ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی: نه از نتیجه راضیم و نه از شاگردانم


سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: نمی‌دانم چرا قرعه اشتباهات داوری در هر بازی به نام تیم ملوان می‌افتد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: نمی‌دانم چرا قرعه اشتباهات داوری در هر بازی به نام تیم ملوان می‌افتد.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از اهواز، حمید استیلی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال اهواز در جمع خبرنگاران گفت: به هیچ عنوان از نحوه بازی تیمم راضی نیستم. اگرچه نتیجه کسب شده نمی‌تواند برای ما در این بازی خارج از خانه بد باشد، اما نه از نتیجه راضی هستم و نه از عملکرد شاگردانم.

وی افزود: متأسفانه سریال اشتباهات داوری علیه تیم ما همچنان ادامه دارد. در این بازی بازیکن حریف در محوطه جریمه خودشان توپ را با دست حمل کرد، اما داور هیچ اهمیتی به این صحنه نداد. متأسفانه اشتباهات داوری علیه تیم ما همچنان ادامه دارد و طبق معمول این اشتباهات در هر بازی به ضرر تیم ماست و نمی‌دانم چرا همه قرعه‌‌ها در این زمینه به نام تیم ملوان می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با تأکید بر اینکه تیم استقلال اهواز برای آنها ناشناخته بود، عنوان کرد: تیم استقلال خوزستان نسبت به دور رفت چند بازیکن جوان به لیست خود اضافه کرده بود و خیلی از این بازیکنان جوان امروز برای ما ناشناخته بودند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و امروز بسیار دونده و پرتلاش ظاهر شدند. در مقابل بازیکنان ما اصلاً عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و فکر نمی‌کنم خودشان هم از عملکردی که داشتند، راضی باشند.

استیلی ادامه داد: ما گل زودهنگامی دریافت کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم، در ادامه می‌توانستیم به گل برتری هم برسیم، اما قدر موقعیت‌ها را ندانستیم.

وی با اعلام اینکه انتظار نداشت بازی‌های لیگ برتر یک هفته زودتر شروع شود، گفت: ما در اردوی کیش طوری برنامه‌ریزی کردیم که کارمان با فشار کمتری ادامه پیدا کند، اما شروع زودتر مسابقات لیگ به ضررمان تمام شد و فشار تمرینات سنگین اردوی کیش همچنان در بازیکنان ما دیده می‌شد. قطعاً در هفته‌های بعد بهتر و روان‌تر بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان از بازگشت بختیار‌زاده به استقلال خوزستان ابراز خرسندی کرد و افزود: هر مربی که تیمش را خودش بسته باشد بهتر می‌تواند برنامه‌هایش را پیش ببرد. سیاوش بختیاری‌زاده خودش تیم استقلال اهواز را بست و مطمئناً بازگشت دوباره او به این تیم به نفع آبی‌پوشان اهوازی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
استیلی: ما هم حواله خودرو دریافت کردیم - تحویل خودروهای جدید با استیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: در ملوان ابزار نتیجه گیری داریم


سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در تیم‌های قبلی‌ام ابزار کافی برای نتیجه گرفتن نداشتم اما در انزلی تا حدی شرایط متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت تیمش، اظهار داشت: بعد از نتیجه خوبی که مقابل استقلال اهواز کسب کردیم، آرامش خوبی بر تیم حاکم شده است و هواداران و بازیکنان تیم روحیه خیلی خوبی گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مهمترین اتفاقی که در بازی قبل ما رخ داد؛ حمایت هواداران از تیم در کل 90 دقیقه بود که اهمیت زیادی برای من داشت. بازیکنان نیز تمام توان خود را در زمین به کار گرفتند تا رضایت مردم خونگرم انزلی را جلب کنند و جا دارد از آنها بابت این تلاش‌شان تشکر کنم.

سرمربی ملوان با یادآوری اینکه پیش از این هم تجربه سرمربیگری در یک تیم شهرستانی را داشته است، افزود: سرمربیگری در تیم شاهین بوشهر تجربه خیلی خوبی برای من بود. تیم ملوان هم به مانند شاهین، هواداران با احساس زیادی دارد و آنها هم علاقه‌ای به تیم‌های قرمز و آبی ندارند و فقط تیم شهرشان را دوست دارند. با توجه به این قضیه ما نه تنها در بازی‌های خانگی بلکه در شهرهای دیگر هم طرفدار داریم و از این اطمینان برخورداریم که هواداران در هر شرایطی پشت تیم هستند. قطعاً در انزلی توقع از تیم بالاست و به امید خدا با تلاش بازیکنان و حمایت هیئت مدیره بتوانیم خواسته‌های تماشاگران‌مان را برآورده سازیم.

استیلی در واکنش به طرح این موضوع که او مربی نتیجه‌گرایی نیست و تیم‌های قبلی‌اش بیشتر به فکر ارائه بازی زیبا بودند تا کسب نتیجه، یادآور شد: بله، با این نظر موافق هستم. در تیم‌های قبلی‌ام با توجه به اینکه ابزار کافی نداشتم بیشتر در ارائه بازی زیبا و تهاجمی موفق بودم، اما در ملوان شرایط تا حدی بهتر است و به دنبال این خواهم بود که تیمم در کنار بازی زیبا در کسب نتیجه هم موفق عمل کند. البته مشکلاتی در تیم است که باید در تعطیللات پیش‌رو آنها را رفع کنیم. به طور مثال در بعضی پست‌ها چند بازیکن داریم، اما در پست‌هایی هم با کمبود مهره مواجه هستیم. به دنبال این هستیم که با جذب بازیکن داخلی نقاط ضعف خود را برطرف سازیم.

وی درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل نفت تهران نیز تصریح کرد: نفت تیم بسیار قدرتمندی است که فصل گذشته تنها نماینده ایران بود که توانست به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برسد. نفت نتوانسته لیگ را خیلی خوب شروع کند و مقابل ما قطعاً به دنبال جبران این نتایج خواهد بود، اما ما هم به خوبی حریف‌مان را آنالیز کرده و با برنامه مقابل نفت حاضر خواهیم شد تا ان‌شاءالله با کسب نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

استیلی در خاتمه راجع به اینکه هواداران ملوان به همراه این تیم راهی تهران خواهند شد یا نه گفت: هواداران ما در هیچ شهری تیم را تنها نمی‌گذارند و حتی اگر می‌توانستیم برای همه هواداران اتوبوس تهیه کنیم آنها همگی همراه تیم به شهرهایی که می‌رفتیم، می‌آمدند. با این حال ما حتماً در تهران هوادار خواهیم داشت و تعدادی از انزلی و شماری هم از تهران برای حمایت از ملوان به ورزشگاه خواهند آمد.