامه خبرنگار دیگری از کی‌روش پرسید: نمی‌خواهم دقیق بگویید اما آیا شما در برنامه‌هایتان غافلگیری ویژه‌ای برای کشی کنار گذاشته‌اید. کی‌روش پاسخ داد: ما سورپرایزهای زیادی داریم که یکی دو تا نیستند. باید بگویم فوتبال چیزی است که باید بازی کنید و از آن لذت ببرید و خودتان را عرضه کنید. امیدوارم بازیکنان من فردا خودشان باشند و خودشان را همان طور که هستند در طول بازی عرضه کنند.

وی افزود: همان طور که گفتم هیچ تیم کاملی وجود ندارد که همه بازی‌ها را ببرد. باید آماده باشیم و بازی خوبی انجام دهیم و حداکثر کارمان را بکنیم. قطعا نیجریه نقاط ضعفی خواهد داشت. ما با هوشیاری کامل بازی خواهیم کرد. این بازی است، به همین سادگی!

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کشی: ایران را زیاد نمی‌شناسم/ کی‌روش بازی‌خوان خوبی است

مربی تیم ملی فوتبال نیجریه گفت: ‌زیاد ایران را نمی‌شناسم اما کارلوس کی‌روش بازی خوان خوبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس استفن کشی اظهار داشت: با تمام وجود و ابزاری که داریم، ‌باید وارد بازی با ایران شویم. آنها مربی خیلی خوبی دارند و اطمینان دارم که دارای بازیکنان خوبی نیز هستند.

وی افزود: ایران را خوب نمی‌شناسیم اما بازی با آنها باعث می‌شود که دوشنبه به شناخت از آنها برسیم. به نظرم داشتن مربی با تجربه‌، امتیازی بزرگ برای ایران محسوب می‌شود. او واقعا با تجربه است و بازی‌خوان خوبی است.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

تیم تحت امر این مربی فردا مقابل ایران در ورزشگاه کوریتیبا قرار می‌گیرد.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // اظهارات شهرام محمودی بازیکن تیم ملی ایران پس از دیدار ایران و ژاپن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات کی‌روش و نکونام در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و بحرین



اخبار,اخبارورزشی,    تیم ملی ایران , کارلوس  کی روش

 

 

 

اخبار ورزشی -  ۴ سال پیش وقتی بازیکنی در تیم ملی مصدوم می‌شد ایرانی‌ها ۶ ماه گریه می‌کردند
کی‌روش: در بازی تیم‌های بحرین و قطر نشانی از وقت‌کشی ندیدم/ برای جنگجویی آماده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من در بازی‌ تیم‌های بحرین و قطر و اردن نشانی از وقت‌کشی ندیدم.

به گزارش فارس از استرالیا، کارلوس کی‌روش در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و بحرین از سری رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: مراتب قدردانی خود را از کنفدراسیون فوتبال اسیا به خاطر هماهنگی این رقابت‌ها اعلام می‌کنم.در حال حاضر با شروع جام ملت‌های آسیا باید بگویم که خوشحال هستیم در اینجا حضور داریم و سعی خواهیم کرد که بازی به بازی موفق باشیم همان طور که می دانید بازی اول برای همه تیم ها سنتی و مهم به شمار می‌اید.

وی افزود: مطمئن هستیم با تیم خوبی فردا مواجه خواهیم شد. بحرین 9 بازی دوستانه داشته و بازیکنان خوبی را در خدمت دارد سطح توقع از تیم ما بالاست و سعی می‌کنیم با موفقیت این بازی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره استرالیا چیست و اینکه از قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا فاصله زیادی افتاده است خاطرنشان کرد: همان طور که مطلع هستید تمام تیمها آروزهای بزرگی دارند تمام تمرکز ما برای بازی فردا مقابل بحرین است. احترام خاصی برای آنها قائل هستیم اما نگرش من و بازیکنانم این است که هر بازی برای ما حکم فینال دارد البته با احترام به تمامی تیم ها.

