ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اصفهان قهرمان رقابت‌های مچ اندازی کشور شد



مچ اندازی , تیم ملی , بدن‌سازی  , مچ اندازی ورزشکاران

 

 اصفهان قهرمان رقابت‌های مچ اندازی کشور شد

حمید آسترکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های قهرمانی مچ اندازی باشگاه‌های کشور که با حضور نزدیک به 275  ورزشکار در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در شهرستان زرین‌شهر برگزار شد، تیم باشگاه زیتون اصفهان به رتبه نخست رقابت‌های چپ دست‌ها دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: پس از اصفهان نیز باشگاه سیم و کابل لرستان و هیئت بدن‌سازی گلستان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

مسئول کمیته مچ اندازی استان اصفهان در ادامه همچنین به رقابت‌ مچ اندازی ورزشکاران راست دست اشاره کرد و افزود: در این رقابت‌ها نیز که در زرین شهر برگزار شد باشگاه سیم و کابل لرستان به رتبه نخست و هیئت بدن‌سازی گلستان در جایگاه دوم و هیئت قزوین و آذربایجان به طور مشترک در رده سوم ایستادند.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها کاپ اخلاق ورزشکاران چپ دست به خراسان رضوی و راست دست‌ها نیز استان مرکزی رسید.

آسترکی همچنین به برگزاری بازی‌ها از لحاظ کیفی اشاره کرد و بیان داشت: به گفته تفرشیان رئیس کمیته مچ اندازی کشور این رقابت‌ها از لحاظ کیفی فراتر از سطح آسیا برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها به منظور حضور در تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در ایران انجام می‌شود برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
مچ اندازی قهرمان کانادایی با اسطوره مچ اندازی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمان مچ‌اندازی کشور غرق شد


رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز گفت: قهرمان مچ‌اندازی کشور در استخر غرق شد و جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز گفت: قهرمان مچ‌اندازی کشور در استخر غرق شد و جان خود را از دست داد.

رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز دقایقی پیش در گفت‌وگویی گفت: فریدون علی اکبری یکی از قهرمانان ورزش‌های مچ‌اندازی و بدنسازی کشور که در حال پمپاژ آب برای زمین‌های کشاورزی بود در استخری به عمق هفت متر غرق شد و جان خود را از دست داد.

غلامرضا لونی افزود: با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر و تلاش غواصان سازمان آتش‌نشانی الیگودرز جسد وی از آب بیرون کشیده شد.

شایان ذکر است، فریدون علی اکبری از قهرمانان مچ‌اندازی و پاورلفتینگ کشور بود که اخیرا در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی قبول شده بود.