ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اطلاعیه در خصوص فروش بلیت پارکینگ مجموعه آزادی در مراسم تشییع مرحوم نوروزی



شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، فروش غیراخلاقی بلیت پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی را محکوم کرد.

به گزارش  فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با صدور اطلاعیه ای در خصوص فروش غیراخلاقی بلیت پارکینگ مجموعه ورزشی این موضوع را محکوم کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,مراسم  تشیع هادی نوروزی


در متن این اطلاعیه امده است:
بنا به درخواست مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس در صبح روز پنجشنبه 9 مهرماه مبنی بر برگزاری مراسم تشییع جنازه مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید این تیم در روز جمعه، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن موافقت با برگزاری این مراسم، به مدیر مجموعه ورزشی آزادی دستور داد تا از هرگونه همکاری در این خصوص دریغ ننمایند.

اما فروش غیر اخلاقی و ناشایست بلیت پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی توسط عده ای سودجو در این مراسم، باعث مکدر شدن خاطر هواداران این تیم و کلیه مسئولان مربوطه گردید.

لذا مدیرعامل شرکت ضمن محکوم کردن این اقدام، به آقای نیکوخصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی دستور داد ضمن بررسی دقیق، با خاطیان و هنجارشکنان برابر مقررات و قوانین برخورد نموده و گزارشی در این خصوص در اختیار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار دهد.


  اخبار ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
گوشه ای از مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی در آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش مراسم تشییع مرحوم هادی‌ نوروزی


کپورچال اکنون یکی از مشهورترین مناطق ایران است؛ زادگاه زنده یاد هادی نوروزی