ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسپانسر جدید برای پیراهن استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,  باشگاه استقلال

مسئولان باشگاه استقلال با یک مرکز تجاری توافق کرده‌اند تا سال بعد اسپانسر آنها باشد.

 باشگاه استقلال جهت گرفتن اسپانسر بر روی لباس های خود در فصل آینده با یک مرکز تجاری بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای تابع آن به توافق رسیده و قرار است که این مرکز تجاری سال آینده اسپانسر پیراهن های استقلال باشد.

باشگاه استقلال و شرکت توسعه صنایع نوین که حامی مالی استقلالی‌ها در فصل جاری است با این مجتمع به توافق رسیده‌اند و بعد از تعطیلات پیش رو قرارداد میان آنها منعقد خواهد شد.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
پیراهن های جدید تیم های اروپایی با اسپانسر های قدیمی(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن استقلال امروز اسپانسر دارد


شرکت تبلغاتی که ۴ میلیارد تومان به باشگاه استقلال بدهی دارد امروز برای بازی با گسترش فولاد اسپانسر در نظر گرفته است.

خبرگزاری فارس: درحالی که تا عصر روز گذشته شرکت تبلغاتی ریرا برای پیراهن استقلال اسپانسری جهت حک شدن نامش روی پیراهن آبی پوشان در نظر نگرفته و پولی هم بابت آن پرداخت نکرده بود شب گذشته این شرکت توانست یک شرکت فرش ماشینی را برای بازی امروز در نظر بگیرد.

بدین ترتیب امروز آبی پوشان با پیراهنی مقابل گسترش فولاد به میدان می آیند که تبلیغات دارد.

البته داشتن اسپانسر روی پیراهن استقلال در بازی امروز به این منزله نیست که شرکت ریرا 4 میلیارد بدهی خود را داده است و این شرکت همچنان به تعهدات خود بابت پرداخت مطالباتش عمل نکرده است.