ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسدی و قنبرزاده درگیر شدند؟!


برخی از اخبار از درگیری بین دبیرکل فدراسیون فوتبال با عضو پیشین هیئت رئیسه این فدراسیون حکایت دارند، موضوعی که فعلاً با سکوت طرفین همراه شده است.

خبرگزاری تسنیم: کمتر از چهار روز دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و از بین سه کاندیدای نهایی یعنی مصطفی آجورلو، عزیزالله محمدی و مهدی تاج یک نفر رئیس فدراسیون خواهد شد.

در این بین بحث و کشمکش اصلی بین حامیان علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال با افرادی که خواهان تحول در این فدراسیون هستند، شیوه برگزاری انتخابات برای انتخاب رئیس بعدی فدراسیون فوتبال است، موردی که حتی باعث درگیری بین دو طرف هم شده است.

امروز و کمتر از چند ساعت پس از مناظره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در سیما، منصور قنبرزاده که از گزینه‌های نایب رئیسی دوم دو نفر از کاندیداهاست به فدراسیون فوتبال رفت تا در مورد شیوه برگزاری انتخابات با علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون گفت‌وگو کند.

اسدی که این روزها از حامیان فدراسیون کفاشیان است همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام کرده بود، روی برگزاری مجمع با اساسنامه فدراسیون فوتبال تأکید داشت و یکی از موارد موکد از سوی او انتخاب رئیس فدراسیون با دو سوم آرای مجمع بود. گفته می‌شود اختلاف‌نظر دو طرف در این مورد و البته مسائل دیگر در نهایت باعث درگیری لفظی بین آنها شده، درگیری که ظاهراً فراتر از یک گپ و گفت ساده بوده است.

تماس خبرنگاران تسنیم برای پیگیری این موضوع با طرفین ماجرای امروز فدراسیون فوتبال البته بی‌نتیجه ماند تا مشخص شود، اوضاع و احوال این‌روزهای ساختمان مشکی کوچه سوم خیابان سئول خیلی هم آرام نیست.


ویدیو مرتبط :
عاشیق حسین اسدی ، حمید اسدی ، قدرت اسدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری شدید اسدی و قنبرزاده در کوچه فدراسیون فوتبال



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

انتخابات امروز مجمع فدراسیون فوتبال حواشی عجیب و غریب زیادی را در پی داشت.

به گزارش خبر ورزشی، اتفاق عجیب در روزهای آخر ریاست کفاشیان در فدراسیون فوتبال کم نیفتاد؛ از درگیری لفظی عزیزی‌خادم و اسدی در هیأت‌رئیسه بگیرید تا درگیری شدید مدیرعامل نفت و دبیرکل در کوچه فدراسیون فوتبال!

ماجرای درگیری دومی بسیار جالب بوده است. داستان هم از جایی شروع می‌شود كه بحث درباره اینكه رئیس با یك‌دوم یا دوسوم آرا انتخاب شود، در اتاق دبیركل بین او و قنبرزاده بالا می‌گیرد.

دو طرف در اتاق با هم درگیری لفظی شدیدی پیدا می‌كنند. قنبرزاده اما اتاق دبیركل را ترك می‌كند ولی درگیری در ادامه به كوچه فدراسیون كشیده می‌شود و این درگیری به قدری شدید است كه كاركنان فدراسیون از جمله مسئولان حراست به خیابان می‌ریزند تا دو طرف را جدا كنند اما تا آنها برسند، درگیری این دو شدت پیدا كرده و حتی آستین كت مدیرعامل نفت تهران پاره می‌شود!
 
با دخالت كاركنان فدراسیون این دو نفر از هم جدا می‌شوند و در همان حال كلماتی به هم می‌گویند. موضوع به گوش كفاشیان می‌رسد و از طرفین می‌خواهد تا این آبروریزی را یك‌جوری جمع كنند.