ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات جالب فن‌پرسی در لباس فنرباغچه


ستاره هلندی از هیجان فراوانش در اولین روزهای انتقال به تیم جدید حرف زد.

خبرگزاری تسیم: رابین‌ فن‌پرسی، ستاره سابق آرسنال و منچستریونایتد پس از تبدیل شدن به دومین بازیکن این فصل شیاطین سرخ در فوتبال ترکیه ادعا کرد از انتخاب فنرباغچه به عنوان تیم جدید خود کاملا راضی است.

طرفین شنبه شب به توافق رسیدند و باشگاه با انتشار عکسی از فن‌پرسی که کنار کاپیتان تیم، پرچم فنرباغچه در دست داشت از حضور ستاره هلندی در ترکیه خبرداد.

بازیکن سابق آرسنال هم به محض رسیدن به ترکیه گفت: احساس خوبی دارم و خیلی خوشحالم چون قرار است جلوی چشم تماشاگرانی جالب و متعصب توپ بزنم.بی‌صبرانه منتظر ملاقات آن‌ها هستم و امیدوارم بتوانم در خوشحال کردنشان سهمی داشته باشم.

فن‌پرسی از استقبال خاص تماشاگران در لحظه ورودش به استانبول شگفت زده شد و ادامه  داد:از همه آن‌هایی که به استقبالم آمدند، متشکرم.

مرد هلندی با انتشار تصویری از خودش همراه کاپیتان تیم در شبکه‌های اجتماعی از اصطلاح«آماده اوج‌گیری» در توصیف حال و روز فعلی‌اشاستفاده کرد.

فن‌پرسی پس از انتقال 4 میلیون یورویی نانی، دومین حضور این تابستان یک بازیکن منچستریونایتددر فنرباغچه را رقم زد.


ویدیو مرتبط :
پیروزی فنرباغچه با گلزنی نانی و فن پرسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شباهت جالب فن پرسی با نویر!


شیرجه مانوئل نویر در بازی اخیر بایرن مونیخ شباهت جالبی به شیرجه فن پرسی در گلش مقابل وبسایت نود دارد.

وب سایت نود: شیرجه مانوئل نویر در بازی اخیر بایرن مونیخ شباهت جالبی به شیرجه فن پرسی در گلش مقابل وبسایت نود دارد. تصویر زیر حالت این دو نفر را مقایسه کرده که شباهت جالبی به هم دارند.

عکس: شباهت جالب فن پرسی با نویر!