ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسپانسر پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باشگاه پرسپولیس برای تهیه البسه ورزشی فصل جاری خود با شرکت تولیدی آل اشپورت توافق همکاری امضاء کرد..

شرکت آل اسپورت به عنوان اسپانسر تهیه پوشاک ورزشی تیم‌های پرسپولیس انتخاب شد.


پس از مذاکرات صورت گرفته و بررسی پیشنهادهای مختلف توسط باشگاه، در نهایت شرکت آل اشپورت برای این امر انتخاب شد و امروز قرارداد همکاری یک ساله منعقد شد.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
افتخار آفرینی بانوان تا وضعیت نامعلوم اسپانسر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نام اسپانسر پرسپولیس مشخص شد/اسپانسر احتمالی آبی‌هاکیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


اخبار ورزشی - نام اسپانسر پرسپولیس مشخص شد

 پس از چند روز کش و قوس بالاخره نام اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش که بحث واگذاری یک ساله باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی مطرح شد، این سوال شکل گرفت که چه شرکتی حاضر شده برای اجاره برند پرسپولیس در یک سال 30 میلیارد تومان پول پرداخت کند.

"بهنام پیشروی کیش" نام شرکتی است که به گفته یکی از اعضای آن کارهای اقتصادی می‌کند و قرار است در فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال هزینه‌های تیم پرسپولیس را پرداخت کند.


                                        ........................................


یک شرکت تولید «سیمان» اسپانسر احتمالی آبی‌ها

مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال به احتمال فراوان فردا معرفی خواهند شد.

به گزارش فارس‏، بحث ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مهم ترین دغدغه وزارت ورزش و جوانان طی 10 روز گذشته بود که سرانجام تکلیف اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روشن شد و این تیم با اضافه شدن یک اسپانسر تقریبا سر و شکل گرفته است.

از سویی دغدغه دیگر وزارت انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال است که به همین دلیل مسئولان این وزارتخانه امروز در بیرون از محل ساختمان این وزارت جلسه ای را با شرکت «سیمان بنوید» برای اسپانسری دیگر تیم پرطرفدار تهرانی برگزار کردند و به توافقات خوبی دست پیدا کردند.

به گزارش فارس‏، به نظر می رسد مسئولان وزارت ورزش برای اعضای هیات مدیره استقلال به جمع بندی لازم رسیده اند و فردا قرار است مدیر عامل و نفرات هیات مدیره این باشگاه را معرفی کنند.

این در حالی است که طی چند روز گذشته گمانه زنی های زیادی در مورد تغییرات در هیات مدیره استقلال و حتی احتمال ماندن فتح‌الله زاده در باشگاه استقلال صورت گرفته اما مسئولان وزارت ورزش در سکوت به جمع بندی رسیده و قرار است مثل باشگاه پرسپولیس این باشگاه را هم طبق وعده قبلی سامان دهند.
اخبار ورزشی - ایسنا, فارس