ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیماچ «خواننده» هم هست!


ایگور استیماچ، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی گزینه اصلی استقلال برای هدایت این تیم است.

خبرآنلاین: ایگور استیماچ، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی گزینه اصلی استقلال برای هدایت این تیم است.

این مربی با تجریه که با وجود کسب نتایج قابل قبول، از تیم ملی کرواسی کنار گذاشته شد، علاوه بر مستطیل سبز، در دنیای هنر هم فعالیت می کند.

مرد کروات تجربه ای جالب در زمینه خوانندگی هم دارد و حتی یک موزیک ویدیو هم از او منتشر شده است. او این موزیک را به همراه یک خواننده دیگر ضبط کرده و نام قطعه موسیقی او «mare i kate» است. بوهم یکی از خواننده های سرشناس کرواسی خواندن دو نفره این آهنگ را در سال 1998 به ایگور پیشنهاد داده است ، درست در سالی که ایگور یکی از محبوب ترین بازیکنان کرواسی میرسلاو بلاژویچ بود.

 او که با چیرو ، مربی محبوب کروات ها در ایران در آن سال توانستند سوم دنیا شوند. استیماچ که کارنامه ای درخشان در فوتبال کشورش دارد البته متهم است که اعصاب خوبی ندارد و مثل زلاتکو کرانچار دارد. به همین دلیل او باید برای کار در استقلال ابتدا مجوزهای لازم را از کمیته تایید صلاحیت های حرفه ای بگیرد.

کمیته ای گه پیشتر شوک بزرگی به تیم امید ایران وارد کرد و نگذاشت این مربی روی نیمکت تیم ملی بنشیند و خیال مان را از صعود به المپیک راحت کند. حالا استیماچ حوان برای کار در استقلال با چنین اتهامی روبرو شده است. او که رزومه ای درخشان در مربیگری در کرواسی دارد و شنیده های منتقدانش در حد گفته های چند نفری است که با فوتبال کرواسی در ارتباط بوده اند.

حالا و با وجود این مربی - خواننده، دیگر رضا عنایتی تنها خواننده اردوی آبی‌ها نخواهد بود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ایگور استیماچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده مشهوری كه مردان را عمداً ایدزی می‌کرد



 

خواننده مشهوری كه مردان را عمداً ایدزی می‌کرد

 

خواننده مشهور آلمانی این روزها درگیر یک پرونده جنجالی شده است. ناژا در ۱۷سالگی باردار می‌شود و در آن زمان متوجه می‌شود که  به ایدز مبتلا شده است! او مدت‌ها با یک فوتبالیست سنگالی در ارتباط بود تا اینکه در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ با افراد دیگری نیز ارتباط پیدا می‌کند.

 

در تمامی این سال‌ها او با تمام مردانی كه با او دوست می شدند رابطه جنسی برقرار می‌کند بدون اینکه از بیماری خود به آنها چیزی بگوید و همین کار او باعث می‌شود که تعدادی از این مردان به ایدز آلوده شوند!

حالا دادگاه او را به جرم ارتباط با افراد مختلف بدون آگاه کردن آنها از بیماری خود محاکمه می‌کند. ناژا در دادگاه اعلام کرد که قبول دارد قربانیانش را از این موضوع مطلع نکرده است اما هیچ کدام از آنها را مبتلا به ایدز نکرده است و این موضوع را قبول ندارد.

اگر دادگاه او را مجرم بداند بین ۶ماه تا ۱۰سال به زندان محکوم خواهد شد!.../آخرین نیوز