ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات جالب مدیرعامل سپاهان درباره علت جدایی کرانچار از سپاهان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - خلیلیان: قرارداد فرکی 1.5 فصل است/ کرانچار از دوری خانواده‌اش خسته شده بود

مدیر عامل سپاهان درباره مدت زمان قرارداد حسین فرکی با این باشگاه می‌گوید قرارداد امضا شده مدت زمان باقیمانده از لیگ چهاردهم و نیز لیگ پانزدهم است.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این که علت جدایی زلاتکو کرانچار از این تیم مشکل وی با رسول خوروش سرپرست این باشگاه یا پیوستن به تیم ملی ایران بوده است اظهار کرد: صحبت‌های مطرح شده شایعه است و اصلا چنین چیزی صحت ندارد چرا که شأن باشگاه سپاهان، رسول خوروش و کرانچار از این مسائل فراتر است. ممکن است ما در افکارمان با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشیم اما در نهایت مشکلی وجود ندارد و این منافع باشگاه سپاهان است که بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

وی همچنین در پاسخ به چگونگی توافق این باشگاه اصفهانی با حسین فرکی گفت: ما چهار گزینه برای سرمربیگری باشگاه سپاهان داشتیم که شامل حسین فرکی، برانکو ایوانکویچ، زلاتکو کرانچار و شنول گونش بودند اما در نهایت و با توجه به شرایط باشگاه با حسین فرکی به توافق رسیدیم.

مدیر عامل سپاهان در مورد جدایی کرانچار از این تیم خاطرنشان کرد: من سه هفته به شخصه به منزل کرانچار رفتم تا او را از رفتنش منصرف کنم. این عمل در دو هفته اول جواب داد اما در هفته سوم او عنوان کرد که دیگر نمی‌خواهد با باشگاه همکاری داشته باشد چرا که از دوری خانواده‌اش خسته شده و این روزها نیز نوه‌دار شده است و می خواهد به خانه‌اش برگردد.

به گفته خلیلیان، جدایی کرانچار از این تیم اصفهانی در کمال دوستی، رضایت و محبت انجام شده و این باشگاه هر چند مخالف جدایی این مربی کروات بوده است اما به دلیل تصمیم خود کرانچار در نهایت موافقت کرده و به طور موقت با او خداحافظی می‌کند و امیدوار است در آینده مجددا همکاری‌های لازم را با او داشته باشد، هر چند کرانچار از این پس به عنوان مشاور باشگاه سپاهان فعالیت خواهد کرد و جزو سرمایه‌های این تیم اصفهانی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که کرانچار همواره در خاطرات مردم اصفهان خواهد ماند به ایسنا گفت: ما با کرانچار به دو قهرمانی رسیدیم و از او خاطرات بسیار خوشی داریم و این مربی کروات همواره جزو یادگارهای ارزشمند باشگاه سپاهان خواهد بود.

مدیر عامل سپاهان همچنین درباره حسین فرکی خاطرنشان کرد: فرکی جزو سرمایه‌ها و فرهنگ ما است و سابقه طولانی در تیم ملی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی دارد و امیدواریم با شناخت بالایی که از بازیکنان تیم دارد با انگیزه فعالیت خود در باشگاه را آغاز کند.

خلیلیان ادامه داد: فرکی به خوبی بازیکنان تیم سپاهان را می‌شناسد. حتی شیمبا و عبدالله کرمی دو بازیکن فصل قبل او در باشگاه فولاد خوزستان بودند و این درحالی است که او شناخت خوبی از بازیکنان ما به ویژه هادی عقیلی، محرم نویدکیا، احسان حاج صفی و سایر بازیکنان دارد.

وی درباره حضور فرکی بر روی نیمکت سپاهان در بازی مقابل پدیده اظهار کرد: او به همراه تیم به مشهد می‌آید اما نشستن او بر روی نیمکت هنوز مشخص نیست چرا که خود آقای فرکی اعتقاد دارند که چنین کاری رسم است.

  اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی صحبت های کرانچار قبل از اولین تمرین با سپاهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ قاطع پورحیدری به اظهارات مدیرعامل سپاهان



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - پاسخ قاطع پورحیدری به اظهارات مدیرعامل سپاهان

مدیرفنی باشگاه استقلال گفت:حالا که تیم ملی به جام جهانی رفته کی‌روش رفتارهایی می‌کند که همه را تحت فشار گذاشته است و واقعا من نمی‌دانم باید درباره این رفتار‌ها چه بگویم.

 منصور پورحیدری در خصوص لیگ سیزدهم که منجر به پنجمی استقلال در این بازی‌ها شد گفت: امسال لیگ منظمی برگزار شد که این منظمی باعث فشردگی بازی‌ها شد به صورتی که فشار زیادی روی تیم‌ها وجود داشت اما من فکر می‌کنم همین فشردگی یکی از دلایلی است که لیگ امسال کیفیت لازم را نداشته باشد. من فکر می‌کنم استقلال هم مشکلاتی از پیش از فصل داشت و این مشکلات در لیگ هم ادامه‌دار بود و باعث شد که نه قهرمان شویم و نه سهمیه آسیایی بگیریم البته به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم به خواسته‌هایمان برسیم.

وی در مورد دیدار این هفته استقلال مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: ما روی این تیم شناخت خوبی داریم و بازی‌هایشان را دیده‌ایم اما مشکلاتی که در این زمینه سد راه ما وجود دارد نبودن ملی‌پوشانمان است که از ما خواسته شده تا آنها را در اختیار تیم ملی قرار دهیم و باید دید این مشکل میان تیم ملی و باشگاه‌هایی که در آسیا بازی دارند به کجا می‌رسد چرا که اگر وضعیت بخواهد همینگونه ادامه داشته باشد به مشکل برمی‌خوریم چرا که اگر 4 ملی‌پوش ما نباشد با دو کارته بودن ساموئل و داشتن چند مصدوم مشخص نیست که چگونه باید مقابل الشباب بازی کنیم.

پورحیدری در مورد قهرمانی تیم الشباب در لیگ پادشگاهی عربستان افزود: بازی این تیم مقابل الهلال را امروز آنالیز خواهیم کرد اما می‌دانیم که الشباب تیم خوبی است و معمولا بازی کردن در عربستان مقابل این تیم‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. این تیم در حال حاضر شرایط روحی خوبی دارد اما اگر تیم ما کامل به عربستان اعزام شود حتی این شانس داریم تا این بازی را ببریم و شانس صعود داشته باشیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود از طریق کی‌روش و توسط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فشار وارد شده تا ملی‌پوشانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند اظهار داشت: من از شنیدن اینگونه خبرها تعجب نمی‌کنم چراکه در این مدتی که کی‌روش به ایران آمده کارهایی کرده که باعث می‌شود من از شنیدن این اخبار متعجب نشوم.

 

شما ببینید که چه فشاری روی سازمان لیگ بود تا بازی‌های لیگ تا 20 فروردین تمام شود و حالا که تیم ملی به جام جهانی رفته او رفتارهایی می‌کند که همه را تحت فشار گذاشته است و واقعا من نمی‌دانم باید درباره این رفتار‌ها چه بگویم. شما ببینید اگر ما در بازی با الشباب ملی‌پوشانمان را نداشته باشیم و ساموئل را هم به دلیل دو کارته بودن در اختیار نداشته باشیم آن وقت باید با حنیف عمران‌زاده به تنهایی در دفاع بازی کند.

وی ادامه داد: اشکالاتی در کارهای کی‌روش وجود دارد که از روز اول کاری‌اش به وجود آمد و الان هم نمی‌شود کاری انجام داد.شرایط توسط او طوری جا افتاده که انگار اگر چند روز به اندازه تیم ملی دیرتر آغاز شود دنیا زیر و رو خواهد شد. به هر حال باید با صحبت این موضوع برطرف شود چرا که کار تیمی مثل ما دشوار است و حتی تیمی مثل فولاد هم که یک امتیاز برای صعود در آسیا می‌خواهد بازی‌اش تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

 

استقلال امسال به دلیل رفتن بازیکنانش ناقص بود و با این شرایط ما با تیمی ناقص‌تر راهی عربستان می‌شویم و اگر شرایط اینگونه پیش رود مشخص نیست چه نتیجه‌ بدی در عربستان رقم می‌خورد البته اگر ما از گروهمان بالا نیاییم هم اتفاق خاصی نیست چرا که پیش از این هم این شرایط به وجود آمده اما من نگران این هستم که نتیجه بدی در عربستان رقم بخورد.


