ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسکولاری: مکزیک لیاقت 1 امتیاز را داشت


سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل مکزیک را شایسته کسب تساوی دانست.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل مکزیک را شایسته کسب تساوی دانست.

برزیل در دومین دیدار خود در جام جهانی به تساوی بدون گل رسید تا همه چیز برای صعود از این گروه به روز پایانی کشیده شود.

لوئیس فیلیپه اسکولاری در نشست خبری پس از بازی گفت: تساوی بدون گل نتیجه خوبی نیست، اما نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود. پیروزی در این دیدار تیم برنده را تقریبا به دور بعد می برد، به همین خاطر دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی کردند. ما باید یاد بگیریم که به حریف خود احترام بگذاریم. مکزیک برابر ما فوتبال بسیار زیبایی به نمایش گذاشت و شایسته تساوی بود.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت: کیفیت بازیکنان ما باعث شد تا چند بار در آستانه باز کردن دروازه حریف پیش برویم اما قدرت فیزیکی بازیکنان حریف و شانس کم ما مانع از به ثمر رسیدن گل شد.

برزیل با کسب یک امتیاز این دیدار چهار امتیازی شد و در روز آخر باید برابر کامرون به میدان برود. پیروزی در آن دیدار صعود برزیل را قطعی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
4 امتیاز سرویس زایتسف مقابل آمریکا در امتیاز 22-24

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل بوسکه:تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود



 

 

دل بوسکه:تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود

 

دل بوسکه: تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود

سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبتهایی اعلام کرد که تساوی 1-1 مقابل مکزیک، نتیجه عادلانه ای بود و بیانگر سطح کیفی بالای مسابقه و شرایط بازیکنان است.

خیلی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در همین هفته از تعطیلات تابستانی شان بازگشته اند و بلافاصله به اردوی تیم ملی اسپانیا پیوستند.

گل اول این دیدار توسط ارناندس، و در دقایق اولیه بازی برای تیم میزبان به ثمر رسید ولی در نهایت ودر دقیقه 90 این داوید سیلوا بود که بازی رابه تساوی کشاند.

دل بوسکه در کنفرانس خبری در پایان این دیدار گفت:« تساوی نتیجه عادلانه ای بود. ما در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی نمی توانستیم رو به جلو حرکت کنیم.»

مربی سابق باشگاه رئال مادرید با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت:«  نمره بازیکنانم 10 از 10 است. ما گروه فوق العاده ای هستیم و روحیه بازیکنان بی نظیر بود.»