ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیماچ سرمربی استقلال می شود؟


افشارزاده پیش از این گفته بود در صورت عدم توافق با منصوریان سراغ مربی های خارجی می رود. استیماچ در دسترس ترین گزینه خارجی آبی هاست

آی اسپورت: ایگور استیماچ تبدیل به گزینه اول سرمربیگری استقلال می شود. این جمله وقتی جدی می شود که صحبتهای چند روز قبل مدیرعامل باشگاه استقلال را مرور کنیم جایی که بهرام افشارزاده  گفته بود در صورت منتفی شدن حضور منصوریان در استقلال سراغ گزینه های خارجی خواهد رفت. حالا که باشگاه نفت با درخواست استقلال برای جذب منصوریان مخالفت کرده و از طرفی دراگان اسکوچیچ هم به اهواز رفته تا به کارش در فولاد ادامه دهد، تنها گزینه خارجی آبی ها، ایگور استیماچ می ماند. مردی که دیروز برای هدایت استقلال چراغ سبز نشان داده بود و حالا رسانه های کرواسی از احتمال حضورش در ایران خبر داده اند.

استیماچ سرمربی استقلال می شود؟

آنطور که سایت slobodnadalmacija کرواسی نوشته، احتمال توافق سرمربی سابق تیم ملی کرواسی با باشگاه استقلال وجود دارد هر چند که اول باید تکلیفش با مسئولان باشگاه NK ZADAR کرواسی را مشخص کند.


ویدیو مرتبط :
تمجید سرمربی ملوان از عملکرد استقلال: یک نگاه خلاقانه به عملکرد تیم استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوضاع استقلال از زبان سرمربی



 

اوضاع استقلال از زبان سرمربی

 

به گزارش فوتبال، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه 14 بازیکن این تیم قراردادشان در پایان لیگ نهم تمام شده است، به آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم اشاره کرد و گفت: با برخی بازیکنان توافق کرده ایم و تا روز جمعه تکلیف سایر بازیکنان را نیز مشخص خواهیم کرد.

پرویز مظلومی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگارضمن بیان این مطلب افزود: برنامه تمرینات را تنظیم کرده ایم و از روز شنبه کار را شروع می کنیم. اما با توجه به شرایطی که باشگاه دارد نمی دانیم با چند بازیکن کارمان را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تاکنون با هیچ بازیکنی را قطعا جذب نکرده ایم اما با برخی گزینه ها به توافق رسیده ایم. ضمن اینکه تا روز جمعه تکلیف بازیکنان فصل قبل استقلال را مشخص خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه به اتمام قرارداد 14 بازیکن این تیم اشاره کرد و گفت: این کار ما برای فصل آینده را دوچندان سخت کرده است. ضمن اینکه برخی بازیکنان نیز از استقلال جدا شده اند و باید برایشان جانشین پیدا کنیم.

مظلومی خاطرنشان کرد: شرایط نسبت به 10 سال گذشته که در استقلال بودم فرق کرده است و امیدوارم بازیکنان و هواداران شرایط ما را درک کنند و کمک کنند تا بتوانیم تیم خوب و آماده ای را برای فصل آینده تدارک ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه زمان زیادی در اختیار او نیست گفت: با همه سختی هایی که اشاره کردم بازهم به آینده استقلال خوش بین و امیدوار هستم و اگر نبودم قطعا این مسئولیت را نمی پذیرفتم.

وی در مورد وضعیت فرزاد آشوبی و پیوستنش به ذوب آهن گفت: بعید می دانم این بازیکنان به ذوب آهن برود. اگر هم مذاکره ای بوده قطعی نیست.

مظلومی در مورد شایعاتی مبنی بر جذب عادل کلاه کج بازیکن فصل پیش پرسپولیس نیز گفت: همانطور که گفتید این یک شایعه است.

سرمربی استقلال به احتمال بازگشت پیروز قربانی نیز اشاره کرد و گفت: با اینکه پیروز را بسیار دوست دارم اما اولویت اصلی ما در جذب بازیکنان هافبک و مهاجم است. ما بازیکنان خوبی می خواهیم که در طول فصل به دردمان بخورد.

وی در مورد حظور آتیلا حجازی نیز گفت: آتیلا روز سه شنبه در باشگاه استقلال بود و روز چهارشنبه به دلیل حضور در کلاس نتوانست به باشگاه بیاید. من نمی دانم چرا این حرف ها مطرح می شود. اگر هم ناصر حجازی مانع از حضور آتیلا شود برای ما قابل احترام است.

پرویز مظلومی در مورد احتمال حضور منصور پورحیدری در مجموعه استقلال نیز گفت: وظیفه من نیست که در مورد حضور ایشان صحبت کنم. اما آقای پورحیدری هر وقت کمک خواسته ایم یاریمان داده و همیشه یک استقلالی بوده است.