ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اصفهانیان: پنالتی پرسپولیس درست بود


رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در مورد دو صحنه‌ای که استقلالی‌ها مدعی هستند دو پنالتی برای آنها گرفته نشده، باید در بازبینی مجدد فیلم بازی را بررسی کنیم.

تسنیم: فریدون اصفهانیان  در مورد شکایت باشگاه استقلال از محسن ترکی مبنی بر اینکه این داور در دربی 82 پایتخت دو پنالتی برای آنها نگرفته و پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شده صحیح نبوده است، گفت: تا این لحظه شکایتی از ترکی به دست ما نرسیده ضمن اینکه در رسانه‌ها خواندم مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده قصد شکایت از داور دربی را نداریم.

وی در مورد ادعای باشگاه استقلال مبنی بر اینکه ترکی دو پنالتی برای آنها نگرفته و پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شده صحیح نبوده، اظهار داشت: در ورزشگاه آزادی بودم و بازی را از نزدیک دیدم. از نظر من ترکی و کمک های او قضاوت خیلی خوبی داشتند و پس از حضور در ورزشگاه آنچه از صحنه‌های داوری در سایت‌ها دیدم گواهی بر حرف من است. به اعتقاد من پنالتی که برای تیم پرسپولیس گرفته شد صحیح بود و در مورد دو صحنه‌ای که استقلالی‌ها مدعی هستند دو پنالتی برای آنها گرفته نشده، باید در بازبینی مجدد فیلم بازی را بررسی کنیم.


ویدیو مرتبط :
صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنایت: پنالتی پرسپولیس درست نبود


رئیس دپارتمان داوری اعتقاد دارد که پنالتی پرسپولیس در دیدار مقابل راه‌آهن درست نبود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسعود عنایت ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان برای دست یافتن به مقام قهرمانی لیگ پانزدهم در مورد عملکرد داوران گفت: در طول فصل داوران اشتباهاتی داشتند و باید سعی کنیم اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم. این امر زمانی میسر می‌شود که داوران ما از لحاظ روحی - روانی در آمادگی کامل باشند.

وی در خصوص داوری‌های هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: در دیدار پرسپولیس و راه آهن، متاسفانه تصمیم داور و کمک داور در مورد پنالتی صحیح نبود و خطا پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد اما در جریان مسابقه رضا کرمانشاهی قضاوت خوبی داشت. در مورد سایر دیدارها، نتایج داوری‌ها خوب بود از جمله در دیدار تیم‌های فوتبال نفت - تراکتورسازی و سپاهان- سایپا داوران عملکرد خوبی داشته و مشکلی هم از نظر فنی نداشتند.

رئیس دپارتمان داوری درباره انتخاب داوران هفته آخر لیگ دسته اول گفت: با توجه به اینکه 27 اردیبهشت ماه دیدارهای هفته آخر لیگ دسته اول برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شود، این بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل لازم دیدیم که تمهیدات خاصی در نظر بگیریم و از داوران با تجربه استفاده کنیم. این بازی‌ها را بیش از پیش زیر نظر خواهیم گرفت.

رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: عملکرد داوران در فصل پانزدهم نسبت به فصل گذشته از اشتباهات کمتری برخوردار بود و قضاوت بهتری را از داوران شاهد بودیم.