ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اصرار سپاهانی‌ها به بازی در روز 9 فروردین/ خوروش: پیشنهاد استقلال منطقی نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

فروردین آخرین تصمیم برای برگزاری فینال جام حذفی

اصرار سپاهانی‌ها به بازی در روز 9 فروردین/ خوروش: پیشنهاد استقلال منطقی نیست

مدیر تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد بازی با استقلال باید در روز 9 فروردین برگزار شود.

رسول خوروش در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که زمان بازی سپاهان و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی بالاخره همان نهم فروردین‌ماه باقی ماند، اظهار کرد: زمان دیگری نمی‌توان این مسابقه را انجام داد. این زمان برای سپاهان هم ایده‌آل نیست چون 5 بازیکن ملی‌پوش‌ تیم را تا 2 روز پیش از بازی در اختیار نداریم. از این حیث وضعیت ما مانند استقلال است. سپاهان می‌گوید اگر سازمان لیگ می‌خواهد لیگ را 20 اردیبهشت تمام کند، مناسب‌ترین یا به نوعی کم‌ضررترین زمان همین 9 فروردین است.

مدیر تیم سپاهان در واکنش به اینکه آیا زمان دیگری برای بازی پیشنهاد شده، خاطرنشان کرد: استقلال می‌گوید این بازی سه ماه دیگر برگزار شود که امکانش اصلا وجود ندارد. این تصمیم منطقی نبوده و به نفع فوتبال ایران نیست. ما گفتیم اگر برنامه بهتری دارید ارایه کنید. بازی در 9 فروردین برای سپاهان هم سخت است چون 13 فروردین باید در لیگ قهرمانان با الاهلی بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط فینال لیگ چه زمانی خواهد بود نیز به ایسنا گفت: به ما گفته‌اند با برگزاری نیمه‌نهایی در 9 فروردین و با توجه به اینکه سازمان لیگ می‌خواهد حداکثر 20 اردیبهشت تمام بازی‌ها را تمام کند، فینال جام حذفی 16 فروردین خواهد بود. تصور کنید اگر سپاهان در نیمه‌نهایی استقلال را شکست دهد، باید 13 فروردین با الاهلی عربستان بازی کند و 16 فررودین هم در فینال جام حذفی شرکت کند. حساب کار مشخص است چون تیم‌هایی مثل ما باید 10 بازی را در 40 روز برگزار کنند،‌ یعنی هر 4 روز یک مسابقه.

خوروش با بیان اینکه نیمه‌ نهایی جام حذفی نمی‌تواند 10 فروردین برگزار شود، خاطر نشان کرد: چون تیم سپاهان 13 و استقلال 14 فروردین در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند، پس به سود نماینده‌های ایران نیست که سه، چهار روز قبل این زمان، بازی سنگینی برگزار کنند، تازه ما در اصفهان بازی می‌کنیم اما استقلالی‌ها باید به عربستان بروند.

مدیر تیم سپاهان درباره همزمان بودن چند هفته پایانی لیگ نیز اظهار کرد: فرصت مناسبی بین 10 تا 20 اردیبهشت وجود داشت که شاید می‌شد نیمه‌نهایی جام حذفی را 16 فروردین و فینالش را در بازه زمانی فوق برگزار کرد اما چون قرار است حداقل دو هفته پایانی لیگ همزمان برگزار شود، امکان چنین جابجایی وجود نداشت. ما به اینکه دو هفته پایانی همزمان باشد یا سه تا چهار هفته پایانی، هیچ اعتراضی نداریم.

خوروش درباره اخراجش از روی نیمکت تیم فوتبال سپاهان در بازی دیروز (جمعه) برابر صبا، اظهار کرد: در برگه‌ای که اسم و شماره بازیکن تعویضی و بازیکن جدید را می‌نویسند معمولا اسم با شماره تطبیق داده می‌شود. من شماره را خوانا ننوشته بودم اما نام خلعتبری بود که نهایتا داور چهارم به اشتباه شماره دیگری را روی تابلو نشان داد. من به او گفتم بهتر است عینک‌هایمان را بزنیم که ظاهرا دلخور شد و به داور گفت، او هم من را اخراج کرد. من لفظ ناشایستی بکار نبردم اما با این حال به قانون تمکین کردم و از داور چهارم هم عذرخواهی کردم.

وی درباره پیروزی سپاهان مقابل صبا نیز گفت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان توانستند بار دیگر از فرصت‌هایشان استفاده کرده و پیروزی دیگری را رقم بزنند. امیدوارم بتوانیم همین روند را در 5 بازی باقیمانده داشته باشیم تا به صدر جدول برسیم. با نتیجه‌ بازی استقلال و تراکتورسازی،‌ شاید اکنون فینال لیگ، بازی سپاهان برابر استقلال باشد. هرچند ما بازی بسیار سختی با تراکتورسازی در تبریز داریم. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
خانم فخری خوروش , روز 1 فروردین در شبکه ایران تی وی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطبی پیشنهاد بازی تیم ملی با اوگاندا در روز پنجشنبه را نپذیرفت



 

 

قطبی پیشنهاد بازی تیم ملی با اوگاندا در روز پنجشنبه را نپذیرفت

 

مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر داشتند به جای تیم نیجریه، تیمی دیگر از آفریقا به نام اوگاندا را برای برگزاری دیدار دوستانه به ایران بیاورند که پیشنهاد آنها از سوی افشین قطبی پذیرفته نشد.

مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردند به دلیل اینکه نمی توانند همه بازیکنان‌شان را به تهران بیاورند، دیدار روز چهارشنبه برابر تیم ملی کشورمان را برگزار نخواهند کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنکه تیم ملی از فرصت برگزاری بازی در روز فیفا بهره برده و به میدان برود، قصد دعوت از تیم اوگاندا را به ایران داشتند که پیشنهاد آنها برای برگزاری این دیدار دوستانه در روز پنجشنبه از سوی قطبی پذیرفته نشد.

مسئولان تیم اوگاندا که برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های ملی فوتبال بحرین و عربستان به خاورمیانه آمده‌اند، در مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران پذیرفته بودند، روز پنجشنبه هفته جاری به تهران آمده و با تیم ملی کشورمان دیداری دوستانه داشته باشند.

تیم اوگاندا که در رنکنیگ فیفا رتبه شصت و سوم را در اختیار دارد، چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه ملی شهر منامه به مصاف تیم بحرین رفت و امشب در ورزشگاه آل مکتوم ابوظبی مقابل ملی پوشان فوتبال عربستان صف‌آرایی خواهد کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در پی لغو دیدار دوستانه با نیجریه امروز در ورزشگاه آزادی در قالب دو تیم مقابل هم صف آرایی می کنند.