ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسکولاری سرمربی برزیل شد



اسکولاری سرمربی برزیل شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم چلسی رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل انتخاب شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین؛ لوئیز فلیپه اسکولاری سرمربی سابق تیم ملی پرتغال و تیم چلسی  (پنجشنبه) به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل انتخاب شد.

این مربی که در جام جهانی 2002 کره و ژاپن موفق شد طلایی پوشان برزیل را قهرمان جهان کند، پس از اخراج مانو منزس برای بار دوم روی نیمکت برزیل خواهد نشست تا این تیم را در جام جهانی 2014 هدایت کند.

این مربی 64 ساله پس از اعلام این خبر گفت: «در حال حاضر مانند یک پسر بچه خوشحالم. ما به قهرمانی در جام جهانی فکر نمی کنیم، چرا که حالا یک مدعی جدی نیستیم اما مطمئن هستم که در عرض یک سال به تیمی قدرتمند تبدیل خواهیم شد.»همچنین اسکولاری اعلام کرد که کارلوس آلبرتو پریرا به عنوان مدیر فنی جدید تیم فعالیت خواهد کرد. پریرا در جام جهانی 1994 آمریکا موفق شد تیم ملی برزیل را به چهارمین قهرمانی‌اش در تاریخ برساند.

سرمربی سابق بنیادکار ازبکستان که در نخستین دیدار خود در فوریه 2013 در یک دیدار دوستانه باید به مصاف انگلیس برود، کار بسیار سختی را پیش رو دارد چرا که تمام طرفداران فوتبال در برزیل انتظار دارند تا در جام جهانی 2014 که میزبان آن هستند، ششمین عنوان‏ قهرمانی خود را کسب کنند./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
خوش و بش یوآخیم لو و اسکولاری در بازی آلمان و برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی سرمربی برزیل،بزودی



 

 

 

معرفی سرمربی برزیل،بزودی

فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد: نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را تا چند روز آینده اعلام خواهد کرد.

رودریگو پایوا، سخنگوی رسمی فدراسیون فوتبال برزیل، به خبرنگاران گفت: نام سرمربی جدید بین جمعه تا دوشنبه آینده اعلام خواهد شد.

لوئیس فیلیپه اسکولاری که در سال دو هزار و ده برای پنجمین بار برزیل را به عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال رساند؛ مانو منزس، سرمربی کورنتیانس؛ موریسی رامالیو ،سرمربی فلومنینزه و ابل براگا، سرمربی الجزیره امارات عربی متحده نامزدهای سرمربی گری تیم ملی فوتبال برزیل هستند.

رامالیو به همراه سائوپائولو برزیل سه دوره پیاپی به عنوان قهرمانی لیگ برزیل دست پیدا کرده است و براگا نیز به همراه تیم فوتبال اینترناسیونال برزیل فاتح جام باشگاههای آمریکای جنوبی (لیبرتادورس) شده و در سال دو هزار و شش نیز به همراه این تیم قهرمان جام باشگاههای جهان شده است.

منزس که در سال دو هزار و هشت کورنتیانس را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول فوتبال برزیل آورد و سال پس از آن نیز این تیم را قهرمان جام حذفی برزیل کرد محبوبیت زیادی به دست آورده است.

با توجه به اینکه برزیل در سال دو هزار و چهارده میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود بیش از همیشه این تیم برای کسب ششمین عنوان قهرمانی زیر فشار خواهد بود.

برزیل در جام جهانی دو هزار و ده که اخیرا در آفریقای جنوبی برگزار شد در مرحله یک چهارم پایانی برابر تیم ملی فوتبال هلند شکست خورد و از این رقابتها حذف شد.

پس از حذف برزیل از جام جهانی، کارلوس دونگا سرمربی این تیم برکنار شد.

دونگا در چهار سال فعالیت در تیم ملی برزیل به همراه این تیم به عنوان قهرمانی جام ملتهای آمریکای جنوبی و جام کنفدراسیونها دست پیدا کرده بود.