ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسپالتی: زیدان رهبر خوبی است


سرمربی آ.اس‌رم پیش از بازی رئال مادرید اعلام کرد: اگر مقابل رئال پیروز شویم اتفاقی دور از انتظار نیست.

خبرگزاری فارس: لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل رئال مادرید که فردا در لیگ قهرمانان اروپا بازی دارد از مسائل مختلفی صحبت کرده از جمله آنها حضور توتی در بازی بود.

اسپالتی درباره حضور کاپیتان گرگ‌ها در بازی حساس فردا گفت: برای ما در این دیدار کسب نتیجه مهم است من به بازیکن بنا به سابقه‌اش بازی نمی‌دهم. توتی احتمال دارد در این بازی کماکان نیمکت نشین باشد. در توانایی‌های او شکی ندارم و او رهبری بلامنازع است. من فکر می‌کنم که با توتی رابطه‌ی خوبی دارم اما اگر معتقد هستید که توتی با من مشکل دارد باید از خودش بپرسید.

سرمربی آ.اس‌رم درباره اینکه محمد صلاح به بازی فردا خواهد رسید، گفت: صلاح بازیکن خوبی است و حضور می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. من خوشحال می‌شوم که او در ترکیب باشد و بتواند بازی کند.

اسپالتی درباره رئال مادرید گفت: من بازی‌های رئال را در زمانی که دوستم آنچلوتی هدایت آن را بر عهده داشت دنبال می‌کردم. آنچلوتی دوست من و معلم من در فوتبال است. به نظرم او بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیا بوده است.

وی در ادامه درباره زیدان و بازی فردا گفت: زیدان را از زمانی که در یوونتوس بازی می‌کرد می‌شناسم. او رهبری به تمام معنا بود. طبیعتا چنین بازیکنی در پیشه مربیگری عالی عمل خواهد کرد.

اسپالتی در پایان درباره بازیکنان رئال مادرید گفت: تمام بازیکنان رئال خطرناک هستند اما کریستیانو رونالدو مهار نشدنی است. او یک بازیکن باکلاس است که سرعت، شوت و تکنیک را باهم دارد و برای مهار چنین بازیکن‌های باید چند بازیکن مامور شوند. ولی این را بگویم که فلورنزی فردا می‌تواند او را مهار کند.

دیدار آ.اس‌رم مقابل رئال مادرید فردا ساعت 23:15 به میزبانی رم برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گلزنی انزو زیدان (پسر زین الدین زیدان) برای کاستیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیت الله هاشمی: رهبر معظم انقلاب همیشه در مقاطع مورد لزوم همانند فاجعه منا مواضع خوبی می‌گیرند



اخبار,اخباراجتماعی,هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با روشن شدن ابعاد واقعیت باید موضع رسمی و محکمی در قبال موضع حادثه منا گرفته شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طبعا مسئول اصلی و شناخته شده حادثه منا عربستان است.

هاشمی رفسنجانی در حاشیه برگزاری مراسم وداع با هشت تن از جان باختگان حادثه منا در دانشگاه تهران در گفتگو با صداوسیما گفت: قطعا مسئول اصلی و شناخته شده این حادثه عربستان است اما باید در انتظار مشخص شدن ابعاد این حادثه بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با روشن شدن ابعاد واقعیت باید موضع رسمی و محکمی در قبال موضع حادثه منا گرفته شود.

وی با اشاره به موضع مقام معظم رهبری درقبال بی مسئولیتی دولت عربستان در این حادثه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه در مقاطع مورد لزوم مواضع خوبی می گیرند و همین موضع گیری در کنار پیگیری تیم اعزامی در تسریع امور کمک کرد.

اخبار اجتماعی - انتخاب