ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسكولز يك سال ديگر تمديد كرد



 

 

اسكولز يك سال ديگر تمديد كرد

 

پس از مذاكره با فرگوسن

هافبك مجرب و انگليسي تيم فوتبال منچستريونايتد قرارداد خود را تمديد كرد.

پل اسكولز روز گذشته در محل دفتر باشگاه ليگ برتري حاضر شد و قرارداد جديدي تا سال تابستان سال آتي منعقد كرد.
اين بازيكن 35 ساله كه از سال 1994 در خدمت شياطين‌سرخ است،‌ پيش از اين در انديشه آويختن كفش‌‌هايش در پايان فصل جاري بود؛ اما پس از مذاكره با مقامات منچستر، بويژه سرآلكس فرگوسن نظر خود را تغيير داد و حاضر به ادامه يك سال همكاري ديگر شد.
اين بازيكن كه در سال 2004 از ادامه حضور در تيم كشورش كناره گرفت، در مدت 16 سال حضورش در اولدترافورد، 440 بازي براي سرخ‌‌پوشان انجام داده و 100 گل به ثمر رسانده است...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
انیمیشن سال نو مبارک - سال جدید -کارتون سال جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترين دانشگاه هاي جهان در سال 2009



 

 

برترین دانشگاه های جهان

 

برترين دانشگاه هاي جهان در سال 2009 معرفي شدند و دانشگاه هاروارد همچنان عنوان بهترين دانشگاه جهان را حفظ کرد.

 

 

در فهرست اعلام شده، امريکاي شمالي که در سال 2008 از ميان 100 دانشگاه برتر جهان 42 دانشگاه را به خود اختصاص داده بود، در سال 2009 تنها 36 جايگاه از 100 دانشگاه برتر را در اختيار دارد. اين رتبه بندي بر پايه يک نظرخواهي جهاني از دانشگاهيان و کارفرماياني که فارغ التحصيلان دانشگاه ها را استخدام مي کنند، انجام شده است.

 

 

در فهرست جديد، 36 دانشگاه اروپايي در ميان 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و تعداد دانشگاه هاي آسيايي از 14 به 16 افزايش يافته است.

 

 

دانشگاه کمبريج از رتبه سوم به دوم رفته و آکسفورد از پله چهارم به رتبه پنجم نزول کرده است.

 

 

کالج لندن نيز با سه پله پيشرفت از رتبه هفتم به چهارم رسيده است.

 

 

دانشگاه توکيو که در رتبه 22 قرار گرفته، برترين دانشگاه آسيايي است و دانشگاه هنگ کنگ نيز توانسته از رتبه 26 به 24 برسد.

 

 

امسال رده بندي متفاوتي ميان دانشگاه ها و انستيتوهاي تخصصي نيز انجام شد که انستيتوهاي اروپايي در اين بخش بسيار موفق بوده اند.

 

 

در بخش علوم اجتماعي، مدارس لندن و در حوزه اقتصاد و مهندسي، مدارس پاريس برترين رتبه ها را به خود اختصاص داده اند. برخي از دانشگاه ها و استادان و مسئولان دانشگاه در خصوص اين نظرسنجي نظراتي را مطرح کردند.

 

 

وندي پيت مدير دانشگاه هاي برتر انگلستان مي گويد؛ «پيام اين رده بندي کاملاً مشخص است؛ دانشگاه هاي بريتانيا در صدر دانشگاه هاي برتر بين المللي هستند. اما در عين حال کشورهايي مثل چين و کره که سرمايه گذاري بسياري براي ارتقاي انستيتو هايشان کرده اند، دارند به ما مي رسند.»