ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسماعیل پور به یک هشتم نهایی المپیک رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اسماعیل پور به یک هشتم نهایی المپیک رسید

آزادکار وزن 60 کیلوگرم ایران رقابت‌های المپیک لندن را با پیروزی مقابل حریف مکزیکی آغاز کرد.

مسعود اسماعیل‌پور که در میان 19 کشتی‌گیر حاضر در وزن 60 کیلوگرم یکی از شش ورزشکاری بود که با قرعه‌ی استراحت روبرو نشده بود، برای راه‌یابی به مرحله‌ی یک هشتم نهایی مقابل گیلرمو سروانتس تورس از مکزیک به روی تشک رفت و در دو تایم (6-0، 2-1) به برتری رسید.

در تایم اول اسماعیل‌پور جنب و جوش بیشتری نشان داد اما نتوانست به پاهای حریفش برسدو سی ثانیه پایانی آزادکار ایران بالاخره اقدام به زیرگیری کرد و تعادل حریفش را بیرون از تشک انداخت. در ادامه یک بار دیگر حریفش را خاک کرد و با دو فتیله پیچ به امتیاز 6 رسید تا وقت اول به پایان برسد.

در وقت دوم اسماعیل‌پور باز هم زیرگیری کرد و پس از خاک کردن با اجرای بارانداز حریف را روی کف دست چرخاند و یک امتیاز دیگر نیز گرفت. در ادامه تورس هم بالاخره توانست به پاهای او برسد و یک امتیاز بگیرد.

اسماعیل‌پور در دور بعد باید به مصاف زوماگزیف از قزاقستان برود./ورزش3


ویدیو مرتبط :
اسماعیل پور المپیک لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسماعیل پور به یک هشتم نهایی رسید


آزادكار وزن 60 كیلوگرم ایران رقابت‌های المپیك لندن را با پیروزی مقابل حریف مكزیكی آغاز كرد.

خبرگزاری ایسنا:  آزادكار وزن 60 كیلوگرم ایران رقابت‌های المپیك لندن را با پیروزی مقابل حریف مكزیكی آغاز كرد.

مسعود اسماعیل‌پور كه در میان 19 كشتی‌گیر حاضر در وزن 60 كیلوگرم یكی از شش ورزشكاری بود كه با قرعه‌ی استراحت روبرو نشده بود، برای راه‌یابی به مرحله‌ی یك هشتم نهایی مقابل گیلرمو سروانتس تورس از مكزیك به روی تشك رفت و در دو تایم (6-0، 2-1) به برتری رسید.



در تایم اول اسماعیل‌پور جنب و جوش بیشتری نشان داد اما نتوانست به پاهای حریفش برسدو سی ثانیه پایانی آزادكار ایران بالاخره اقدام به زیرگیری كرد و تعادل حریفش را بیرون از تشك انداخت. در ادامه یك بار دیگر حریفش را خاك كرد و با دو فتیله پیچ به امتیاز 6 رسید تا وقت اول به پایان برسد.

در وقت دوم اسماعیل‌پور باز هم زیرگیری كرد و پس از خاك كردن با اجرای بارانداز حریف را روی كف دست چرخاند و یك امتیاز دیگر نیز گرفت. در ادامه تورس هم بالاخره توانست به پاهای او برسد و یك امتیاز بگیرد.