ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی: به کمک هواداران‌مان نیازمندیم


سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌گوید امیدواریم که فردا حداکثر امتیاز را بگیریم.

خبرگزاری ایسنا: حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز گفت: امیدوارم که فردا بازی خوبی انجام دهیم. من دو روز است که در تمرین‌ها حضور دارم. استعدادهای خوبی در تیم داریم. در دو روز نمی‌شود مسائل فنی زیادی را با بازیکنان مطرح کرد. تا حدودی روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم. امروز هم در زمین اصلی تمرین داریم. نقطع عطف تیم ملوان، هواداران پرشور آن هستند. این تیم بزرگانی چون غفور جهانی و مرحوم قایقران را پرورش داده است و بازیکنان این تیم باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. امیدواریم فردا بتوانیم شادی را به خانه هواداران‌مان بیاوریم و حداکثر امتیاز را بگیریم. نقش هواداران در بازی فردا خیلی مهم است. ما حداکثر امتیاز را می‌خواهیم نسبت به تیم حریف شناخت نسبی داریم چون آن‌ها تیمی هستند که تازه تشکیل شده‌اند و بازیکنان خوبی دارند.

وی در ادامه افزود: یکی از عوامل آمدن من به ملوان بازیکنانی بودند که قبلا شاگرد من بودند و پتانسیل خوب هواداری که این تیم دارد و همچنین دوستی من با دکتر دنیامالی و هیات مدیره باعث قبول پیشنهاد ملوان شد تنها ضعف ما این است که تمرین‌های ما دیر شروع شده است. در فاصله‌ای که در هفته پنجم بابت تعطیلی لیگ وجود دارد، ما کار عقب‌ماندگی کار بدنی‌مان را جبران می‌کنیم.

حمید استیلی در پاسخ به سوالی که ملوان امسال آسیایی بسته شده است، گفت: ملوان چندین سال است که جزو تیم‌های میانه پایینی جدول بوده ولی در جام حذفی همیشه جزو مدعیان بوده است. سعی می‌کنیم که با شارژ مالی بازیکنان و تقویت فنی آن‌ها در جایگاه خوبی قرار بگیریم ولی کسب سهمیه زمان‌بر است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد. ما در این امر نیاز به کمک هواداران داریم. هواداران این تیم باید در لحظات سخت پشت ما باشند. من به آن‌ها قول می‌دهم که با تمام وجود کار کنیم و از هیات مدیره انتظار دارم که طلب‌های بازیکنان را در آینده نزدیک به آن‌ها پرداخت کنند چون ما بازیکنان بسیار خوب و محجوبی داریم که از سال گذشته طلب دارند و قرارداد امسال‌شان را هم دریافت نکرده‌اند.

وی در پایان گفت: من سال گذشته با تیم راه آهن بودم و امسال قصد مربی‌گری نداشتم. شاید خیلی‌ها این سوال برایشان پیش آمده بود که من سرمربی‌گری ملوان را قبول کردم. من با شناخت قبلی به این تیم آمده‌ام با توجه به اینکه امیر قلعه‌نویی چند هفته با این تیم کار کرد و مطمئن بودم که امیر قلعه‌نویی بدون دلیل این تیم را انتخاب نکرده و به این بازیکنان اعتقاد داشته حتی با ایشان مشورت هم کردم و دوستی من و آقای دنیامالی و شناختی که از این بازیکنان داشتم این مسئولیت را پذیرفتم. من با دستیارم آقای حسینی نسب به اینجا آمدیم و از کمک‌های قبلی که در این تیم بودند درخواست کردم که به کارشان ادامه دهند ولی امروز متوجه شدم که آقای محمدی و آقای عالمی به جهت اینکه با آقای قلعه‌نویی به اینجا آمده بودند و به احترام ایشان، خداحافظی کرده‌اند. من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم ولی مهم تیم ملوان است و خوشحالی هواداران برای‌مان مهم است.


ویدیو مرتبط :
چگونه به هواداران کمک کنیم که ما را در یوتیوب بیابند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: کمک مالی هواداران جواب نمی‌دهد


سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: برای اداره کردن باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس، روش‌هایی نظیر کمک مالی هواداران جواب نمی‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در خصوص شرایط ملوان و اردوی این تیم در سرعین اردبیل عنوان کرد: باید شرایط تاکتیکی و بدنی تیم را بهتر کنیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم به اردوی سرعین بیاییم که در ارتفاع قرار دارد. با این حال سازمان لیگ برای ما در جام حذفی بازی گذاشت و همین موضوع برنامه تمرینی ما را تا حدودی تحت تأثیر قرار داد. تا روز پنجشنبه در سرعین هستیم و امیدوارم برنامه‌های‌مان به‌خوبی پیش رود.

وی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ پانزدهم گفت: فعلا پنج هفته گذشته و تیم‌ها جایگاه تثبیت‌شده‌ای ندارند. از حالا نمی‌توان در این مورد صحبت کرد.

استیلی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس با اعلام شماره حساب از هواداران درخواست کمک مالی کرده است، اظهار داشت: قبل از اینکه جواب شما را بدهم باید بگویم که برای من وضعیت ملوان از همه چیز مهم‌تر است و دوست ندارم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم، چون فقط می‌خواهم تمرکزم روی ملوان باشد. بعضی از دوستان سؤال می‌کنند و من هم جواب می‌دهم تا احترام را حفظ کنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: من خبر ندارم چه مسائلی مطرح شده است، اما برای اداره کردن باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس، این روش‌ها جواب نمی‌دهد. قبلا هم بحث کارت هواداری و چنین روش‌هایی مطرح شد، ولی نتیجه‌ای نداشت. بعضی از کارها کلاس پرسپولیس را پایین می‌آورد. مهم‌ترین موضوع این است که هوادار به باشگاه اعتماد داشته باشد. اگر قرار باشد یک باشگاه به‌صورت اصولی اداره شود و کارهای زیربنایی صورت بگیرد، مطمئنا هواداران هم کمک می‌کنند.

وی که در بازی منتخب ستارگان ایران و جهان حضور داشت، درباره اینکه در این بازی چهار شماره 7 در نظر گرفته بودند، گفت: واقعا خودمان هم نمی‌دانیم. این چهار پیراهن برای من، منصوریان، مجیدی و نامجومطلق تهیه شده بود.

استیلی درباره اینکه به نظر شما شماره 7 واقعی چه کسی بود، خاطرنشان کرد: من همیشه معتقدم که باید احترام پیشکسوت را حفظ کرد. مجید نامجومطلق از ما قدیمی‌تر بود و به همین دلیل می‌گویم که او شماره 7 واقعی بود.