ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسدی در یک قدمی دبیرکلی فدراسیون


پس از کناره‌گیری محمدنبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال علیرضا اسدی در یک قدمی حضور در این پست قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: پس از کناره‌گیری مهدی محمدنبی از پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، از علیرضا اسدی به عنوان گزینه اصلی حضور در این پست نام برده می‌شود.

علی کفاشیان هفته گذشته در صحبت‌هایش در خصوص دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفته بود برای این پست دو گزینه مدنظر دارد که این گزینه‌ها نبی و اسدی هستند. با کناره‌گیری نبی، به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اسدی سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی به زودی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال معرفی شود.


ویدیو مرتبط :
عاشیق حسین اسدی ، حمید اسدی ، قدرت اسدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق عجیب در فدراسیون فوتبال؛ قهر تاج و اسدی



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا اسدی

دو مسئول رده بالای فدراسیون فوتبال با هم قهر هستند و از چند فرسنگی هم رد نمی‌شوند. هر دو اعتقاد دارند که دیگری نباید باشد و برای رسیدن به هدف خود ترفندهای خاص خود را دارند!

جمله‌ای که علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون در نشست با داوران مطرح کرد جای تامل داشت و نشان می‌داد که سازمان لیگ و فدراسیون اختلاف دارند و مردان این دو ارگان با هم میانه خوبی ندارند و به نوعی هم را تحمل می‌کنند!

قرار بود تا اسدی در نشست با داوران حرف‌های امیدوار کننده‌ای بزند اما بیشتر حرف‌های دبیر کل رنگ و شکل نا امیدی داشت! اما یکی از جملات اسدی در بین داوران همه را به فکر فرو برد و متعجب کرد.

اسدی در بین داوران به صراحت اعلام کرد که سازمان لیگ جزیره‌ای اداره می‌شود و مهدی تاج ساز خودش را می‌زند.

 

تمام درد و دل‌های دبیر کل مربوط می‌شد به سازهای مخالف سازمان لیگ که این روزها صدایش برای مردان فدراسیون آزاردهنده شده است!

صدایی که اعتراض دبیرکل را در پی دارد و پایه اختلاف فدراسیون و سازمان لیگ شده است! اسدی نشسته در هتل آکادمی روبه‌روی 45 داوری که قول داده بود که در کنارشان برف بخورد اما به یکباره جمله‌ای به زبان می‌آورد که داوران هاج و واج همدیگر را نگاه می‌کنند و پاسخ خود را می‌گیرند. پاسخی که بار منفی دارد و آنها را بیش از گذشته ناامید می‌کند.

دبیر کل به صراحت می‌گوید سازمان لیگ و فدراسیون به صورت جزیره‌ای اداره می‌شوند و رییس سازمان لیگ حرف کسی را نمی‌خواند! اسدی می‌گوید نباید سازمان لیگ مستقل عمل کند و طبق آیین‌نامه باید زیر نظر کمیته مسابقات باشد اما این اتفاق در سازمان لیگ برعکس افتاده و فدراسیون است که این روزها زیر نظر سازمان لیگ کار می‌کند.

این حرف‌های دبیرکل فدراسیون را در کنار حرف‌های به ظاهر شوخی کفاشیان در مورد تاج بگذارید آن وقت معلوم می‌شود که هیچ همدلی بین فدراسیون و سازمان لیگ نیست و دو طرف به شکل رقیبی شدند که سعی دارند یکدیگر را از میدان خارج کنند و دود این اختلاف این روزها به چشم فوتبال رفته است.

گفته می‌شود تاج و اسدی با هم قهر هستند و از چند فرسنگی هم رد نمی‌شوند. هر دو اعتقاد دارند که دیگری نباید باشد و برای رسیدن به هدف خود ترفندهای خاص خود را دارند!

در حالی که اسدی در نشست خود با داوران، سازمان لیگ را به جزیره‌ای خود مختار تشبیه می‌کند و می‌گوید کاری از دست او بر نمی‌آید، تاج هم اشتباهات داوری و سهل انگاری دپارتمان داوری را به دبیرکل ربط می‌دهد و به صراحت از او انتقاد می‌کند!

در این فوتبال هم هیچ کس، هیچ کس را قبول ندارد لیگ پر حرف و حدیث برگزار می‌شود و در نهایت ضریب اشتباهات بالا می‌رود! شاید خیلی‌ها از این اختلاف با اطلاع هستند و به صورت علنی آن را درک می‌کنند اما راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنند.

اسدی وقتی که آمد گفت اگر ببینم کاری از دستم بر نمی‌آید، می‌روم اما خیلی زود جنس حرف‌های او هم عوض شد و مدعی شد می‌ماند و همه چیز را تغییر می‌دهد!

به راستی چه کسی قرار است دیگری را تغییر دهد و تکلیف این فوتبال با این همه اختلاف و ساز مخالف چه می‌شود.

 

مخاطب‌های این فوتبال از این همه تناقض گویی و اختلاف سر گیجه گرفتند و نمی‌دانند چه کسی راست می‌گوید و هدفش خدمت است!

اخبار ورزشی - ایران ورزشی