ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استمداد تراکتورسازی از هواداران


باشگاه تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست تا اسیر آنچه حواشی خوانده نشوند و بدانند که به دلیل حساسیت‌ها، در انتخاب سرمربی تاخیر ایجاد شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه در بیانیه‌ای از هوادارانش خواست تا نسبت به تلاش و کوشش باشگاه جهت انتخاب سرمربی تیم اعتماد کرده و مطمئن باشند آنچه برای مدیریت باشگاه از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، آوازه بلند تراکتور و دوستاران آن می باشد و چنانچه تاکنون سرمربی تیم انتخاب نشده صرفا به خاطر حساسیت و دقت در انتخاب بهترین سرمربی است که در شأن تیم تراکتور و هواداران فهیمش باشد.

در این برهه حساس و مسئولیت خطیر آنچه مسلم و ضروری است آگاهی و هوشیاری در مقابل شیطنت برخی افراد سود جو و بدخواه است که با دامن زدن به بعضی شایعات و انتشار اخبار کذب و ایجاد حواشی قصد تحریک و تهییج احساسات پاک هواداران را در جهت اعمال فشار و هجمه علیه باشگاه و مدیریت داشته و با مقابل هم قراردادن هواداران و باشگاه به منافع خود که همانا عدم موفقیت تیم و بر هم زدن میانه هوادار و باشگاه است، برسند.

این افراد با معرفی خود به عنوان هوادار متعصب و دلسوز از هیچ کوشش برای ضربه زدن به تیم دریغ نکرده و با صدور بیانیه‌ای کاذب با عنوان بیانیه مشترک هواداران اقدام به شایعه پراکنی و ایجاد حاشیه و دلسردی و تفرقه میان تماشاگران می‌کند.

آیا مطرح کردن بعضی مسایل با آب و تاب فراوان در این مقطع زمانی که تیم در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بایستی مبارزه کند ضربه به تیم و هواداران نیست. آیا طرح این مسئله در اصل با قضییه فوتبال حرفه‌ای مرسوم در جهان که همه به دنبال آن هستند و همانا پیشرفت و موفقیت تیم و کسب نتایج و عناوین قهرمانی ملاک و معیار است و هواداران نیز از این اصل استقبال می‌کنند منافات ندارد؟

هواداران فهیم اطمینان داشته باشید این افراد سودجو و فرصت طلب و بدخواه همواره با استفاده از حربه‌های مختلف درصدد سردرگمی هواداران بوده و با توجه به اینکه تنها راه موفقیت خود را ایجاد اختلاف و تفرقه و تقابل باشگاه و هوادار می‌دانند و به هر نحو ممکن می‌خواهند به مقاصد شوم خود برسند که در این میان انتظار می‌رود هواداران فهیم همچنان با صبر و درایت خود بسان همیشه حامی باشگاه بوده و مدیریت را برای انتخاب بهترین گزینه ممکن برای سرمربیگری تیم یاری کنند تا به لطف خدا در فصل جاری شاهد بهترین عملکرد با حضور و حمایت شما عزیزان باشیم.


ویدیو مرتبط :
هواداران تیم تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحقیر تراکتورسازی در حضور کم هواداران/پایان غم‌انگیز برای نماینده ایران



 مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

تحقیر تراکتورسازی در حضور کم هواداران/پایان غم‌انگیز برای نماینده ایران

تراکتورسازی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش قطر شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی در چارچوب هفته ششم و دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:50 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف الجیش قطر رفت.

الجیش در این دیدار موفق شد تراکتورسازی را با نیتجه سنگین 4 بر 2 شکست دهد.

گیلسون 3 و 65 برای تراکتورسازی و الدوکای 48 پنالتی،‌ عبدالقادر 52 و 70 پنالتی و سئول کی 81 برای الجیش گلزنی کردند.

تراکتورسازی در این دیدار نمایش بسیار بدی از خود ارئه کرد و حریف این تیم بارها صاحب موقعیت گل شد.

در این دیدار تراکتورسازی با ترکیب مهدی ثابتی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، نوید خوش‌هوا، لوپز (78 مهدی سید صالخی)، قاسم دهنوی (56 مهدی کریمیان) ، مسعود ابراهیم‌زاده (57 جواد کاظمیان)،‌ محمد ابراهیمی و گیلسون به میدان رفت.

دیگر دیدار این گروه به صورت همزمان تیم‌های الشباب عربستان و الجزیره امارات به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود الشباب به پایان رسید.

در این گروه صعود الشباب و الجیش به مرحله بعد قطعی شده و دیدارهای هفته آخر جنبه تشریفاتی داشت. تراکتورسازی در این گروه با 4 امتیاز قعرنشین شد.

در این گروه الشباب با 13 و الجیش با 11، الجزیره با 5 امتیاز و تراکتورسازی با 4 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند./فارس