ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسپالتی: مجبور بودم توتی را کنار بگذارم


سرمربی آ.ا‌س‌رم پس از پیروزی مقابل پالرمو و اخراج توتی از ترکیب تیم در این دیدار گفت: من باید با تمام بازیکنان به صورت مساوی رفتار کنم اگرچه آن بازیکن توتی باشد.

خبرگزاری فارس: اسپالتی سرمربی آ.اس‌رم پس از آنکه کاپیتان اسطوره‌ای گرگ‌ها را از لیست بازی شب گذشته خط زد و او را به خانه روانه کرد تمام رسانه‌ها ایتالیا و جهان درباره این موضوع او را محکوم می‌کردند. البته این واکنش اسپالتی بعد از مصاحبه تند توتی بود زیرا او اعلام کرد دیگر نمی‌تواند این وضعیت را تحمل کند در نتیجه رم را ترک خواهد کرد.

رم شب گذشته با وجود اختلافات شدید درباره توتی توانست پالرمو را با جشنواره‌ای از گل روانه کند و توانست 5 بر صفر به پیروزی رسید.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم. همیشه می‌ترسیدم که شکست ما در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید در ذهنیت بازیکنان تاثیر بگذارد اما این اتفاق نیفتاد و بازی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: توتی این بازی را از سکوی ورزشگاه دنبال می‌کرد. او بعد از بازی به رختکن آمد و به بازیکنان تبریک گفت. او فردا به تمرینات باز خواهد گشت. او از روی خشم و عصبانیت این کار را انجام دادم به نظر م بازیکنی اسطوره و بزرگ مثل توتی چنین کاری انجام می‌دهد خیلی بزرگ جلوه داده می‌شود. می خواستم امشب به او بازی دهم، همان طور که در نشست مطبوعاتی روز گذشته اعلام کرده بودم. اگر می‌گفتم که بازی می کند و بعد بازی نمی‌کرد، به جای حمله لفظی و انتقاد از من به سمت من موشک شلیک می‌کرد!.

سرمربی گرگ‌ها درباره صحبتش با توتی گفت: من مانند یک پدر با او صحیت کردم. به او گفتم که کمک کند تا تغییر از مسابقه‌ای با مسابقه دیگر انتقال شود. البته این کارها غیرعادی به نظر می‌رسد اما در باشگاه قوانینی وجود دارد که باید رعایت شود.

اسپالتی در ادامه گفت: اگر با بازیکنی رفتار خاصی داشته باشم پس حق دیگر بازیکنان پایمال می‌شود. من باید با بازیکنان رفتاری مساوی داشته باشم اگرچه این بازیکن توتی باشد. درست است که او قهرمان بزرگی است و من باید به او احترام بگذارم اما تیم قوانینی دارد و نمی‌شود که هر کس بخواهد برای خودش کنفرانس خبری به پا کند و هر چه دلش خواست بگوید و این رفتار درست نیست.

سرمربی رم در پایان گفت: پس از آنکه ژکو آن موقعیت صدرصد را به طرز عجیبی از دست داد او را دیدم که سرش را پایین انداخته است وبسیار ناراحت است اما در ادامه با گلزنی آن اشتباهش را جبران کرد.


ویدیو مرتبط :
کدوم یکی از این ها رو بگذارم .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یول: مجبور بودم دژاگه را کنار بگذارم


مارتین یول گفت، در بازی برابر آرسنال مجبور بود دژاگه را به دلیل مصدومیت از فهرست تیمش کنار بگذارد.

ایسنا: مارتین یول گفت، در بازی برابر آرسنال مجبور بود دژاگه را به دلیل مصدومیت از فهرست تیمش کنار بگذارد.

 فولام در هفته دوم لیگ برتر در خانه برابر آرسنال با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد. در این دیدار اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی در بین 18 بازیکن تیمش حضور نداشت.

مارتین یول، سرمربی فولام پس از شکست برابر آرسنال در نشست خبری پس از مسابقه گفت: نیمه اول بازی خوبی را از خودمان نشان دادیم. در این نیمه سه شوت به سمت دروازه‌ حریف داشتیم که از میانگین شوت‌های زده ما در یک نیمه بهتر بود. مشکل تیم ما گل نکردن فرصت‌هایمان بود. تیم ما در تمام کردن فرصت‌های خود مهارتی نداشت. آرسنال خیلی اتفاقی در نیمه نخست به گل رسید. فکر می‌کنم که ضربه آرون رمزی را خیلی راحت دروازه‌بان ما می‌گرفت که تغییر جهت داد و مهاجم آنها دروازه‌ ما را باز کرد. در نیمه دوم تصمیم گرفتیم که با اضافه کردن یک مهاجم به گل برسیم اما گل بعدی را خوردیم.

مارتین یول در ادامه گفت: نکته مثبت این دیدار این بود که درن بنت مهاجم جدید ما توانست اولین گلش را به ثمر برساند. او هر چیزی را که از او می‌خواستم به خوبی انجام داد.

سرمربی فولام درباره غیبت اشکان دژاگه برابر آرسنال گفت: در این دیدار نیز مجبور بودم دژاگه را به دلیل مصدومیت از ترکیب بیرون بگذارم. فکر می‌کنم که با بازگشت بازیکنان باکیفیت‌مان بتوانیم در هفته‌های آینده بازی بهتری را نیز به نمایش بگذاریم.

اشکان دژاگه روز گذشته (شنبه) در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد که تا یکی، دو هفته‌ دیگر شرایط بازی را به دست خواهد آورد.

فولام در هفته‌ سوم لیگ برتر مهمان نیوکاسل خواهد بود.