پورحیدری در پاسخ به این سوال که اگر استقلال نتیجه لازم را در عربستان نگیرد آیا کی‌روش این شرایط را به عهده خواهد گرفت یا نه پاسخ داد: قطعا برای او مهم نیست که چه اتفاقی برای ما می‌افتد چرا که او شرایطی را به وجود آورده که خواسته‌هایش را به فوتبال ما تحمیل می‌کند و بعد از آن هم مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد اما او تیمی را در جام جهانی به میدان می‌فرستد که 80 درصد آن در اردوی آفریقای جنوبی همراه با تیم ملی نیستند و در این میان بازی ما در آسیا هم مهم است و فکر می‌کنم در این میان یک نفر باید واسطه شود تا این شرایط درست گردد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش بازیکنان ملی‌پوش را تحت فشار گذاشته که اگر به اردوهای تیم ملی اضافه نشوند آنها را از لیست اعزامی به جام جهانی خط خواهد زد اظهار داشت: به نظر من این کار حرفه‌ای نیست و یک انسان حرفه‌ای چنین رفتاری نمی‌کند البته من قصد ندارم وارد ریز این مسائل شوم اما به نظرم کارها باید با آرامش پیش برود و تصمیم منطقی‌ای گرفته شود.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است کاروان اعزامی این تیم به عربستان برای بازی با الشباب کاروانی 55 نفره باشد و آیا در این شرایط بد مالی استقلال اعزام این همه همراه صحیح است تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما سفر به عربستان به دلیل مکان‌های مقدس و زیارتی‌ای که دارد شرایط خاص خودش را خواهد داشت اما من واقعا نمی‌دانم کاروان استقلال در سفر به عربستان چند نفره است اما به هر حال عده‌ای دوست دارند که در این سفر در کنار استقلال باشند و شاید با هزینه شخصی خودشان بخواهند همراه با کاروان استقلال عازم عربستان شوند البته این موضوع به من ارتباطی پیدا نمی‌کند اما این را مطمئنم که کسی با هزینه استقلال به عربستان نمی‌رود.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد صحبت‌های دیروز احمد شهریاری که گفته بود بعضی از بازیکنان استقلال نزدیک به 2 میلیارد تومان با این باشگاه قرارداد امضا کرده‌اند گفت: به هر حال بازیکنانی در این سطح احتمال گرفتن چنین ارقامی برایشان وجود دارد اما من در ریز این مسائل نیستم و مدیرعامل باید در این خصوص صحبت کند اما من می‌دانم که حسابرس‌ها در باشگاه استقلال مستقر هستند و به مسائل مالی باشگاه ما می‌پردازند البته باید بدانیم که مسائل مالی موضوعی نیست که بتوان آن را پنهان کرد اما این موضوع در تمام باشگاه‌ها وجود دارد و حتی من شنیده‌ام که یک بازیکن جوان برای قرارداد سه ساله‌اش نزدیک به 4 میلیارد تومان از یکی از باشگاه‌ها دریافتی داشته است.


وی در پایان در مورد اظهارات خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان که گفته بود تیم‌های تهرانی برای ورزش ایران مشکل‌ساز شده‌اند اظهار داشت: به هر حال هر کس به دنبال این است که توپ را به زمین دیگری بیندازد اما شما این را مطمئن باشید که همه تیم‌های ما بودجه‌شان را از دولت می‌گیرند اما بند‌هایی برای آن می‌گذارند تا به مشکل برنخورند اما انداختن توپ در زمین دیگران بی‌انصافی است و شما شک نداشته باشید که همه تیم‌هایی که مدعی قهرمانی بوده‌اند میلیاردی هزینه کرده‌اند و غیر از این هم نیست.
 اخبار ورزشی - فارس