ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیماچ در آستانه اخراج


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد.

خبرگزاری میزان: پس از شکست خانگی 2-صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل لوکوموتیو ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بحث اخراج ایگور استیماچ مطرح شده است.

پیروزی سپاهان مقابل سیاه‌جامگان در لحظات پایانی بازی، هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرد اما حالا دوباره زمزمه‌هایی مبنی بر ایجاد تغییرات روی نیمکت سپاهان به گوش می‌رسد.

استیماچ هنوز نتوانسته مشکلات تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را حل کند. این تیم تا هفته یازدهم همراه حسین فرکی در رتبه ششم جدول بود اما حالا در مکان یازدهم ایستاده است.

در تیمی که به ثبات مدیریتی معروف است پس از گذشت 23 هفته از لیگ برتر پانزدهم، زمزمه‌هایی مبنی بر حضور سومین مربی فصل روی نیمکت شنیده می‌شود.

گفته می‌شود چند تن از بازیکنان تیم در این تغییر نقش خواهند داشت که البته هنوز خبری به طور رسمی مبنی بر برکناری استیماچ منتشر نشده است.


ویدیو مرتبط :
وزیر امور خارجه و سخنگوی ترامپ در آستانه اخراج !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیماچ در آستانه اخراج از سپاهان


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد.

خبرگزاری میزان: دیدار فردا صبای قم و سپاهان برای ایگور استیماچ سرمربی کروات سپاهان بسیار اهمیت دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت شکست و حتی تساوی سپاهان مقابل صبا ایگور استیماچ از کارش برکنار می‌شود تا سپاهان سومین سرمربی خود را در فصل جاری بشناسد.

با توجه به جدایی احتمالی فرهاد کاظمی از سیاه‌جامگان، احتمالاً شاهد حضور مجدد کاظمی در سپاهان خواهیم بود.

سپاهان در فصل 82-81 به همراه فرهاد کاظمی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرده بود.