ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اشکان باعث مصدومیت هاشم شد


بر خلاف اخبار منتشر شده درباره علت آسیب دیدگی بیک زاده اشکان دژاگه باعث مصدومیت هاشم بیک زاده شد.

کاپ: در حالی که شب گذشته خبر شکستگی  استخوان کف دست هاشم بیک زاده به تهران مخابره شد به نظر می رسید که این بازیکن بر اثر لگد شدن دستش زیر استوک یکی از بازیکنان تیم ملی در تمرین روز گذشته دچار این مشکل شده است، این در حالی بود که بیک زاده به نحو دیگر ی دچار این آسیب دیدگی شده است.

مدیر رسانه ای تیم ملی در گفت و گویی کوتاه از ملبورن با کاپ، این خبر را به این شکل تکمیل کرد که بیک زاده به دلیل دیگری دچار این مشکل شده است.

معتمدکیا در این باره اظهار داشت: در خلال بازی درون تیمی هاشم بیک زاده در صحنه ای از پشت پیراهن اشکان دژاگه را گرفت و در همان لحظه دژاگه با چرخش سریع باعث شد تا مچ دست بیک زاده پیچیده و بر اثر فشار نامتعارف بر استخوان های کف دستش چند استخوان را با شکستگی مواجه کند.

اشکان باعث مصدومیت هاشم شد

بر اساس این گزارش، بیک زاده پس از این آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شده و ضمن گرفتن عکس از محل آسیب دیده و اطلاع دقیق از شکستگی استخوان های کف دستش آن را گچ گرفته است. با این همه او صبح امروز در مراسم خوشامدگویی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرد و این احتمال وجود دارد که به جای بازگشت به تهران تا پایان مدت زمان حضور کاروان تیم ملی در استرالیا در این کشور و در کنار کاروان تیم ملی حضور داشته باشد. قرار است امروز در این باره تصمیم گیری شود.

طبق اعلام پزشکان با این آسیب دیدگی او از یک تا سه ماه دور از میادین خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
وقتی داور، باعث مصدومیت بازیکن اینتراخت می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت شدید اشکان دژاگه/ ستاره ایرانی پنالتی گرفت اما تعویض شد



اشکان دژاگه,مصدومیت اشکان دژاگه

مصدومیت شدید اشکان دژاگه/ ستاره ایرانی پنالتی گرفت اما تعویض شد

 اشکان دژاگه در دقیقه 38 بازی تیمش با کوئینز پارک رنجرز آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ ستاره ایرانی فولام انگلستان در بازی تیمش در لیگ برتر آسیب دید تا دلهره درباره سرنوشت او در بازی های ملی به استرس های قبلی فوتبال ایران اضافه شود. 

دژاگه در بازی تیمش با کوئینز پارک رنجرز که در پایان نیمه اول با نتیجه 3 بر یک به سود فولام در پیش بود ، در دقیقه 6 بازی با فراری زیبا تیمش را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و تیمش روی همین خطا آغازی رویایی داشت. 

در ادامه این بازی و درحالی که یار ایرانی یکی از بهترین های تیمش به با خطای بازیکنان حریف مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت تا دلهره به دل هواداران فوتبال ملی ایران بیفتد. دژاگه که ستاره این روزهای فوتبال ملی ایران است ، نقشی کلیدی در ترکیب تیم ملی برای بازی های آتی تیم ملی در انتخابی جام جهانی دارد. 3 مسابقه ای که تکلیف جهانی شدن یا نشدن فوتبال ایران را مشخص می کند./خبرآنلاین