ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اشتیلیکه: کره مستحق باخت نبود


سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی معتقد است که شاگردانش در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ مستحق شکست مقابل استرالیا نبودند.

خبرگزاری فارس: اولی اشتیلیکه پس از شکست دو بر یک مقابل استرالیا در فینال جام ملت‌های آسیا 2015 و از دست دادن قهرمانی در این مسابقات اظهار داشت: شکست در فینال پس از اینکه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، برای ما بسیار سخت بود. بازیکنان پس از رقابتی طولانی سخت تلاش کردند و در 90 دقیقه به بازی برگشتند. مایه ناراحتی است که در فینال شکست خوردیم زیرا سبک بازی که ما به نمایش گذاشتیم، نشان داد که مستحق باخت نبودیم. من فقط یک حرف با هواداران دارم: مردم کره! شما می‌توانید به بازیکنانتان افتخار کنید.

وی ادامه داد: همه ما می‌خواستیم به خاطر چا دو ری، کو جا چئول و لی چونگ یونگ به قهرمانی برسیم اما فوتبال همین است؛ زندگی همین است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: چا کار بزرگی در این مسابقات انجام داد و وقتی تصمیم گرفت با تیم ملی خداحافظی کند، می‌تواند با سربلندی به کشورش برگردد.


ویدیو مرتبط :
کره جنوبی جنبه باخت نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره ‌جنوبی بر عمان غلبه کرد/‌الحبسی مانع گل های شاگردان اشتیلیکه شد



 
 اخبار ورزشی  -  جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ – استرالیا
کره ‌جنوبی بر عمان غلبه کرد/‌الحبسی مانع گل های شاگردان اشتیلیکه شد

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با گلی که در پایان نیمه نخست به ثمر رساند، برنده بازی با عمان شد.

به گزارش  فارس، پیکار تیم‌های کره‌جنوبی و عمان در ورزشگاه کانبرا از ساعت 8 و 30 دقیقه با قضاوت پیتر اولری، داور نیوزلندی آغاز شد.

در این پیکار که شاگردان اولی اشتیلیکه به 3 امتیاز ارزشمند رسیدند، کره با گل دقیقه 45+1 چویونگ چول برنده شد. تیم خاور دوری البته می‌توانست در این بازی که حاکم میدان بود و توپ را در اختیار داشت، 3، 4 به ثمر رساند.

بازیکنان کره‌ای با رد و بدل‌ کردن پاس‌های سریع قصد بارها تا فروریختن دروازه‌ عمانی‌ها پیش رفتند و برای رسیدن به گل‌ بیشتر تلاش کردند. اما هر بار علی الحبسی، دروازه‌بان بزرگ و لژیونر تیم با درخشش زیاد مانع به ثمر رسیدن شد.

البته عمانی‌ها در دقایق پایانی با خلق یکی،‌دو موقعیت کاملا جدی تا کسب گل و رسیدن به تساوی نیز پیش رفتند.

با این نتیجه دور نخست گروه یک به اتمام رسید و هم اکنون استرالیا و کره‌جنوبی هر یک با 3 امتیاز و به ترتیب با میانگین گل 3 و یک در رده های اول و دوم جدول هستند.

عمان و کویت نیز بدون امتیاز و با میانگین گل  1- و 3- در رده‌ سوم و چهارم قراردارند.

اخبار,اخبارورزشی, نتیجه بازی کره ‌جنوبی باعمان

 اخبار ورزشی  - فارس