ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیماچ می‌ماند یا می‌رود؟ (+عکس)



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,استیماچ

 

 جنگ حیثیتی یوگسلاوهای سابق در نصف جهان
استیماچ می‌ماند یا می‌رود؟ (+عکس)

سرمربی سپاهان در اولین گام در آسیا باید جنگی حیثیتی با یک مربی صربستانی داشته باشد تا یوگسلاوهای سابق سرنوشت آینده خود را در این جنگ دنبال کنند.

به گزارش ورزش سه، ایگور استیماچ سرمربی کروات سپاهان بعد از تمام ناکامی‌های اخیر در دو جام داخلی تا مرز اخراج از نیمکت تیمش پیش رفت اما چون سپاهان فاصله چندانی با اولین بازی آسیایی خود نداشت این مربی کروات همچنان روی نیمکت نشست تا تیمش را در بازی با النصر امارات هدایت کند بلکه با برد در این بازی هم از لبه پرتگاه اخراج فاصله بگیرد هم تیمش را به آرامش برساند.

نکته جالب در خصوص استیماچ این است که فردا باید تیمش را مقابل یووانویچ سرمربی 54 ساله صربستانی به میدان بفرستد. یک چهره شناخته شده در فوتبال شرق اروپا که از او به عنوان یکی از تئوریسین‌های تاکتیکی صربستان نام برده می‌شود. به همین خاطر می‌توان گفت مصاف سپاهان با النصر می‌تواند جنگ تفکرات تاکتیکی بالکان در ایران باشد.

 

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,استیماچ

 

هر دو مربی به خاطر نتایج اخیرشان در لیگ‌های ایران و امارات بدجوری زیرذره‌بین و فشارهای کاذب قرار دارند و نتیجه مصافشان در نصف جهان می‌تواند آینده شغلی آنها روی نیمکت دو تیم معروف را مشخص کند. شاید به خاطر همین واقعیت باشد که استیماچ در روزهای گذشته بدون توجه به حاشیه‌های اطرافش با انگیزه بالا در تمرینات سپاهان شاگردانش را برای برد النصر تمرین داد. بلکه طلسم ناکامی‌های مدافع عنوان قهرمانی ایران در بازگشت دوباره به آسیا شکسته شود.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ایگور استیماچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین عکس هایی که از رضاخان به جا ماند


از آخرین تصاویر از رضا خان - پس از مرگ