 

استراتژی ما این است که بازی به بازی پیش برویم چون سرمربی هستم بازی استرالیا را ندیدم اما بازی بحرین را دیدم اگر در طول مسابقات به استرالیا بخوریم قطعا بازی آنها را هم خواهم دید.متاسفانه وقتی 4 سال پیش به ایران آمدم وقتی یک بازیکن مصدوم می شد یا خداحافظی می‌کرد کل مردم ایران 6 ماه گریه می کردند که چرا رفته اما پس از 4 سال راهکارهای خوبی دارم وقتی بازیکن خوبی را از دست می دهیم تاسف برانگیز است شاید بازیکن جدید آن تجربه را نداشته باشد اما تجربه پیدا خواهند کرد نگرش ما بر جام ملت ها بود این بود که 13 بازیکن از جام جهانی و 10 بازیکن جوان انتخاب کنیم که می توانند در مقدماتی جام جهانی آینده به ما کمک کنند اما نبود منتظری و هاشم بیک زاده ناراحت کننده است و تیم را دچار مشکل کرده است.


وی در مورد اینکه برای ایرانی‌هایی که فردا به ورزشگاه می‌آیند چه پیغامی دارد گفت: در قسمت اول باید بگویم که ایران نتوانسته بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دهد.از تک تک هواداران و استرالیایی هایی که آمدند تشکر می‌کنم. ما قلب، روح و فکر بزرگی در سر داریم آماده رقابت هستیم و برای جنجگویی آماده‌ایم.

کی‌روش در مورد اینکه شیوه‌اش برای بازی فردا مقابل بحرینی که وقت کشی می‌کند چیست خاطرنشان کرد: واقیعت این است که همین شایعه را زیاد داشتم وقتی با اردن،بحرین و قطر بازی می کنیم چیزی ندیدم که صحت و سقم آن را تایید کند. مطمئنا در بازی اول مقابل بحرین نتیجه‌ای رقم خورد که زیاد معمول نیست و بازی دوم در بحرین بسیار دشوار بود. وقتی تیمی یک بر صفر پیش است نمی‌توان توقع داشت که بازیکنانش به سمت توپ بدوند وقتی ایران مقابل ارژانیتن پیش است نمی‌توان توقع داشت بازیکنان ایران به سمت توپ بروند.

 

ما کار خود را انجام می‌دهیم و اگر داور فکر کند خارج از قوانین فوتبال چیزی رخ می دهد خودش ورود می کند. سوال اینجاست که بازی با بحرین برای ما سخت است؟ که قطعا این طور خواهد بود چرا که هر دو تیم حریفان سنتی هستند و این به زیبایی فوتبال اضافه می‌کند در آخر هم هر دو تیم مطمئنا سعی می کنند برنده بازی باشند با توجه به قوانین جوانمردانه سعی می کنیم این نتیجه را به دست آوریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بحرینی مبنی بر وضعیت هاشم بیک‌زاده تصریح کرد: مطمئنا همیشه تاسف‌برانگیز است که بازیکنان خوب خود را از دست می دهید نه تنها برای تیم بلکه برای کل مسابقات زیرا می خواهیم بهترین بازیکنان دور هم جمع شوند.
                                      .. ..........................................
 
نکونام: فردا هواداران ایران یکپارچه ما را تشویق می‌کنند/ تیم ملی می تواند به خواسته خود برسد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت:مطمئن هستم همه یکپارچه تیم را تشویق می‌کنند این مسئله وظیفه ما را سنگین تر می‌کند سعی می کنیم با بازی خوبی خود آنها را خوشحال کنیم.

به گزارش فارس از استرالیا، جواد نکونام در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و بحرین در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از هواداران ایران دارد، اظهار داشت:وقتی به اینجا آمدیم متوجه شدیم که ایرانی‌های زیادی از ما حمایت می‌کنند. خیلی ها در فرودگاه 6 ساعت خوابیده بودند تا ما برسیم. این استقبال برای ما خوشحال کننده بود. مطمئن هستم همه یکپارچه تیم را تشویق می‌کنند این مسئله وظیفه ما را سنگین تر می‌کند سعی می کنیم با بازی خوبی خود آنها را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تجربه ایران می تواند کمک حال باشد یا خیر گفت: تجربه می تواند کمک کند اما در هر بازی تیمی که بهتر باشد می تواند بازی را برنده شود باید جنگنده باشیم و با قدرت و تمرکز کامل وارد زمین شویم فکر می کنم تیم ملی قدرت و تمرکز لازم را دارد که به خوبی بازی کند و به خواسته خود برسد.
 
  اخبار ورزشی  - فارس