ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسکوچیچ نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت آبی؟


از سرمربی فولاد خوزستان در فصل گذشته به عنوان گزینه اصلی مدیریت باشگاه استقلال برای هدایت این تیم در فصل پیش رو یاد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: استقلال به احتمال فراوان پانزدهمین دوره لیگ برتر را با یک مربی خارجی آغاز خواهد کرد و این تیم بعد از سال‌ها یک مربی غیرایرانی را بالای سر خود خواهد دید. ناکامی‌های استقلال در فصل گذشته مسئولان این باشگاه را به این جمع‌بندی رساند که دور نام امیر قلعه‌نویی خط قرمز بکشند و به دنبال گزینه‌های دیگر بروند.

مسئولان باشگاه استقلال بدون توجه به اخبار و حواشی اخیر به دنبال سرمربی برای تیم‌شان بوده‌اند و در این بین اتکا به اسپانسری دارند که نقطه نظراتش فعلاً همسو با مدیرعامل باتجربه استقلال است. استقلالی‌ها به مانند دیگر باشگاه‌های پرطرفدار دنیا ابتدا پای میز مذاکره با مربیانی نشستند که در سابقه آنها حضور در این تیم دیده می‌شود. منصوریان، مظلومی، نامجومطلق و ... در حرف و عمل گزینه بودند و برنامه دادند اما هیچکدام سرمربی استقلال نشدند.

یکی با باشگاهش قرار داشت، دیگری با کادرفنی قبلی اختلاف داشت، اختلافی که می‌توانست به ضرر تیم باشد، مربی دیگر کارنامه پرباری نداشت و ... . همه اینها دست به دست هم داد تا مسئولان باشگاه استقلال گزینه مربی خارجی را جدی‌تر بگیرند.

استقلالی‌ها که برخلاف پرسپولیسی‌ها کمتر تمایل به استفاده از مربی خارجی داشته‌اند، ابتدا با نام‌ها بازی کردند که البته بازتاب خوبی نداشت. آنها می‌خواهند ناکامی‌های دو فصل اخیر را جبران کنند و برای این کار باید مربی خارجی را بیاورند که با فوتبال ایران آشنا باشد و بتواند تیم را خودش ببندد، چراکه صرف زمان برای شناخت پیدا کردن مربی از تیم شاید باعث ناکامی آبی‌ها در هفته‌های ابتدایی شود، موردی که می‌تواند کل فصل را تحت تأثیر قرار دهد و سکوهای همسو با مربی پیشین را علیه مدیریت باشگاه کند.

با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال روی نام‌هایی زوم کردند که در ایران مربیگری کرده‌اند و فوتبال کشورمان و استقلال را به خوبی می‌شناسند. نام‌ها زیاد بودند اما فقط روی یک نام اتفاق نظر وجود داشت؛ دراگان اسکوچیچ. این مربی کروات در دو فصل گذشته عملکرد خوبی در ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان داشته و ثابت شده است. علاوه بر این استقلال را به خوبی می‌شناسد و با نقاط ضعف و قوت آن آشناست.

تنها مشکل اسکوچیچ قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان است که به گفته مسئولان هیئت فوتبال این استان به ثبت رسمی نرسیده و تنها توافقی با دهکردی، مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد بوده که با رفتن او از این باشگاه دیگر وجاهت قانونی ندارد. شرایط به گونه‌ای است که می‌توان به جرأت گفت، نزدیک‌ترین نام به نیمکت استقلال فعلاً اسکوچیچ است، مگر اینکه در روزهای آتی اتفاق دیگری رقم بخورد.


ویدیو مرتبط :
ساکت الهامی: لایق ترین گزینه برای نیمکت تیم ملی هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منصوریان یک قدم تا نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان / گزینه جانشینی منصوریان کیست؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی فصل گذشته نفت تهران تا نشستن روی نیمکت استقلال یک قدم فاصله دارد.

 در حال حاضر مهم‌ترین مسئله باشگاه استقلال مشخص کردن سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده است که در این بین علیرضا منصوریان جدی‌ترین گزینه آبی‌پوشان است.

اگرچه مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بجز منصوریان سه گزینه دیگر هم مدنظر آنها هستند، اما تا این لحظه سرمربی فصل گذشته نفت شانس اول مربیگری آبی‌پوشان است. او مذاکرات خوبی هم با بهرام افشارزاده داشته و دو طرف خواسته‌های خود را با هم در میان گذاشته‌اند که نتیجه آن مثبت بوده و منصوریان یک قدم با نشستن روی نیمکت استقلال فاصله دارد.

با این حال نفرات دیگری هم هستند که مدنظر استقلالی‌ها قرار دارند که بین آنها گزینه خارجی هم دیده می‌شود. یکی از گزینه‌ها نیز دراگان اسکوچیچ، سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان است، اما با این حال باید منتظر ماند و دید تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال تا دو روز دیگر (دوشنبه) چیست.

 

-----------------------------

 

مجتبی حسینی گزینه جانشینی منصوریان

با جدی شدن بحث حضور علیرضا منصوریان در استقلال مسئولان باشگاه نفت تهران هم به دنبال گزینه‌ای مناسب برای هدایت تیم‌شان هستند و در این رابطه صحبت‌هایی را هم با مجتبی حسینی داشته‌اند.

مربی فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی سابقه مربیگری در نفت را دارد، در حالی بین گزینه‌های مربیگری زردپوشان قرار گرفته که به جز او چند گزینه دیگر هم مدنظر مسئولان این باشگاه هستند. البته این در صورتی است که حضور منصوریان در استقلال قطعی شود و در غیر اینصورت نفتی‌ها با سرمربی فصل قبل خود کار را ادامه خواهند داد.

طبق اخبار موثق یکی از اطرافیان باشگاه نفت تماس‌هایی را با مجتبی حسینی داشته است، آنهم در شرایطی که او با گل‌محمدی تیم فصل آینده ذوب‌آهن را آماده می‌کند.

اخبار ورزشی - تسنیم