ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی: دیدار مقابل برزیل فوتبال ایران را به جهانیان می شناساند



 

 

استیلی: دیدار مقابل برزیل فوتبال ایران را به جهانیان می شناساند

 

تهران - سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر اعلام كرد كه دیدار مقابل تیم برزیل، فوتبال ایران را به جهانیان می شناساند.

'حمید استیلی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به طور حتم دیدار با تیم بزرگی چون برزیل تاثیرات مثبتی در فوتبال ما خواهد داشت كه مهتر از همه این تاثیرات ، شناخته شدن فوتبال كشورمان به جهانیان است.

وی ادامه داد: امیدوارم ایران در این دیدار نتیجه لازم را كسب كند تا سایر تیم های برتر جهان ارزش بیشتری برای تیم ملی ما قائل شوند.

بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم شاهین بوشهر گفت: فوتبال ما از ضعف های زیادی از جمله بی توجهی مسئولان این رشته ورزشی به تیم های پایه رنج می برد كه امیدوارم این مسئولان پس از بازی با چنین تیم هایی با استفاده از تجربه آنها در پیشرفت فوتبال پایه، بیشتر كوشش كنند.

وی خاطرنشان كرد: تیم ملی ما در سال های اخیر یكی از پر نوسان ترین تیم های قاره آسیا بوده است و برای بر طرف كردن این مشكل باید بیش از این با تیم های برتر دنیا به رقابت بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود : با توجه به سوابق بازیكنان ایران در دیدار با تیم های مطرح دنیا اطمینان دارم كه بازیكنان ما در این بازی نیز توانایی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

استیلی خاطرنشان كرد: مسئولان ورزش، رسانه ها، مربیان و كادر فنی تیم ملی باید به دیدار با برزیل با دید مثبتی نگاه كنند و به دنبال استفاده مثبت از این گونه دیدار ها باشند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پایان با انتقاد از برگزاری این دیدار در امارات گفت: برگزاری چنین دیدار هایی برای فوتبال ایران بسیار خوشحال كننده است اما ای كاش این دیدار در ایران برگزار می شد تا بازیكنان برزیلی، هواداران واقعی فوتبال را در ایران مشاهده می كردند.

تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل روز پنج شنبه این هفته در ابوظبی امارات به مصاف یكدیگر خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیران صنعت ایران و برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا



 

 

 

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل را در سایت رسمی خود منتشر کرد.

سایت فیفا اعلام کرد در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) دیداری دوستانه میان ایران و برزیل انجام خواهد شد. در این گزارش به محل انجام مسابقه اشاره نشده است، هرچند روز گذشته اعلام شد این دیدار دوستانه در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.