ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اطلاعیه تهدیدآمیز فدراسیون فوتبال به شرکت‌های تجاری



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

 

 اخبار ورزشی - اطلاعیه تهدیدآمیز فدراسیون فوتبال در مورد استفاده از پیراهن، شعار و نماد تیم ملی توسط شرکت‌های تجاری

  فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای، هرگونه استفاده از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال کشورمان را بدون مجوز رسمی غیر قانونی اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این اطلاعیه که توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال منتشر شده، آمده است؛ مدتی است که شرکتهایی از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل 2014 به قصد تحریک حس ملی مردم عزیز کشورمان برای تبلیغات کالاهای خود بهره می برند و در واقع این شرکت ها بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به سوء استفاده از این موضوع کرده اند.


در ادامه اطلاعیه آمده است، شرکتهای ال جی ، سامسونگ، میهن و اویلا که در تبلیغات محیطی خود از موارد مطرح شده بهره برداری کرده اند، در صورتی که به فدراسیون فوتبال جهت دریافت مجوز مراجعه نکنند با توجه به غیر قانونی بودن این اقدام، فدراسیون فوتبال از این شرکتها به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.


در پایان این اطلاعیه آمده است ؛ فدراسیون فوتبال حق قانونی خود می داند از رسانه هایی که اقدام به پوشش این حرکت غیر قانونی شرکت های مذکور کرده اند نیز به مراجع ذیصلاح شکایت کند.


گفتنی است، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نامه های جداگانه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرده است نسبت به جلوگیری از تبلیغات غیرقانونی شرکت های یاد شده اقدام کنند.
 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره صدور ID كارت



 

 

 

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره صدور ID كارت

 

برای حضور در دربی

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره صدور ID كارت

اصحاب رسانه تا پایان وقت اداری دوشنبه فرصت ثبت‌نام برای حضور در دربی را دارند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خبرنگاران و اصحاب رسانه که قصد پوشش خبری دیدار پرسپولیس و استقلال را دارند برای گرفتن آی دی کارت خود تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 21/6/90 فرصت دارند تا معرفی نامه رسمی خود را به شماره فکس 23082922 مربوط به اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند. بدیهی است که به درخواست های ارسالی به شماره های دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

این دیدار ساعت 18:30روز جمعه 25 شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.