ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیماچ: از دست بازیکنانم عصبی بودم


سرمربی سپاهان می گوید در صحنه ای که عصبانی شد از دست بازیکنانش ناراحت بود.

ورزش سه: سرمربی سپاهان می گوید در صحنه ای که عصبانی شد از دست بازیکنانش ناراحت بود.

ایگور استیماچ در کنفرانس خبری بعد از بازی پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شد.

از یک امتیازی که در خانه حریف گرفتیم خوشحال نیستم

معمولا وقتی در خانه حریفان یک امتیاز می گیرید باید خوشحال باشید اما من خوشحال نیستم. من به روشی که بازیکنانم امروز انجام دادند افتخار می کنم. به هوادارانمان افتخار می کنم که این مسیر طولانی را طی کردند تا از ما حمایت کنند این فوتبال است. ما خیلی زیاد جلوی دروازه حریف بودیم.

سپاهان در ایران بهترین بازی را انجام می دهد

من بازی های زیادی از لیگ ایران را دیده ام. می توانم با قاطعیت بگویم تیمم در ایران بهترین بازی را انجام می دهد. از زمانی که من در ایران بوده ام تمام بازی های تیمم را شایسته برد می دانم اما ما داریم هزینه یک سری مسائل گذشته را می دهیم. نیاز داریم که اعتماد به نفسمان را بالا ببریم.

من از بازیکنانم عصبانی بودم

داور درون زمین است که بتواند بازیکنان را از خطر محافظت کند. تکل های خیلی بدی روی دروازه بان ما بود اما داور در این شرایط باید از دروازه بان حمایت می کرد. معمولا از داوری صحبت نمی کنم اما در این مسابقاتی که قضاوت دیده ام، داوری های زیادی علیه ما بوده است. باید فشارهایی که روی ماست را از بین ببریم.من از بازیکنان خود عصبانی بودم که کارهایی که مورد نظر من بود را انجام دهیم.

سوابق بازی استیماچ

 من 4 سال عالی را در دربی کانتی گذراندم و سال 96 بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شدم. این افتخار از دید هواداران لیگ به من داده شد. همیشه سال های حضور در دربی کانتی را به خاطر خواهم داشت. من سه سال هم کاپیتان این تیم بودم و آن روزها را هم فراموش نمی کنم.

تاریخ فوق العادی ای در کشور شما وجود دارد

 میزبانی شما و شهرتان خیلی عالی بود و از شما تشکر می کنم. طی دو روزی که در مشهد بودیم، همچون تبریز خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. تاریخ فوق العاده ای در کشور شما وجود دارد و من امیدوارم این قدر باشم که تمام نقاط ایران را از نزدیک ببینم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ایگور استیماچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل محمدی: خط دفاعی ذوب‌آهن روز خوبی را پشت سر گذاشت/ استیماچ: به بازیکنانم هشدار داده بودم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یحیی گل‌محمدی:
خط دفاعی ذوب‌آهن روز خوبی را پشت سر گذاشت/ امتیاز می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خط دفاعی ذوب‌آهن در دیدار مقابل لخویای قطر روز خوبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش مهر، یحیی گل‌محمدی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل لخویای قطر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: تیم ما در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست موقعیت‌های بسیاری به دست آورد اما متأسفانه با فرصت‌سوزی، موقعیت‌های خود را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه لخویا در فاز حمله خطرناک ظاهر شد، افزود: به نظر من خط دفاعی ذوب‌آهن در این مسابقه روز خوبی را پشت سر گذاشت اما متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: تیم لخویا از بازیکنان هجومی خطرناکی بهره می‌برد اما در نیمه دوم، فضای مسابقه شبیه به بسکتبال شد و با این حال، موقعیت‌های خود را در این مسابقه از دست دادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما در این مسابقه خیلی خوب جنگیدند و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و به همین دلیل باید از این بازیکنان تشکر ویژه داشته باشم.

گل‌محمدی با بیان اینکه تیم حریف در دقایق پایانی فشار زیادی بر ذوب‌آهن وارد کرد، افزود: به نظرم تعویضهای ما باید در این مسابقه بهتر ظاهر می‌شدند و در حد انتظارات من نبودند اما با این حال، همه چیز راضی کننده بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما بازیکنان جوانی دارد و باید بعد از دیدار مقابل نفت تهران، با سایپا دیدار داشته باشد و بعد از آن راهی ازبکستان شود اما با این حال، می‌دانم که با ریکاوری خوب، می‌توانیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

------------------------------------

پس ازشکست سپاهان در دبی
استیماچ: این بهترین نمایش النصر بود/ به بازیکنانم هشدار داده بودم اما در نهایت شکست خوردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت:از جایی که قبلا هشدارداده بودیم ضربه خوردیم.

به گزارش فارس،  ایگور استیماچ پس از دیدار با النصر در نشست خبری گفت: ابتدا به تیم النصر و هواداران این باشگاه تبریک می گویم. النصر در این دیدار بازی خوبی ارائه کرد و فکر می‌کنم این بهترین نمایش آنها در این تا بدین جای رقابت‌های امسال بوده است.

وی ادامه داد:هشدار داده بودیم که بازیکنان با کیفیت این تیم به ویژه خارجی های النصر چنانچه فرصتی پیدا کنند و به آنها کمی فضا بدهیم به بهترین شکل از آن استفاده می‌کنند و متاسفانه این موقعیت ها برایشان فراهم شد و توانستند به گل دست پیدا کنند.

استیماچ همچنین اظهار داشت: آنها بهتر از ما و درگیرانه تر بازی کردند. بعد از گل اولی که دریافت کردیم ریسک بیشتری انجام دادیم و حملات زیادی را بر روی دروازه النصر طراحی کردیم اما در نهایت گل دوم را هم دریافت کردیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: امیدوارم ادامه دیدارهایمان در لیگ قهرمانان را بتوانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

اخبار ورزشی - مهر،فارس