ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی: علاقه‌ای به تاکتیک‌ دفاعی ندارم


سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: سابقه مربیگری من در تیم‌هایی مثل استیل‌آذین، پرسپولیس و راه‌آهن گواه بر این است که به هیچ وجه علاقه‌ای به تاکتیک‌های تدافعی ندارم.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در خصوص شکست 2 بر یک ملوان مقابل سایپا گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل اولی که خوردیم خیلی بد بود و گل دوم هم روی یک ضد حمله دریافت کردیم. در این دیدار 4 بازیکن اصلی خود یعنی مازیار زارع، فرزاد حاتمی، جلال رافخایی و صادق محرمی را در اختیار نداشتیم ضمن اینکه آرش افشین را در دقیقه 5 بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و بازیکن جایگزین مناسبی نداشتیم. 2 ملی‌پوش ما هم خیلی دیر به ما اضافه شدند و فقط از کنعانی‌زادگان استفاده کردیم. در این بازی داور 2 پنالتی که روی محمد نزهتی و سهیل رحمانی انجام شد را نگرفت.

وی ادامه داد: با وجود همه این مشکلات بازهم مقابل سایپا 6 یا 7 موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. چیزی که در حال حاضر اهمیت زیادی دارد این است که با وجود مشکلات شدید به ویژه در زمینه مسائل مالی، ملوان از نظر تاکتیکی و نظم تیمی پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

استیلی در مورد موقعیت‌های زیادی که بازیکنان این تیم از دست می‌دهند اظهار داشت: گلزنی یک صفت است و یک مهاجم یا یک بازیکن باید ذاتاً گلزن باشد. پیش از بازی با سایپا در این خصوص چند جلسه روی بازیکنانمان کار کرده‌ و حتی با مهاجمان‌ تمرینات اختصاصی انجام داده بودیم. درست است که از نظر نظم تیمی و تاکتیکی پیشرفت خوبی داشته‌ایم اما باید گل بزنیم و نتیجه هم بگیریم چون این خواسته‌ اصلی هواداران است. یکی از اهداف اصلی ما این است که بازیکنان جوان و آینده‌‌داری که آینده تیم ملوان و حتی فوتبال ایران را معرفی کنیم.

سرمربی ملوان در خصوص این انتقاد که وی بیشتر به تاکتیک‌های تدافعی علاقه دارد تا تهاجمی، تصریح کرد: این موضوع به هیچ وجه درست نیست و سابقه مربیگری من در تیم‌هایی مثل استیل‌آذین، پرسپولیس و راه‌آهن گواه بر این مدعاست. اتفاقاً من همیشه به بازی تهاجمی علاقه داشته و دارم. من از هفته سوم مسئولیت هدایت ملوان را برعهده گرفتم و ابتدا سعی کردم کار تدافعی تیم را درست کنم و در حال حاضر نیز در حال درست کردن فاز تهاجمی تیم به ویژه در زمینه انتقال از خط دفاعی تیم به خط حمله هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا مشکل البسه این تیم حل شده، گفت: چند روز است که باشگاه با شرکتی که البسه تیم را تامین می‌کند قرارداد بسته و لباس‌های جدید از جمله بادگیر و لباس‌هایی که در مواقع بارانی به کارمان می آید در اختیار ما قرار گرفته است. همین موضوع کمک زیادی به ما خواهد کرد تا در شرایط جوی انزلی حداقل تمریناتمان را به درستی انجام دهیم.

استیلی در خصوص شعارهایی که هواداران ملوان در آخر بازی به خصوص علیه دنیامالی دادند، گفت: هواداران واقعی ملوان به خوبی داشته‌ها و پتانسیل ما را از نظر بازیکن می‌دانند. آنها همچنین به خوبی می‌دانند ما چه مشکلاتی به ویژه در زمینه مسائل مالی داریم. هواداران ملوان پیشرفت تاکتیکی تیم را می‌بینند اما انتظار نتیجه گرفتن تیم را هم دارند که  انتظار به جایی است؛ البته شما باید شرایط حال حاضر باشگاه و نتایجی که تیم تا پایان هفته دوازدهم گرفته را با فصل گذشته مقایسه کنید.

وی عنوان کرد: دنیامالی رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان است نه مالک آن، او و همه اعضای هیئت رئیسه، رئیس شورای شهر، مدیرعامل باشگاه و ناخدا آذرگون زحمات زیادی می‌کشند تا مشکلات باشگاه حل شود. دنیامالی به من قول داده که به زودی درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد چون واقعاً بازیکنان ما مشکلات شدیدی دارند.


ویدیو مرتبط :
تاکتیک تیم ما (نمونه معلم) - ویدیو شماره 1 دفاعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی:تمام ارتباطات کاری خود را با احمدی نژاد قطع کرده ام/علاقه ای به گفتگو درباره مسائل سیاسی با احمدی نژاد ندارم



اخبار,اخبار سیاسی , محمود احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - مشایی:تمام ارتباطات کاری خود را با احمدی نژاد قطع کرده ام/علاقه ای به گفتگو درباره مسائل سیاسی با احمدی نژاد ندارم

اسفندیار رحیم مشایی در دیدار با تعدادی از حامیان رسانه ای خود که در منزل وی به مناسبت ۹ ربیع الاول برگزارشد ، در پاسخ به سوال یکی از حاضران پیرامون روابط وی با رئیس جمهور سابق گفت: بنده تمام ارتباطات کاری خود را با دکتر احمدی نژاد قطع کرده ام.

به گزارش روزنو، وی افزود: بنده گاهی در جلسات خانوادگی که در منزل دخترم برگزار می شود آقای احمدی نژاد را می بینم و در این جلسات  نه من و نه ایشان و نه سایر اعضای خانواده  علاقه ای به گفتگو درباره مسائل سیاسی نداریم.


مشایی گفت: من خود را همچنان نیروی آقای احمدی نژاد می دانم اما نیرویی بازنشسته که دیگر ماموریتی از طرف آقای احمدی نژاد به وی محول نمی شود.


گفتنی است متن سخنان مهندس مشایی از طرف یکی از حضار در اختیار متین نیوز قرار گرفته است.

اخبار سیاسی - روز نو